توسط: تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

مبلمان اداری جدید

 

مبلمان اداری جدید باعث کم‌رنگ شدن سبک‌ها و شیوه‌های مبلمان اداری سنتی و قدیمی شده است. به عبارتی، مبلمان اداری جدید، پرتوی تازه‌ای از سبک‌های نوین بر پایۀ موازین دنیای حرفه ای ارائه می‌دهد.

ایجاد تنوع، کلید اساسی در فضای کاری است. امروزه استفاده از کابینت‌های فلزیِ قدیمی و مبلمانی که به جزئیات ظاهری آنها بیشتر پرداخته می‌شد تا به عملکردشان، دیگر منسوخ شده‌اند. در دنیای مدرن، تولیدکنندگان، معماران داخلی و طراحان، در حال رقابت برای معرفی محصولات جدیدی هستند که منعکس کنندۀ تغییرات در اقتصاد، فن‌آوری، تجارت و نحوۀ کسب و کار شده است.

ایدۀ صحیح در تولید  مبلمان اداری جدید این است که نیازهای در حال تغییر افراد در حرفۀ خود را در نظر بگیرد تا بهره‌وری و عملکردش افزایش یابد. به بیان دیگر، رویکرد انسان‌محور در طراحی دفتر کار، رو به افزایش است. امروزه، طراحان معتقدند که انتخاب مبلمان اداری باید با نیازهای افراد سازگار باشد. علاوه بر آن، با اَشکال مختلف کسب و کار انطباق داشته باشد. طراحی محیط کاری بر اساس اصول کارآیی، هماهنگی، زیبایی‌شناختی و عملکرد استوار است. محصولات مبلمان اداری جدید، انعطاف‌پذیر، ارگونومیک، شیک و کاربردی هستند. برای به حداکثر رساندن عمل‌کرد و بهره‌وری آنها، تولیدکنندگان امروز به طور مداوم بر روی طراحی‌های جدید کار می‌کنند. زیرا این نوع طراحی‌، بیش از هر چیزی بر سادگی و بهره‌وری تمرکز دارد. این بدان معنا است که سادگی در دل خود نشانه‌هایی از زیبایی و تمرکز دارد.

ما در BAYNO (بینو) تلاش کرده‌ایم تا یک رویکرد انسان‌محور را در طراحی مبلمان اداری و بر اساس محیط کار و نوع کسب و کار مشتریان، در نظر بگیریم. ما به افراد و نیازهای آنها گوش می‌دهیم و به دنبال رفع این خواسته‌های هستیم. ما طرح‌های خود را منطبق با نوع کسب و کار و نیز فضای کاری شما به شکل سفارشی، تولید می‌کنیم. با شماره‌های زیرف با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۰۲۱-۴۴۰۲۶۴۹۷- ۰۲۱-۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید