توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

میز مدیریت کلاسیک چوبی یکی از انواع مختلف میز اداری است. میز کلاسیک چوبی همان طور که از اسمش بر می‌آید یک میز با طراحی کلاسیک است. اما کلاسیک در طراحی میز اداری به چه معناست؟ میز مدیریت کلاسیک چوبی برای چه افرادی و سازمانی به کار می‌رود؟ برای یافتن پاسخ مناسب برای هر کدام از این سوالات تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

میز مدیریت کلاسیک چوبی چیست؟

میز مدیریت کلاسیک چوبی چیست؟ جهت پاسخ به این سوالات می‌توان گفت که در مجموعه مبلمان اداری و اقلام آن، انواع گسترده‌ای از میز اداری ارزان وجود دارد که با توجه به کارایی و فضای مشتریان طراحی و تولید می‌شود. انواع میز مدیریت، میز کنفرانس و میزهای اداری دیگر وجود دارند که بر اساس نیاز کاربران طراحی می‌شوند که یکی از مدل‌های زیبا و کارآمد آن میز مدیریت کلاسیک چوبی است.

قیمت مبلمان اداری

شاید یکی از مهم‌ترین عوامل و تاثیرگذار‌ترین آن‌ها در خرید باشد. این مهم برای مبلمان اداری کلاسیک (البته ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله “چگونه از تولید کننده مبلمان اداری کلاسیک، مبلمان اداری خریداری کنیم؟” پیرامون این موضوع را بخوانید.) و علی الخصوص میز اداری کلاسیک بیشتر است.

ما توصیه می‌کنیم برای میز اداری مدیریت کلاسیک همیشه به اندازه‌ی کافی هزینه کنید زیرا این میز و ابهت و جلال آن می‌تواند نشان دهنده‌ی کسب و کار شما باشد. عوامل مختلفی می‌تواند بر روی قیمت میز کلاسیک اداری تاثیر بگذارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • نوع چوب مصرف شده

چوب‌های مختلفی در تولید میز کلاسیک مورد استفاده می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چوب کاج، چوب نراد روسی، چوب راش و… اشاره کرد. طبیعی است که با توجه به قیمت هر کدام از این چوب‌ها، قیمت نهایی میز اداری کلاسیک متغیر خواهد بود. در این باره می‌توانید با خواندن مقاله “بهترین برند مبلمان اداری ایرانی کدام است؟” با بهترین برند‌های مبلمان اداری در آشنا شوید.

  • متریال استفاده شده به جز چوب برای ریزه کاری‌ها

در تعدادی از میزهای کلاسیک از شیشه، پلاستیک و فلز استفاده می‌شود تا به زیبایی میز بی‌افزاید. در این صورت برای مثال استفاده از فلز برنز یا نقره در طراحی اشکال و ریزه کاری‌ها می‌تواند منجر به افزایش قیمت نهایی میز اداری کلاسیک شود.

  • طراحی میز کلاسیک

طرح‌ها نقش‌های مختلفی از میز اداری کلاسیک وجود دارد که شرکت‌ها و سازمان‌ها با توجه به بودجه، فضای در اختیار، سلیقه و نوع کسب و کار اقدام سفارش یا خرید میز اداری کلاسیک می‌کنند.

  • اندازه صفحه و امکاناتی نظیر فضای ذخیره‌سازی

هرچقدر صفحه رویه‌ی میز اداری بزرگتر باشد، چوب بیشتری برای ساخت آن مصرف شده است. استفاده از چوب بیشتر قطعا می‌تواند بر قیمت موثر باشد. در ضمن متقاضیان میز اداری می‌توانند به صورت سفارشی‌سازی اقدام به افزودن چند کشو و… به میز خود نمایند که در این صورت هزینه‌ی نهایی و قیمت میز اداری بالاتر خواهد رفت.

خرید میز اداری کلاسیک چوبی

در خرید میز مدیریت کلاسیک چوبی با توجه به سفارش مشتری می‌توان از چوب ‎های خاص ملچ، راش گرجستان، راش، توسکا و گردو و … استفاده نمود. البته برای خرید میز مدیریت چوبی می بایست پیش از خرید از انتخاب خود مطمین شوید. البته ما به شما توصیه می کنیم پیش از خرید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بودجه در اختیار

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت مبلمان اداری و خصوصا میز اداری، بودجه است. با توجه به بودجه حدود هزینه‌ها مشخص می‌شود. و آن طور که می‌دانیم بازار خرید و فروش میز اداری، به گونه‌ایست که با توجه به میزان کاربردی بودن، ویژگی‌های ظاهری و رفاهی و … قیمت میز اداری مشخص خواهدشد.

  • فضای در اختیار

برای خرید میز مدیریت کلاسیک چوبی، فضای در اختیار مهم است. میز مدیریت کلاسیک، بزرگتر از میزهای اداری دیگر است. در نتیجه فضای بیشتری را نیز می‌خواهد. قرار دادن میز مدیریت در فضای کوچک علاوه بر این که از قابلیت آن می‌کاهد منجر به از بین رفتن فضای در اختیار نیز می‌شود.

  • نوع کسب و کار

هر کسب و کاری مطابق با آنچه انجام می‌دهد به عنوان شغل، با توجه به مشتریان و بازار هدف خود می‌بایست مبلمان اداری مشخصی داشته باشد. این موضوع در میز مدیریت جنبه‌ی حرفه‌ای پیدا خواهد کرد اگر بدانیم میز مدیریت بازتابی است از آنچه جزو اهداف و چشم انداز کسب و کار است. بنابراین برای خرید میز مدیریت به نکته‌ی نوع کسب و کار و نقش میز مدیریت در نگاه به بازار و مشتریان توجه کنید.

  • آینده‌ی کسب و کار

برای خرید مبلمان اداری و خصوصا میز مدیریت بهتر است برای فردای کسب و کار خرید انجام دهید. به آن معنا که آینده‌ی شرکت خود را ببینید و مطابق با آن اقدام به خرید تجهیزات اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری، میز مدیریت و … نمایید. این نوع خرید به کارفرما کمک می‌کند که برای سال‌های آینده سرمایه‌گذاری کرده باشد.

  • مشتریان و بازدیدکنندگان

مشتریان و بازدیدکنندگان سرمایه سازمان هستند. بدون آن‌ها سازمان معنا ندارد. بنابراین اگر بازدیدکننده از فضای اداری دارید می‌بایست برای خرید مبلمان اداری و میز مدیریت به شدت راحتی و حس خوب آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید.

نتیجه گیری

با توجه به آن‌چه گفته شد پیش از خرید میز مدیریت می‌بایست بودجه، فضا، آینده و راحتی را در نظر داشته باشید. همچنین برای خرید میز مدیریت کلاسیک چوبی عوامل موثر بر قیمت را نیز شناختید. از این عوامل می‌توان گفت مواد اولیه، طراحی، برند سازنده و ضمانت‌نامه یا گارانتی محصول از اولویت بالاتری برخوردار هستند.

پیشنهاد ما

ما در گروه تولید مبلمان اداری بینو با بیش از یک دهه تجربه موفق و شایسته در حوزه دکوراسیون داخلی به متقاضیان برای خرید میز مدیریت کمک خواهیم کرد. مشاوره‌های تیم فنی و فروش ما برای خرید میز اداری کاملا رایگان است. همچنین تیم فنی ما می‌تواند در صورت درخواست به صورت رایگان در محل پروژه حاضر شود. علاوه بر این تمامی طراحی‌ها و مراحل تولید نیز به صورت کاملا شفاف در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید