توسط: تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
میز کانتر اداری در فضای پذیرش چیست؟ نحوه انتخاب یک میز کانتر اداری در فضای پذیرش چگونه است؟ میز کانتر اداری در فضای پذیرش  و رنگ‎هایی که برای فضای پذیرش خود انتخاب می‎کنید، لزوما نباید از آرم یا نام تجاری شما بیرون بیاید، بلکه در نظر بگیرید که چه نوع شخصیتی را می‎خواهید فضای شما داشته باشد. شرکت‎های خلاق تمایل دارند که مناطق پذیرش روشن را در نظر بگیرند که به طرز عالی‎ای، سرگرم کننده و دوستانه می‎آیند. یک شرکت بانکی یا شرکت توسعه اموال ممکن است بخواهد با استفاده از رنگ‎های بسیار شفاف و با استفاده از سنگ‎های طبیعی و چوب برای کفپوش، میز، به دنبال جذب حرفه‎ای مشتری خود باشد.در هنگام انتخاب میز کانتر اداری در فضای پذیرش، از دیوارها برای نشان دادن کار و دستاوردهای خود استفاده کنید! عکس‎هایی از کارکنان خود، هر جوایز عالی که اخیرا به دست آورده‌اید و تصاویری از پروژه‎هایی که به آن افتخار می‎کنید، را بر روی دیوارها نمایان کنید. برای مثال، اگر شما یک توسعه‎ دهنده املاک هستید، مطمئنا می‎خواهید تصاویری از برخی از ساختمان‎هایی که در آن کار کرده‎اید را نمایش دهید.

میز اداری, میز کانتر اداری, میز پذیرش اداری, میز منشی
میز پذیرش بینو

 

هر یک از کارکنان شما حداقل دو بار در روز از فضای پذیرش عبور می‎کنند و زمانی که تعداد زیادی از مردم را در مسیر رفت و آمد می‎کنند و بازدید کنندگان نیز از آن عبور می‎کنند، منصفانه است که این منطقه به درستی طراحی شود. به همین دلیل توصیه می‎شود از مواد زیبا و با دوام استفاده کنید.

گرانیت یک ماده فوق العاده سخت اما بسیار زیبا است. بنابراین، مناسب برای ایجاد میز کانتر اداری در فضای پذیرش لوکس و کفپوش‎های زیبا است. گرانیت یا کفپوش لمینیت بسیار تمیزتر است.

هنگامی که به صندلی و مبل‎های خود می‎آیید، چرم امن‎ترین گزینه است. باز هم خوب به نظر می‎رسد، بسیار سخت پوشانده شده است و تمیز کردن آن آسان است. اگر یک مصاحبه کننده عصبی لیوان قهوه را روی مبل بریزد، مطمئنا این پایان دنیا نخواهد بود، زیرا چرم بسیار سخت از بین می‎رود.

برای مشاهده محصولات، میز کانتر اداری در فضای پذیرش و اطلاع از قیمت مبلمان اداری لوکس، مشاوره و بررسی‎های لازم با شماره‎ زیر تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده وبسایت رسمی مبلمان اداری بینو کلیک نمایید.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید