توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ 1 دیدگاه

تمامی مسئولین خرید یک سازمان به دنبال خرید مبلمان اداری شیک هستند. زیرا خرید مناسب علاوه بر تامین کردن فضای مناسب برای عرضه‌ی توانایی آن‌ها می‌تواند بر آینده‌ی شغلی کارمندا نیز تاثیر بگذارد. آن‌ها را شاد تر، از نظر جسمی سالم‌تر و ارتباط عمومی بهتری در سامازمان برای آن‌ها ایجاد کند. در نتیجه‌ی تمام این عکس العمل ها نسبت به مبلمان اداری شیک، سازمان رشد می‌کند و منفعت مالی بدست می‌آورد.

بنابراین پر بیراه نیست که خرید مبلمان اداری شیک یکی از موارد مهم در هنگام بازسازی فضای اداری و یا ایجاد یک فضای اداری است. اما هنگام خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه شود؟ چگونه یک خرید موفق انجام دهیم؟ آیا با بودجه‌ی کم می‌توان مبلمان اداری شیک خریداری کرد؟ فضای اداری در اختیار مناسب برای داشتن چه نوع مبلمان اداری است؟ اسن نوع سوالات و سوالاتی بسیار مشابه این دست، اگر شما مسئول خرید و یا صاحب کسب و کاری باشید که می‌خواهد به بازسازی و یا شروع کار در فضای اداری خود داشته باشند سردردآور و گیج کننده است. اما نگران نباشید، ما در این مقاله به بسیاری از این دست پرسش‌ها پاسخ خواهیم گفت و به نوعی خیال شما را از راحت خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما بشید تا نکات مهمی را در خرید مبلمان اداری با هم مرور کنیم.

مبلمان اداری شیک
مبلمان اداری شیک چه ویژگی‌هایی دارد

 نکاتی برای خرید مبلمان اداری شیک

یک اتفاق مشترک پس از خرید مبلمان اداری خواهد افتاد، این که تمامی افرادی که پیش از خرید سکوت اختیار کرده بودند حالا در مورد خوب یا بد بودن آن نظرات مثبت و منفی بسیاری می‌دهند؟ چرا این گونه است؟ به این خاطر که آن‌ها از مبلمان اداری استفاده می‌کنند و مبلمان اداری برای آن‌ها خریداری شده است. از این رو پیش از خرید مبلمان اداری می‌بایست به نکاتی توجه کرد که آن‌ها مد نظر دارند. اما این امکات کدام اند؟ در ادامه این نکات را باهم بررسی خواهیم کرد تا آنچه شما به عنوان کلی تجهیزات اداری خرید خواهید کرد با نام مبلمان اداری شیک در سازمان و خارج از سازمان مشهور شوند.

چه میزان فضای اداری در اختیار دارید؟

پیش از خرید مبلمان اداری و سایر تجهیزات به عنوان مسئول خرید از خود سوال بپرسید که فضای سازمان شما چقدر است؟ چه تعداد کارمند دارید؟ چه میزان بازدیدکننده دارید؟ فضای اداری شما و مساحت آن متناسب با چه نوع از مدل‌های مبلمان اداری است؟ کف پوش و نور در فضای اداری شما چگونه است؟ موکت و نور طبیعی به اندازه‌ی کافی در اختیار دارید؟ پاسخ این سوالات را بنویسید و تا پایان این متن همراه ما باشید. پس از مطالعه‌ی نکات دوباره به این سوالات برگردید و می‌توانید به راختی حدس بزنید در فضای اداری شما چه سبک و مدل مبلمان اداری شیک به نظر می‌رسد. اما بیایید پیش از گفتن نکته‌ی بعدی یک مثال بزنیم اگر شما فضای اداری زیادی دارید و جوانان کارمندان و ارباب رجوع شما هستند، به طراحی اداره با فضای باز فکر کنید. هم بروز است و هم می‌تواند باعث افزایش رفاقت و رابطه‌ی دوستانه در سازمان شود.

بودجه‌ی در نظر گرفته شده و مورد نیاز

هزینه کردن برای مبلمان اداری همیشه در اولویت‌های چندم یک سازمان قرار دارد اما شما به عنوان یک مسئول خرید می‌بایست مدیران را قانع کنید که مبلمان اداری شیک و شایسته‌ی فضای اداری شما می‌تواند به سود آن‌ها باشد و بودجه‌ی بیشتری را در اختیار بگیرید. اخذ بودجه‌ی زیاد‌تر و بیشتر بدان معنا نیست که شما تمام آن را می‌خواهید خرج کنید. بلکه بدان معناست که می‌خواهید با توجه به بررسی خود بهتری انتخاب را داشته باشید. انتخاب بهتر لزوما نتیجه‌ی صرف بودجه نیست. انتخاب مبلمان اداری به عوامل متعددی بستگی دارد که در این متن تعدادی را تاکنون و تعدادی دیگر را در ادامه باهم بررسی خواهیم کرد. برای این موضوع می‌توانید مقاله “خرید مبلمان اداری شیک چگونه است؟” را نیز بخوانید.

سبک مبلمان اداری شیک

تحارت و کسب و کار شما می‌تواند سبک کاری برای خرید مبلمان اداری را مشخص کند. مبلمان اداری شیک؛ مبلمانی است که سبک و مدل کسب و کار شما را دریابد. بدان معنا که بهتر است در فضای استارت آپ از میز کارگروهی و فضای اداری باز استفاده کنید تا مبلمان اداری کلاسیک و سلطنتی! همخوانی نام، فضا و مدل کسب و کار با مبلمان اداری عنصر مهمی است که نقش به سزایی در به چشم آمدن فضای اداری شما دارد. پیشنهادما برای کسب و کارهای کوچک میز کارگروهی و مبلمان اداری مدولار است و برای کسب و کارهای بزرگ با توجه به فضا و بودجه سایر تجهیزات اداری. تا یادمان نرفته این را بگوییم که به مبلمان اداری ارگونومیک هم گوشه‌ی چشمی داشته باشید.

مواد اولیه مبلمان اداری

بازار خرید، فروش و تولید مبلمان اداری بسیار گسترده است. طراحان و تولیدکنندگان مختلف به صورت دوره‌ای تولیدات خود را مطابق با نیاز انسان مدرن و سبک کاری جدید می‌کنند از این رو مواد اولیه به صورت‌های گوناگون و ترکیبی در مبلمان اداری جدید استفاده می‌شود. چوب، فلزات، پلاستیک و ورقه‌های MDF از جمله معروف‌ترین مواد اولیه هستند. این مواد با توجه به جنس خود می‌توانند طراحی‌های مختلفی داشته باشند و همچنین قیمت‌های متفاوت. از این رو شما برای خرید مبلمان اداری شیک به این نکته توجه کنید که مبلمان اداری را برای چند سال می‌خواهید استفاده کنید؟ و در عین حال همزمان با پاسخ گویی به این سوال نکات گفته شده تاکنون را در کنار پاسخ قرار دهید. نکته دقیقا همینجاست و خرید مبلمان اداری شیک پس از این بررسی‌ها اتفاق خواهد افتاد.

مبلمان اداری شیک
مبلمان اداری می‌بایست فضای اداری را شیک و جذاب جلوه دهد

نیازمندی

تعداد زیاد افراد حاضر در ساختمان اداری، کارهای مختلف اداری از سندسازی و کار با سیستم‌های کامپیوتری تا ماموریت‌ها هر کدام جایگاه مختلفی است که افراد در فضای اداری تجربه می‌کنند. و نکته‌ی جالب‌تر آن است که هر کدام از این افراد نیازمند یک نوع خاص میز اداری، صندلی اداری، کابینت و فایل و… هستند. پس بهترین روش برای خرید مبلمان اداری شیک آن است که پیش از بررسی نیازسنجی انجام دهید. شاید از تمامی افراد امکان‌پذیر نباشد اما از یک جامعه آماری کوچک می‌توان به نتیجه‌ی درست و درخوری رسید. هم‌چنین مقاله “خرید مبلمان اداری مدرن و شیک برای فضای اداری چگونه است؟” را نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید.

نتیجه گیری

پیش از خرید مبلمان اداری بررسی‌های لازم را انجام دهید زیرا در صورت خرید نامناسب شما مسئول هستید. خرید نامناسب می‌تواند باعث خستگی و کاهش بازدهی افراد شود. بنابراین برای این که خرید مبلمان اداری شیک داشته باشید نکاتی همچون بودجه، نیازمندی، فضای در اختیار، سبک سازمانی و کسب و کار، مواد اولیه و بودجه‌ی در اختیار خود را در نظر بگیرید و سپس به خرید مناسب دست بزنید. درست این فرآیند شاید کمی طاقت فرسا باشد اما نتیجه‌ی آن قطعا مبلمان اداری شیک و شایسته‌ی فضای اداری شما خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید