توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

نکاتی برای برنامه ریزی فضای اداری

برنامه ریزی فضای اداری ممکن است یکبار برای دفاتر فوق العاده ای طراحی شده باشد، اما در حال حاضر به عنوان یک کلید برای رضایت کارکنان و کارایی اداری شناخته شده است. با توجه به اینکه ما در هر زمان دیگری می توانیم برای چیز های دیگر وقت زیادی صرف کنیم، محیطی را ایجاد کنید که همکاری و بهره وری را تشویق کند.

دلایل استفاده از یک برنامه برای فضای اداری از کسب و کار به هر دیگری کسب و کار متفاوت است. برخی از شرکت ها ممکن است بخواهند با استفاده بهتر از فضای موجود خودشان از رفتن به یک دفتر بزرگتر (و اجاره بالاتر) اجتناب کنند، در حالی که دیگران ممکن است بخواهند طرح دفتر خود را تنظیم کنند تا با سبک کاری شان بخواند. به هر دلیلی، ملاحظات مهم برای اطمینان از برنامه ریزی برای فضای اداری برای شما بسیار مهم است.

برنامه ریزی فضایی در مورد فرم بر اساس عملکرد است. آیا فضای شما برای جلسات گروهی یا مکالمه یک به یک مورد استفاده قرار می گیرد؟ آیا این اتاق به یک فعالیت های فکری و مشترک نیاز دارد یا کارکنان باید از انجام کارهای کاغذی استفاده کنند؟ استفاده از آن را تأیید کنید و بدانید همه چیز از چنین پرسشی جریان می یابد.

طرح، این جایی است که کار دقیقا از آنجا آغاز می شود، اغلب با طرح سبک معماری اتاق و قرار دادن مبلمان اداری شروع می شود طرح باید تعریف و پشتیبانی از استفاده بهینه از فضای ها باشد.

تجهیزات مورد نیاز در سطوح کار و صندلی ها احتمالا مهمترین نکته برنامه ریزی فضا هستند، لازم است که تکنولوژی و تجهیزات مورد نیاز برای کار را نیز مورد توجه قرار دهیم. محل چاپگرها، به عنوان مثال، همراه با نزدیکی آنها به شبکه های برق، نقش مهمی در چگونگی هماهنگ شدن همه چیز خواهد داشت.

رضایت شغلی به رضایتمندی از فضای کاری مربوط است و عنصر مهم آن راحتی است. فضاهای ایجاد کنید که کارکنان می توانند سبک خود را منعکس کنند و فضایی را که می خواهید در آن کار بهینه انجام دهید را ایجاد کنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۶۰۴۶۲۵۸

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید