توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای طراحی مدرن مبلمان اداری از چه روش هایی می توان استفاده نمود؟ بهترین متدها در طراحی مدرن مبلمان اداری چیست؟ همۀ کسانی که در ادارات و شرکت‌ها مشغول به کار هستند، روزانه وقت زیادی را صرف کار می‌کنند. به همین خاطر اگر محل کارشان به خوبی طراحی نشده باشد، به طوری که اسباب آسایش و راحتی آنها فراهم نشود، دچار رنج و مشکل خواهند شد.

طراحی مدرن مبلمان اداری؛ راهی برای فرار از خستگی

افراد هوشمند و دانا به خوبی می‌دانند فضای کاری که به شکل هوشمندانه‌ای طراحی شده باشد، به خوبی می‌تواند کارآیی و بهره‌وری آنها را بالا ببرد. زمانی که محیط کار با مبلمان اداری استاندارد، با کیفیت، با دوام و در یک کلام ارگونومیک چیدمان شده باشد، در این صورت ساعات کار طولانی کارکنان را دچار خستگی مفرط نخواهد کرد. در کنار مبلمان اداری، بهتر است فضاهایی هم برای استراحت کارمندان در نظر گرفته شود. مثل محلی برای صرف ناهار، یک آلاچیق برای استراحت و تجدید قوای همکاران.

نکات مهم در طراحی مدرن مبلمان اداری

طراحی مدرن مبلمان اداری m3آیا شما در حال ایجاد یک فضای شرکتی یا یک دفتر کوچک در منزل هستید؟ برای این منظور ملاحظات خاصی وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید. در زیر به برخی از این ملاحظات اشاره شده است:

۱- جای گیری مناسب:

ممکن است مکان محدودی برای انجام کار در منزل در اختیار داشته باشید، بنابراین باید مبلمانی انتخاب کنید که کمترین فضا را اشغال کرده و در مقابل بیشترین کاربرد را داشته باشد. به عنوان مثل، از میز کامپیوتر خود می‌توانید به عنوان میز تحریر نیز استفاده کنید. همچنین به دنبال میز، فایل و  کابینت هایی باشید که فضایی برای ذخیره و نگه داشتن اسناد و اوراق اداری را در خود داشته باشد.

۲- توجه به لوازم الکترونیکی؛ دکوراسیون اداری مدرن

مبلمانی که برای انجام کار در منزل در نظر گرفته‌اید، باید امکان استفادۀ راحت از لوازم الکترونیکی را فراهم نماید. فراتر از کامپیوتر و چاپگر خود، در مورد تلفن همراه، دوربین فیلمبرداری، پخش کننده موسیقی، پرژوکتور خود فکر کنید. یک میز اداری خوب شامل مدیریت سیم‌ها و اتصالات برای نگه داشتن کابل‌های ناخوشایند از نظر و دید دیگران است.

۳- سطح رویی میز اداری:

جنس و دوام رویۀ میزی که به عنوان میز کار انتخاب ‌کنید خیلی مهم است. از آنجا که کار در منزل تفاوت زیادی با کار کردن در اداره و دفتر دارد، بنابراین ممکن است فرد در محلی که برای کار در نظر گرفته است، فعالیت‌های دیگری نیز انجام دهد. در این راستا یک نکتۀ مهم دوام و جنس سطح میز است تا به راحتی دچار خش و ساییدگی نشود. به طوری که نگران آن نباشید که چرا قهوه شما روی میز را دچار لک کرده است!

۴- مبلمان راحت؛ طراحی مدرن مبلمان اداری

طراحی مدرن مبلمان اداری m2
این درست است که کار کردن در منزل راحت‌تر از محیط کار است. اما نباید از این نکته غافل شد که نشستن طولانی مدت پشت میز و صندلی، جسم را دچار خستگی و آسیب می‌کند. بنابراین حتی در منزل هم باید از مبلمانی استفاده که هم بتوانید به راحتی کار خود را انجام دهید و هم این که سلامتی شما را تضمین کند.

۵- سبک کار خود را مشخص کنید:

خیلی خوب است که شما در زمینۀ کاری خود خلاقانه عمل کنید! سعی کنید مبلمانی انتخاب کنید که سبک شما را نشان دهد. قبل از انتخاب از خود بپرسید علاقه‌مند به سنتی هستید یا معاصر و مدرن و یا اینکه مایلید از ترکیب سنت و مدرنیته استفاده کنید؟ علاوه بر سبک، فضای کاری خود را حتی در منزل طوری طراحی کنید که نمایان‌گر نوع کسب و کار شما باشد. در این راه می‌توانید از وسائل تزئینی یا تابلوهایی که به نوعی معرف شغل شما هستند،  استفاده کنید.

کلام پایانی؛ طراحی مدرن مبلمان اداری

مواردی که در بالا به شکل خلاصه به آنها اشاره شد، به راحتی می‌توانند فضای کاری شما را به محیطی شاد، پویا، امن و سلامت تبدیل کنند. با رعایت نکات مذکور سرزندگی و شادابی به فضای کاری شما تزریق می‌شود و شما از کار خود بیشتر و بهتر لذت خواهید برد. برای مشاوره خرید مبلمان اداری و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ارشد بینو تماس بگیرید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید