توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]نحوه خرید میز اداری برای سازمان اداری چگونه باشد؟

حتی در عصر لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند، خرید میز اداری  برای سازمان اداری هنوز هم برای نوشتن یادداشت، پرداخت صورت‌حساب، وبگردی و مرتب نگه داشتن اوراق مهم ضروری است. اما شما نیازی به یک دفتر کار اختصاصی در منزل ندارید و میز شما می تواند به عنوان یک میز معمولی و غیرکاری نیز عمل کند، در قفسه های آن کتاب گنجانده شود یا در گوشه ای قرار گیرد. برای آگاهی از نحوه خرید و بهتر شدن نتیجه می بایست به سه سوال کلیدی پاسخ بدهید. در ادامه به این سوالات پاسخ های مناسبی خواهیم داد.

خرید میز اداری برای سازمان
خرید میز اداری برای سازمان

خرید میز اداری برای سازمان و سوالات کلیدی

همان طور که تاکنون بسیار در مورد اهمیت مبلمان اداری و میز اداری در سازمان گفته ایم، در این مقاله به بررسی جزئی چند سوال مهم که پیش از خرید میز اداری برای سازمان می بایست برای ان ها پاسخی مناسب داشته باشید خواهیم پرداخت. در این رابطه نیز شما می توانید مقاله “” و “” را در مورد میز اداری بخوانید و اطلاعات جامعی بدست آورید.

برای چه چیزی از میز اداری استفاده خواهید کرد؟

اگر فقط با لپ‌تاپ کار می‌کنید آن دست از میزهای اداری را می‌خواهید که مساحت کمتری دارند از این رو می‌توانید سبکی ساده یا کوچک‌تر را انتخاب کنید. اگر از خانه کار می کنید(به صورت دورکار یا کار در منزل) یا میز خود را با دیگران به اشتراک می گذارید یا ابزارها و تجهیزات زیادی برای انجام کار نیاز دارید، یک میز اداری با اندازه برزرگ یا میز ال شکل یا میز اداری مدولار با فضای ذخیره سازی مناسب می تواند برای شما انتخابی مناسب باشد.

پیش از انتخاب میز اداری برای سازمان مطمئن شوید که سطح برای وسایل ضروری کارمندان به اندازه کافی جادار است . لوازم جانبی شامل، تلفن، پرنتر، اسناد روزانه و … است.

جانمایی میز اداری در کدام بخش است؟

به صورت کلی می توان گفت آن میز اداری برای سازمان را انتخاب کنید که متناسب با فضا، سبک و اندازه ی فضا باشد. البته تنها انتخاب مهم نیست، شما می بایست پیش از انتخاب به فضای در اختیار خود نیز فکر کنید و اندازهای درست از آن را داشته باشید. به خاطر داشته باشید که یک میز اداری جذاب و زیبا می تواند به شدت در دکوراسیون و تغییر فضای اداری شما موثر باشد.

پیشنهاد ما برای جانمایی میز این است که اگر اطلاعات کاملی از فضای خود ندارید می توانید با تیم فنی و مشاوران بینو تماس بگیرید. همکاران ما در بینو به صورت رایگان از فضای اداری شما بازدید می کنند و راهنمایی و اطلاعات لازم برای تجهیز فضا را به شما خواهند داد.

در مجموع می توان گفت که پیش از جانمایی مبلمان اداری و خصوصا میز اداری می بایست چند نکته و واژه را در نظر داشته باشید، نور، مساحت در اختیار، تعداد افراد حاضر در فضا، بودجه و … .

چقدر فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟

پیش از خرید میز اداری برای سازمان می بایست یک فهرست از نیازمندی های خود داشته باشید. از این رو بهتر است با کارمندان خود صحبت کنیدف نیاز های ان ها را بشناسید و سپس اقدام به خرید نمایید. برای مثال ممکن است شما اقدام به خرید میز اداری با کشوهای بسیار برای افرادی خریداری کنید که نیاز به استفاده از ساناد به صورت فیزیکی نداشته باشند و این همان اتلاف هزینه های شماست. در حالی که می توانید این هزینه را در صندلی اداری یا سایر تجهیزات اداری صرف کنید. اما به صورت کلی و بدون در نظر گرفتن تعدادی از نکات در مورد میز اداری می توان گفت:

اگر یک دفتر کار خانگی دارید یا تعداد زیادی کتاب و پرونده؟

میزهای L شکل با فضایذخیره سازی دیواری برای شما می تواند مناسب باشد.

شما آشفته یا منظم هستید؟

به آن دسته از میزهای اداری فکر کنید که فضای ذخیره سازی و سطح بالایی را در اختیار شما می گذارند.

نتیجه گیری

در خرید میز و مبلمان اداری شاخص‌های مختلفی را می‌توان در نظر گرفت اما ما برای خرید به شما بررسی و استفاده از شاخص‌هایی نظیر ضمانت نامه، بودجه، نیازمندی کارمندان و بررسی تاریچه و وضعیت تولید کننده را پیشنهاد می‌کنیم. شما با استفاده از این فاکتورها می‌توانید از خرید انجام شده اطمینان حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید