توسط: تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

این ها فعالیت های روزمره شماست که می تواند وضعیت بد شما را مانند نحوه نشستن در دفتر، وضعیت صندلی های اداری، نحوه کار و خیره شدن در کامپیوتر، نحوه نگهداری تلفن همراه، سبک رانندگی، ایستادن برای یک مدت زمان طولانی، وضع خواب و مراقبت از کودکان کوچک و غیره نشان دهد. هنگامی که با وضعیت ضعیف خود آشنا شدید، طبیعی است که باعث گردن و درد پشت شود. این همچنین ساختار ستون فقرات شما را آسیب می زند.

اما در کنترل یک فرد برای حفظ نظم خود می توان آن را با برخی از تلاش ها تغییر داد. در زیر روش هایی را برای بهبود ارگونومی و وضعیت خود مطالعه کنید. دستورالعمل های زیر بسیار مفید برای کسانی که بر روی صندلی اداری خود برای چند ساعت نشسته اند، است.

  • بررسی علائم هشدار دهنده درد پشت که ناشی از نشستن نادرست است!

با توجه به وضعیت بد، ممکن است درد پشت ایجاد شود و پس از مدتی حتی بدتر شود.

طولانی شدن نشستن در جای اشتباه بر روی صندلی اداری ، یکی دیگر از دلایل درد پشت است. معمولا درد ناشی از اشتباهات شامل درد گردن است که به عقب بالا و سپس به قسمت پایین پشت سر می رود.

این نیز شامل درد ناگهانی هنگامی که شما شروع به هر کار جدید می کنید می شود. درد ممکن است شروع شود وقتی که شما شروع به نشستن در ماشین جدید خود و یا هر درد مکرر که می آید و بروید.

  • در طول نشستن و حتی ایستادن بدن باید مناسب باشد!

آیا شما در مدت زمان طولانی یا ایستاده در صندلی اداری نشسته اید، باید وضعیت درست خود را حفظ کنید.

هنگام ایستادن، وزن بدن خود را به پشت، جلو و دو طرف پای خود تقسیم کنید و در حال نشستن، سعی کنید مستقیما نشسته و پشت، شانه ها و مفصل ها را به طور عمودی در یک خط حمایت کنید. اما اگر مدت زمان طولانی را نشسته اید، حتی اگر در موقعیت خوب قرار بگیرید یا برای مدت زمان طولانی ایستاده اید، خسته خواهید شد.

شما باید به موقع موقعیت خود را برای کاهش درد پشت و گردن تغییر دهید.

هنگامی که شما در یک موقعیت متعادل قرار می گیرید، می توانید از موقعیت طبیعی خود بهره مند شوید زیرا لگن پیش می رود که منحنی کمری را افزایش دهد که شانه ها به طور طبیعی به عقب منتقل می شود.

شما نباید به طور غیرمستقیم پاها را صاف کنید در حالی که نشسته اید، به یک طرف حرکت کنید، شانه ها را به جلو قرار دهید.

  • بالا بردن و حرکت

هنگامی که شما خسته هستید، وضعیت شما ضعیف تر می شود که در عوض فشار بیشتری بر روی گردن و پشت شما وارد می شود. شما باید خود را آرام کنید و برای این کار، مهم است که موقعیت خود را تغییر دهید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید