توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

مبلمان اداری می تواند بیان کننده نوع شرکت و کارکنان شما باشد. این می تواند فشار زیادی برای انتخاب مبلمان مناسب برای خودتان، کارمندان شما و مشتریان باشد.

سه اشتباه رایج که در انتخاب مبلمان اداری وجود دارد، در زیر آورده شده است:

  • عدم سازگاری

حقیقت این است که تغییر تنها چیزی است که شما واقعا می توانید آن را حساب کنید و خرید مبلمان اداری انتخابی، ممکن است باعث شود هزینه های اضافی برای شما متحمل شود. مبلمان می تواند کسب و کار شما را تغییر دهد.

به طور پیوسته بیشتر فضاهای کاری، به صورت جمعی کار می کنند، در ایستگاه های کاری ایستاده و ایستگاه های کاری سیار برای بعضی از دفاتر خریداری می شوند. مبلمان مدولار یا مبلمان اداری چند منظوره که با توجه به نیازها شما سازگار است و می تواند به نیازهای کارکنان شما کمک کند و در بهره وری تاثیر شگفتی داشته باشد.

  • بیش از حد صرفه جو بودن

پول زیاد یک چیز دشوار است که بخواهید با آن کنار بیایید، مخصوصا اگر شما یک کسب و کار در حال پیشرفت هستید.

مبلمان اداری هر چند عنصر بسیار مهمی است، ولی باید به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت شناخته شود.

مبلمان راحت که ارگونومیک است، بدون شک برای شما و کارکنان شما مفید خواهد بود. تعمیرات و جایگزین های مکرر موجب صرفه جویی در پول شما در دراز مدت می شود، به خصوص اگر شما یک ضمانت خوب دریافت خواهید کرد که از طریق آن هر گونه استهلاک کاهش یابد.

  •  توجه به کارکنان

کارکنان شما ستون فقرات شرکت شما هستند و نیازهای آنها تا آنجا که ممکن است به مبلمان اداری و بسیاری از چیزهای دیگر مربوط می شود.

نادرست است که قادر به ایجاد یک محیط متناسب با تک تک نیاز های آنها باشید، اما اگر مشکلات و نیازهای کارکنان خود را در نظر نگیرید، مطمئنا کوتاهی کرده اید.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای کابین های حریم خصوصی برای افراد هستید، مطمئن باشید که شامل مبلمان راحت نیز باشد. اتاق های کار را با بیشترین بهره وری برای کارکنان خود در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما قادر به ایجاد بهره وری و تولید بالا هستند.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید