توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

چه باور کنید یا نکنید، مبلمان اداری و نوع دکوراسیون یک دفتر می‌تواند بر دریافت و فهم مشتری از یک کسب و کار تأثیرگذار باشد. گفته می‌شود اولین تصوری که با دیدن مبلمان اداری در ذهن مشتری یا مراجع کننده نقش می‌بندد، نقش بسیار مهمی در شناخت کلی وی دارد. بنابراین برای ایجاد یک شناخت درست در ذهن مخاطب هم که شده، لازم است که برای شرکت، مبلمان ادرای مناسب  انتخاب کرد. البته نوع انتخاب آن هم بستگی به افراد دارد؛ در حالی که برخی از شرکت‌ها ممکن است حس خوشایندی به مبلمان اداری سنتی نداشته باشند، در مقابل دفاتری هم هستند که استفاده از مبلمان سنتی و کلاسیک را ترجیح می‌دهند. در زیر به برخی از عناصر برتری مبلمان مدرن اشاره نموده‌ایم. با بینو همراه باشید!

 

زیبایی 

امروزه مبلمان اداری مدرن تنها به طراحی براق و ظریف اشاره نمی‌کند؛ بلکه در بسیاری از طرح‌ها، رنگ‌ها و مواد مختلف دیده می‌شود. علاوه بر آن، طرح‌های عجیب و غریب با رنگ‌های هیجان انگیز هم در کنار سایر طرح‌ها به حیات خود ادامه می‌دهند و طرفداران خاص خود را دارند. علاوه بر این، مواد به کار رفته در مبلمان ارگونومیک نیز بر زیبایی‌های آن می‌افزاید.

 

راحتی

همانطور که در بالا ذکر شد، جدیدترین مبلمان اداری سبک مدرن نسبت به طراحی‌های قدیمی، راحت‌ترند و کارکنان  را در سطح مطلوبی از راحتی و آسایش قرار می‌دهد، در نتیجه افزایش بهره‌وری – که یک نتیجۀ بسیار مثبت برای هر کسب و کاری است را در پی دارد.. برای مثال، صندلی  کنفرانس با شکوه و دلپذیر، در ایجاد اولین تأثیر مثبت بر روی مشتریان کمک خواهد کرد.

 

مبلمان اداری مدرن

در نتیجه، قرار دادن بهترین نوع مبلمان برای یک فضای اداری یک وظیفه بسیار مهم برای اطمینان از اینکه کارکنان و مشتریان جدید، بالقوه در محیط کاری خود احساس آرامش می کنند. توصیه می‌شود که مبلمان مدرن به دلیل مزایای مختلف از قبیل افزایش سطح آسایش و زیبایی می‌تواند بسیار مناسب باشد.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید