توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : پارتیشن شیشه ای چیست ؟ مهمترین مزایای استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای کدامند؟ برای خرید پارتیشن شیشه ای به چه نکاتی باید توجه کرد؟ پارتیشن اداری شیشه‌ ای در حال حاضر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است اما چرا به یکباره نظر کارفرمایان و موسسان سازمان‌ها به پارتیشن اداری جذب شد؟ چه مزیت‌هایی در پارتیشن اداری وجود داشته است که امروز در طراحی بسیاری از سازمان‌های پیشرو استفاده از پارتیشن اداری را مشاهده می‌کنیم. بارها در این وبلاگ از پارتیشن شیشه‌ای گفته‌ایم و بی‌تردید شما از کم و کیف آن خبر دارید. در این مقاله ما به بررسی پنج مزیت از مهم‌ترین مزیت‌های پارتیشن اداری خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای چیست ؟

پارتیشن اداری اکنون به عضوی جدانشدنی در طراحی فضای اداری تبدیل شده است. در عین حال بین مدیران و کارمندان از محبوبیت بالایی برخوردار است. در مورد مزایای پارتیشن اداری شیشه‌ای بسیار می‌توان گفت و نوشت اما مهمترین مزیت‌های پارتیشن اداری شیشه‌ای عبارت‌اند از:

۱. هماهنگی با نیاز سازمانی

مهمترین مزیت ناشی از نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای مدولار در برای اکثر صاحبین کسب و کار و تیم‌های مدیریتی، سهولت انتقال آن‌ها به موقعیت‌های جدید است. پارتیشن‌های قابل حمل به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌های جدید دفتر را به مراتب راحت‌تر از پارتیشن‌های سنتی ایجاد کنید. همانطور که می‌دانید جابه جایی پارتیشن‌های قدیمی از مکانی به مکانی دیگر همیشه امری دشوار بوده است. حتی در صورت جابه جایی درست این امکان وجود دارد که پارتیشن متناسب با فضای جدید نباشد. به عنوان مثال، فضایی که از تعداد زیادی اتاقک کوچک تشکیل شده است، می‌تواند به سرعت و به آسانی در هنگام استفاده از دیوارهای شیشه‌ای قابل حمل، به یک فضای کاری باز با اتاق کنفرانس و منطقه جلسات مجاور تبدیل شود.

۲. بهبود آکوستیک؛ پارتیشن شیشه ای چیست

یکی از مشکلاتی که اغلب کارمندان در فضاهای کاری مدرن و باز مواجه می‌شود سر و صدای زیاد است. در گذشته با استفاده از دیوار‌های سنتی و سیمانی بین افراد این فاصله ایجاد می‌شد و از ایجاد سر و صدا جلوگیری می‌شد اما این موضوع در دنیای مدرن و طراحی فضای باز پذیرفته نیست. از طرف دیگر، پارتیشن‌های شیشه‌ای به مدیران ساختمان اجازه می‌دهد تا سر و صدای محیط را در فضاهای کاری بزرگ کاهش دهند بدون این که در ظاهر و به حس بصری طراحی داخلی اصلی لطمه‌ای وارد شود. با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای آکوستیگ، می‌توانید سر و صدای محیط را در مناطق مشکل دار به طور قابل توجهی کاهش دهید. در حالی که تمام ویژگی‌های مثبت یک دفتر باز را حفظ می‌کنید. پارتیشن‌های شیشه‌ای به مدیران ساختمان اجازه می‌دهد تا سطح سر و صدا را در یک طرح دکوراسیون داخلی طبقه باز کاهش دهند.

۳. بازسازی کم هزینه

پارتیشن شیشه ای چیست 2

این که آیا می‌خواهید طراحی داخلی فضای تجاری خود را در پاسخ به درخواست مشتری تغییر دهید یا در آینده برای مخاطبان مورد نظر خود جذابیت بیشتری ایجاد کنید. دیوارهای شیشه‌ای مدولار می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد. تیم تعمیر و نگهداری داخلی شما باید بتواند این کار را به سرعت انجام دهد و حتی اگر تیم تعمیر و نگهداری در محل ندارید، می‌توانید متخصصان محلی را برای تکمیل کار استخدام کنید. از آنجا که پارتیشن‌های مدولار با در نظر گرفتن قابلیت حمل طراحی شده‌اند، می‌توان آن‌ها را بسیار سریعتر از پارتیشن‌های سنتی جابجا کرد، بدون نیاز به استفاده از ابزارهای ویژه. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله پارتیشن اداری فریم لس را مطالعه کنید.

۴. زیبایی‌شناسی و فضا؛ پارتیشن شیشه ای چیست

هر نوع چیدمانی که می‌خواهید در یک ساختمان تجاری داشته باشید می‌تواند با دیوارهای پارتیشن شیشه‌ای جلوه‌ای پیچیده و زیبایی به فضای داخلی دفتر شما بخشد و فضای داخلی را برای مشتریان همه صنایع و بخش‌های بازار جذاب‌تر می‌کند. پارتیشن‌های شیشه‌ای نور طبیعی بیشتری را وارد می‌کنند و از نظر زیبایی خوشایند هستند.
با این حال، پارتیشن‌های شیشه‌ای، چه از نوع قابل حمل و چه از نظر ثابت، از نظر زیبایی بسیار چشمگیر هستند. از جمله مزایای استفاده از پارتیشن اداری شیشه‌ ای این است که از اصول و روندهای طراحی مدرن پیروی می‌کنند. با در نظر گرفتن این نکته، سرمایه‌گذاری در یک سیستم دیواری شیشه‌ای در سازمان می‌تواند مقرون به صرفه باشد. در این باره ما بهش ما توصیه می‌کنیم مقاله کاربرد پارتیشن اداری در دفتر کارها در دوران پس از کرونا” را مطالعه کنید.

۵. نور طبیعی

هر دو پارتیشن شیشه‌ای ثابت و قابل حمل صاحبان ساختمان را قادر می‌سازند تا فضای داخلی اداری را ایجاد کنند که در آن نور طبیعی حتی در تاریک‌ترین گوشه‌ها نیز نفوذ کند. اما پارتیشن‌های قابل حمل به حداکثر رساندن میزان نور طبیعی در فضاهای تجاری کمک می‌کند. پارتیشن شیشه‌ای قابل حمل به شما این اجازه را می‌دهید که اگر پس از اتمام کار نصب اولیه از نتایج راضی نبودید به سادگی و راحتی با انتقال پارتیشن به بخش‌های مختلف بهترین نتیجه را از نظر دریافت نور و فضای اداری برای سازمان به ارمغان بی‌آورید.

کلام پایانی

با پارتیشن شیشه ای چیست طرح‌بندی‌های متفاوتی ایجاد کنید. با فرض اینکه در ابتدا یک سیستم پارتیشن شیشه‌ای با کیفیت بالا انتخاب کرده‌اید، می‌توانید در آینده منتظر کاهش هزینه‌های جاری باشید. در زمانی که مدیران ساختمان برای بقا در یک بازار رقابتی به دنبال راه حلی برای جذب نیروی توانمند هستند، مزایای ارائه شده توسط پارتیشن‌های شیشه‌ای قابل حمل می‌تواند تفاوت زیادی را در سودآوری بلند مدت ایجاد کند. در همین رابطه برای دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری و اخذ اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما در شرکت برنا یاور ویرا تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید