توسط: تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

میزهای اداری انواع و اقسام مختلف دارند. برخی از آنها برای استفادۀ خاصی طراحی و نامگذاری شده‌اند. برخی نیز همزمان چند کاربرد متفاوت دارند و دارای امکاناتی مثل قفسه‌بندی برای کتاب‌ها و سی دی ها، کشویی برای قلم‌ها و کشوهایی برای فایل‌های مختلف‌ است. در ادامۀ این نوشتار به ویژگی‌های میز کامپیوتر خواهیم پرداخت.

 

میز کامپیوتر

کاربرد

هنگام تصمیم برای خرید این نوع میز، باید توجه کنید که به چه میزان از کامپیوتر استفاده می‌کنید. به بیان دیگر، کامپیوتر شما دارای چه تجهیزاتی است؟ چنانچه شما از رایانۀ خود صرفاً به خاطر اینترنت آن استفاده می‌کنید (مانند جستجو یا ارسال و دریافت ایمیل)، یک میز کار جمع و جور که تنها به یک سینیِ صفحه کلید خروجی مجهز است، می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز شما باشد. اما اگر پروژه‌های مهمی  انجام می‌دهید که نیاز به تجهیزاتی مثل پرینتر، هارد درایو، قلم نوری، اسکنر و… دارد،نیاز است که میز کامپیوتری تهیه کنید که بتواند تمام این تجهیزات را پوشش دهد. همچنین سطح میز هم از گستردگی لازم برخوردار باشد تا کاربر بتواند به راحتی وظایف خود را انجام دهد.

 

موقعیت

علاوه بر کاربرد، باید به موقعیت جای‌گیری میز کامپیوتر هم توجه کرد؛ این که برای میز اداری خود چقدر فضا در اختیار دارید یا آن‌که سبک دکور شما چگونه است. اکثر میزهای کامپیوتری دارای یک سطح وسیع هستند و اغلب به شکل مستطیل طراحی شده‌اند تا در مقابل دیوار قرار بگیرند. چنانچه فضای ما محدود باشد، میز کامپیوتر گوشه بهترین گزینه است که می‌تواند به هر گوشه‌ای از اتاق اضافه شود. استفاده از میز L شکل، به شما کمک می‌کند تا در داخل اتاق یا دفتر کار خود، دست به تقسیم‌بندی مجدد بزنید. بدین شکل، یک منطقه کار جداگانه و همچنین سطح کار اضافی خلق نمایید. راه دیگرِ استفادۀ بیشتر از فضا و تقسیم بندی آن، استفاده از میز U شکل است. اگر نیاز به فضای زیادی جهت ذخیره‌سازی اسناد و فایل، یا نیاز به دسترسی آسان به تعداد زیادی کتاب، مقاله و غیره دارید، استفاده از میز U شکل می‌تواند گزین، مناسبی باشد.

جهت مشاهد، بررسی و دریافت راهنمایی در خصوص انواع میزهای کامپیوتری و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید