توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

سال ها جذاب و دوام مبلمان اداری چوبی را در طول دهه ها در طراحی مبلمان نقش مهمی ایفا کرده اند و محبوبیت آن ها همچنان ادامه دار است.

چرا سعی نمی کنید احساس راحتی و گرمایی که چوب به ارمغان می آورد، به محل کار خود اضافه کنید؟

از میزها تا کابینت ها، به جعبه های چوبی، مبلمان اداری چوبی را می توان در هر کجا که در بسیاری از سبک ها وجود دارند یافت می شود. میز اداری چوبی و صندلی اداری چوبی از گزینه های بی شماری در مبلمان اداری هستند.

مبلمان اداری چوبی دارای مزایای فراوانی است که آنها را به انتخابی عملی برای هر محیط اداری از جمله قابلیت تنظیم، دوام، نگهداری کم و تنظیم بصری و زیبایی شناسی می کند.

  • طول عمر و طبیعی بودن:

بر خلاف مبلمان ساخته شده از تخته سه لا یا تخته خرده چوب، مبلمان اداری چوبی به صورت انعطاف پذیر ساخته می شوند.

مبلمان اداری ساخته شده از چوب واقعی نگاه و احساس طبیعی تر از قطعات مصنوعی به انسان می دهد و گرما و احساس دوستی بیشتر به فضا می دهد. همچنین مبلمان اداری چوبی دوام و طول عمر زیادی دارند که یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

  • تعمیر و نگهداری کم:

مبلمان اداری چوبی نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و بسیار آسان است می توان از آن ها نگهداری کنند.

در حالی که کثیفی و لکه ها روی میزهای ساخته شده از چوب می مانند، می توانید به راحتی آن ها را تمیز کنید. برای اطمینان از عمر طولانی مبلمان چوبی خود، چند نکته برای حفظ آن وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که مبلمان خود را در نزدیکی منابع گرما قرار ندهید زیرا چوب را خشک می کند و باعث شکننده تر شدن آن می شود. از قرار دادن مبلمان چوبی خود در برابر نور مستقیم خورشید برای زمان بیش از حد طولانی خود داری کنید.

برای حفظ دوام آن، به سادگی گرد و غبار مبلمان چوبی خود را با یک پارچه نرم چند وقت یکبار تمیز کنید. با سرمایه گذاری در مبلمان چوبی با کیفیت بالا، شما می توانید هزینه های کمتری را در طولانی مدت برای مبلمان اداری خود خرج کنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید