توسط: تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

ما اخیرا خواندیم که بر اساس بنیاد کار، درد کمر تنها هزینه ۷ میلیارد پوند در سال برآورد هزینه های مربوط به کار را به همراه خواهد داشت، بنابراین اداره بهداشت تصمیم گرفت که یک نظرسنجی را انجام دهد که جزئیات مربوط به اسکلت عضلانی و چشم را که بر نیروی کار در بریتانیا را مورد بررسی قراردهد. این مشکلات دقیقا بر نوع نشستن راحت و درست در فضای اداری و مبلمان مرتبط با آن می شود.

بدتر از آن چیزی است که ما کشف کردیم، تقریبا دو سوم کارکنان اداری بریتانیا (۶۳ درصد) از درد و رنج در محل کار خود شکایت دارند، که اغلب آنها با استفاده از طیف وسیعی از راه حل های ارگونومیک حل می شوند. به عنوان شایع ترین بیماری که نیاز به درمان دارد، چهار نفر از ده نفر از کسانی که در این نظرسنجی مورد پرسش قرار گرفتند، درد و گردن را به عنوان شکایت اصلی خود به کاهش کارایی زمان تولید اشاره کردند.

نظرسنجی ما از ۱۱۲۹ کارمند اداری در سراسر انگلستان نشان می دهد که جمعیت کارکنان دفتر مردانه به خصوص در برابر اختلالات اسکلتی عضلانی آسیب پذیر هستند؛ دو برابر مردان (۴۸ درصد) نسبت به زنان (۲۴ درصد) در محل کارشان شکایت داشته اند.

بیش از یک پنجم از کارکنان همچنین از فشار چشم شکایت داشتند. ما همچنین دریافتیم که کمتر از یک سوم کارکنان (۲۹ درصد) با استفاده از صفحه نمایشگر در زندگی روزمره خود، یک تایپ تست چشم دریافت کرده اند که به طور قانونی از کارفرمای خود حق داشتند از علائم مربوط به فشار چشم برخوردار باشند، این مورد خلاف مقرراتی است که توسط اداره بهداشت و ایمنی مطرح شده است.

همچنین محصولاتی مانند: پشتیبانی مچ دست، پشتیبانی پایه، پشتیبانی از کمر که میتواند برای کاهش بسیاری از بیماری های اسکلتی عضلانی و چشمی که در نظرسنجی ما وجود داشته باشد مناسب باشد. باید به یاد داشته باشیم که نوع نشستن صحیح بر روی صندلی در فضای اداری باید تابع موارد راحتی برای بدن و دوری از ایجاد ناراحتی ها و مشکلات شایع است.

کارکنان اداری نیز باید به مدت طولانی چشم از روی صفحه نمایش و در ارتفاع مناسب برای مشاهده راحت (سطح چشم) قرار بگیرند. همچنین میز و صفحه نمایش برای جلوگیری از انعکاس نور یا انعکاس های روشن، باید در جایگاه مناسب قرار گیرد. زانو ها باید به اندازه ۹۰ درجه نسبت سطح افق باشد، نشستن صاف و حفظ انحنای درست کمر مهم است. کف پاها باید کاملا بر روی سطح زمین به صورت صاف قرار گیرد. داشتن صندلی اداری ارگونومیک برای راحتی در زمان نشستن بسیار مهم است.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید