توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

میز مدیریت سلطنتی چیست؟ میز مدیریت سلطنتی یکی از اجزای مبلمان اداری است. همان طور که می‌دانید یک سازمان در هر جایگاهی به میز اداری و صندلی ادرای نیاز دارد. اما آیا هر سازمانی به میز مدیریت سلطنتی نیاز دارد؟ با هم این موضوع را بررسی می‌کنیم.

انواع میز مدیریت سلطنتی

انواع میز مدیریت سلطنتی کدامند؟ بهترین مدل میز مدیریت سلطنتی کدام است؟ ویژگی‌های بهترین مدل میزهای اداری مدیریت سلطنتی چیست؟

میز مدیریت سلطنتی قسمت عمده‌ای از کسب و کار یک مدیر است، زیرا احتمالا بیشتر وقت خود را در پشت آن صرف می‌کند. انتخاب یک میز مدیریت سلطنتی می‌تواند نمایان‌گر جلوه‌های رهبر یک شرکت یا کسب و کار باشد. میز مدیریت سلطنتی بیشتر بر پایه زیبایی و لوکس بودن بنا شده‌اند تا بتوانند به عنوان نماینده‌ای نشان دادن برای قدرت رهبری یک مدیر باشند. با این حال، نکاتی را برای خرید چنین میزی باید در نظر بگیرید.

مواد میز اداری سلطنتی

میز مدیریت سلطنتی از چوب طبیعی ساخته می‌شود، زیرا چوب زیبا، با دوام بسیار جلوه‌گر است. این نوع چوب می‌تواند بسیار گران باشد، برای موارد ارزان‌تر می‌توانید از ام دی اف MDF استفاده کنید. میز مدیریت کلاسیک چوبی می‌توانند با چوب ماهون، گردو، کاج و غیره … ساخته شوند.

همچنین میزهای فلزی و شیشه‌ای هم بسیار مدرن و کاملا کاربردی هستند. بنابراین این گزینه‌ها برای شما نیز مفید خواهد بود. مهم است که میز انتخاب شما با کل مبلمان اداری اتاق مدیریت هم‌خوانی در سبک را رعایت کرده باشد.

میز مدیریت سلطنتی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.
میز مدیریت سلطنتی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

اندازه میز سلطنتی

شما نیاز به یک میز مدیریت سلطنتی دارید که متناسب با نیازهای مورد استفاده شما برای اجرای کسب و کارتان باشد، یعنی سطح میز باید به اندازه کافی برای مانیتور، کارهای کاغذی و جتی عکس خانوادگی و هر گونه وسائل دیگر جا داشته باشد. سطح میز باید از گستردگی مناسب برای پوشش‌دهی انواع فعالیت‌ها را در خود داشته باشد.

معمولا، یکی از ساده‌ترین راه‌های شروع جستجو برای یک میز مدیریت، این است که فکر کنید چگونه می‌خواهید از فضای موجود خود استفاده کنید. برای مدیران که بیشتر با کامپیوتر مشغول هستند، انتخاب میز ارگونومیک یا یک میز اداری سلطنتی که شامل مقدار زیادی فضا برای صفحه نمایش کامپیوتر، صفحه کلید، ماوس و سایر تجهیزات جانبی مانند پرینتر و دستگاه های فکس است، بسیار مهم است.

از سوی دیگر، برای کسانی که از طریق میز کار خود به صورت خلاقانه استفاده می‌کنند ممکن است نیاز به فضای بیشتر داشته باشند، یا یک میز L شکل که برای فضای جلسه و کار امکان‌پذیر است. اگر شرایط و فضایی بزرگ تر دارید، یک میز اداری U شکل می‌تواند گزینه‌ای قانع کننده باشد و محیطی منحصر به فرد برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران ایجاد کند.

جانمایی مبلمان و میز سلطنتی

میز مدیریت سلطنتی شما باید در مکان مناسب در اتاق قرار گیرد. قبل از خرید، فضای اتاق خود را به درستی اندازه‌گیری کنید، با توجه به فضای مورد نیاز برای قرار دادن صندلی و وسایل اطراف آن مانند کابینت‌ها و کمدهای ذخیره‌سازی نیز فکری کنید.

یکی دیگر از دلایل انتخاب یک نقطه قبل از انتخاب میز، این است که به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این ناحیه برای یک قرار دادن میز یک مدیر مناسب است. اگر می‌خواهید میز اداری سلطنتی خود را در وسط اتاق قرار دهید، می‌توانید تمرکز و توجه بیشتری را از سوی دیگران جذب کنید. با این حال، اگر شما قصد دارید میز خود را در برابر یک دیوار قرار دهید و می‌خواهید فضای بیشتری در دسترس داشته باشید، باید بگوییم از دیواری استفاده کنید که نگاه دیگران را برای شما به عنوان یک مدیر جلب کند.

ویژگی های مورد نظر سازمان

بیشتر مدیران به دنبال میزهایی هستند که دارای کشو برای ذخیره‌سازی اسناد مهم و دیگر مدارک باشد. این مورد هم به ایجاد نظم و هم سازماندهی وسائل کمک می‌کند. لازم است کشوها دارای قفل نیز باشند. همچنین میز اداری سلطنتی باید دارای دریچه‌ای برای عبور و پنهان‌سازی سیم و کابل‌ها نیز باشد.

نکاتی دیگر در خرید میز مدیریت سلطنتی

میز اداری نقطه کانونی هر فضای اداری است و بخش مهمی از بهره وری برای اکثر شرکت‌هاست. با این حال، برای یک مدیر، انتخاب یک میز کوچک معمولی یا میز مدیریت سلطنتی با شکوه می‌تواند تفاوتی شگفتی ایجاد کند.

در نهایت، هیچ روش اندازه‌گیری برای انتخاب بهترین میز مدیریت سلطنتی وجود ندارد، اما مواردی هست که هر مدیر حرفه‌ای می‌تواند انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که آماده تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد محیط کاری خود است.

به علاوه انتخاب یک میز می‌تواند بر اساس ملاحظات مدیران نیز باشد، زیرا به شخصیت یا اخلاق کاریشان بستگی دارد. به عنوان مثال، کسانی که سبکی مدرن را دوست دارند میزهای شیشه‌ای با طراحی‌های ساده‌تر را ترجیح دهند، ولی برخی دیگر ممکن است از میزهایی با جزییات بیشتر لذت ببرند. با این حال، میزهای مدیریت سلطنتی معمولا چوبی و با جزییات بیشتر زیبایی هستند.

صرف نظر از اولویت شخصی، مدیران همیشه باید اطمینان داشته باشند که میز آنها کمک می‌کند تا در محیط دفتر خود احساس راحتی و سازگاری داشته باشند. در نهایت، یک میز مدیریت می‌تواند بیش از مبلمانی است که می‌توانند اسناد را ذخیره کنند یا مشتریان آن را ملاقات کنند، میزها مبلمانی عالی نه تنها برای افزایش بهره وری هستند بلکه آنها می‌توانند ایده‌ها و افکار مدیران را ایجاد و هدایت کنند.

نتیجه گیری

در نهایت، از آن‌جایی که بسیاری از مدیران یا رؤسا هر روز ساعت‌ها پشت میز می‌نشینند، مهم است که مطمئن شوید که مبلمان اداری انتخاب شده راحت و کاربردی است. این بدان معنی است که انتخاب یک میز که فضای کافی مناسب را فراهم می‌کند، بسیار مهم است. با این حال، میز مدیریت سلطنتی می‌تواند انتخاب نخست بسیاری از مدیران باشد، آن‌ها زیبا، لوکس، شیک و به عبارتی پادشاه همه میزهای اداری هستند.

در این راستا، برای اطلاع از نحوه فروش و لیست قیمت میزهای مدیریتی با کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو Bayno تماس حاصل فرمایید. ما در بینو با مشاوره‌های رایگان در خدمت شما هستیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید