توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ 1 دیدگاه

میز اداری ارزان قیمت می‌تواند انتخاب نخست بسیاری از مشتریان باشد. اما پیش از خرید میز اداری بهتر است درباره آن بیشتر بدانیم. میز اداری علاوه بر تمامی ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند منجر به بهبود فضای کاری شود. معرف فضای کسب و کار است. راحتی و سلامت را برای کارمندان به ارمغان می‌آورد. با این حال اما همیشه و در تمامی زمان‌ها کارفرما یا کسب و کار قدرت خرید خوبی ندارد، با این حال به دنبال میز اداری ارزان قیمت است. میز اداری ارزان قیمت چه ویژگی‌هایی دارد و برای خرید آن به چه نکاتی باید توجه کرد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

انواع میز اداری ارزان قیمت

قیمت میز اداری بسیار متفاوت است. انوع مختلفی از میز اداری توسط تولیدکنندگان مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از این رو قیمت‌های متفاوتی را از میز اداری در بازار مشاهده می‌کنیم. بنابراین بهتر است پیش از خرید و ارزش‌گذاری میز اداری به دنبال شناخت میز اداری باشیم. سپس می‌توانیم با توجه به ویژگی‌های هر میز اداری، نسبت به خرید میز اداری ارزان قیمت اقدام کنیم.

طرح میز L شکل

میز L شکل دارای مقدار زیادی از سطح برای تجهیزات و دارای قابلیت چند وظیفه‌ای است. مناسب برای گوشه‌ها و مناطق بزرگ، یک میز L شکل به اصطلاح دارای دو بال است که در گوشه‌های اتاق جای می‌گیرد. میز ال شکل اداری قیمت‌های متفاوتی دارد که بستگی به اندازه و ورقه‌های استفاده شده در آن در بازار وجود دارد.

طرح میز U شکل

میز U-shaped دارای قالب مشابهی میز L شکل است. در این مورد، یک پل متصل به دو بال میز تشکیل یک U-shaped می‌دهد. طرح فضا پیکربندی یک میز U شکل را تعیین می‌کند. میز U شکل به خوبی برای مناطق بزرگ مناسب است و فضای زیادی برای لوازم و تجهیزات فراهم می‌کند.

طرح میز باز

یک طرح میز باز، راه‌های بی‌شماری را برای پیکربندی فضای شما، از مجاور به دیوار، تا مرکز اتاق ارائه می‌دهد. بر خلاف میزهای L شکل و U شکل، محدودیتی برای جای گیری در فضا ندارند. میزهای طرح باز در اندازه‌های مختلف می‌توانند به میز کامپیوتر، میز اجرایی، میز کارشناسی، میز منشی، میز پذیرش و میز کنفرانس بزرگ تقسیم شوند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز اداری

میز اداری با مواد مختلفی ساخته می‌شود. هر کدام از این مواد اولیه یک قیمت جداگانه و مشخصی در بازار دارند. از این رو استفاده از مواد مختلف می‌تواند بر قیمت میز اداری تاثیر گذار باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفنت خرید میز اداری ارزان قیمت می‌تواند به صورت مستقیم به مواد اولیه تولید میز اداری بستگی داشته باشد.

میز اداری چوبی

میز اداری چوبی، یک ظاهر جذابی، طبیعی و سنتی را ارائه می‌دهند که در رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند. میزهای چوبی واقعی معمولا گرانتر هستند و طول عمر بالایی دارند.

میز اداری فلزی

میز اداری فلزی از فولاد ساخته شده‌اند که برای مواردی که برای استفاده طولانی مدت از وسایل سنگین استفاده می‌شود، ایده آل است. میزهای فلزی ظاهر شیک و مدرن را ارائه می‌دهند.

میز اداری پلاستیکی

میز پلاستیکی مزایای بسیاری از جمله قیمت‌گذاری مناسب و دوام بالا را ارائه می‌دهد. در حالی که میزهای اداری پلاستیکی ممکن است ارزش زیبایی شناختی از چوب یا فلزات را ارائه ندهند، قاب‌های پلاستیکی اداری در رنگ‌های متنوعی برای تکمیل هر زیبایی شناختی وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که به دنبال پلاستیک با کیفیت و یا ضخامت لمینیت چگالی بالا برای اطمینان از مقاومت زیاد برای استفاده طولانی مدت باشید.

میز اداری ام دی اف

یکی از مواردی که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌ام دی اف است. ام دی اف دوام بالا و انعطاف خوبی دارد. در ضمن هزینه‌ی تولید میز اداری با‌ ام دی اف بسیار پایین‌تر از استفاده از چوب است.

اندازه میز اداری

پیدا کردن میز مناسب که نیازهای عملکردی شما را برآورده کند و متناسب با فضای شما باشد مهم است. میز دفتر شما باید در محل کار مناسب فضا باشد. دستورالعمل‌های زیر می‌توانند کمک کنند:

  • عرض و عمق فضای دفتر خود را اندازه گیری کنید.
  • اجازه دهید به اندازه ۲-۳ پا از فضای اطراف میز (اگر در کنار مجاورت دیوار قرار نداشته باشد) برای حرکت آزاد وجود داشته باشد.
  • ارتفاع پایه‌های استاندارد به طور معمول ۳۰ اینچ است، که برای اکثر طول‌های کاربری قابل تنظیم می‌باشد.
  • میز دفتر Credenza معمولا ۲۴ اینچ عمق دارد.
  • ارتفاع ایده آل که روی صفحه نمایش کامپیوتر روی میز باید حدود ۳ اینچ بالاتر از سطح چشم باشد.
  • توجه ویژه‌ای به ارتفاع که در آن یک صفحه کلید برای دستیابی راحت ارگونومیک به بازوهایتان برسد. آرنج شما باید با زاویه ۹۰ درجه خم شود.

نتیجه گیری

با توجه نیاز سازمان‌ها و ادارات به میز اداری، همیشه اما نمی‌توان به سراغ میز اداری گران قیمت رفت. خرید میز اداری ازران قیمت نیز به این معنا نیست که کیفیت در نظر گرفته نمی‌شود. بلکه می‌توان با خرید خود و درخور، تمامی موارد مربوط به کیفیت محصول را نیز در نظر گرفت. در هر صورت همان طور که گفتیم جنس مواد اولیه، طراحی، اندازه و نوع میز اداری می‌تواند بر قیمت آن موثر باشد. همچنین شما اگر همچنان سوالی دارید می‌تواند با ما در بینو تماس بگیرید. تیم فنی و مشاوره ما برای پاسخگویی و مشاوره رایگان برای خرید میز اداری ارزان قیمت در خدمت شماست.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید