توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

در یک محیط کاری، به جای ساخت اتاق‌های مجزا از یکدیگر که هم هزینه زیادی را صرف می‌کند و هم نیاز به وقت زیادی برای ساخت و ساز دارد، نصب پارتیشن شیشه‌ای یکی از راه‌های سریع و مناسب است که طی آن بتوانیم بخش زیادی از اهداف کاری خود را پیاده کنیم.

کم‌ترین فایدۀ پارتیشن شیشه‌ای آن است که نور طبیعی را به راحتی به کل دفتر عبور می‌دهد. علاوه بر این، یک محیط آرام ایجاد می‌کند تا کارکنان بتوانند از چشم‌انداز داخلی دفتر استفاده کرده و محیط کار از یک‌نواختی خارج شود.

زیرا محدود کردن یک کارمند در چهاردیواری اتاق خود می‌تواند خسته‌کننده باشد و حتی  فرد را به خواب فرو ببرد. از آنجا که اکثر افراد می‌خواهند در محیط کار احساس راحتی کنند و منظرۀ پیش روی آنها روشن و شفاف باشد، این خواسته تنها از طریق پارتیشن‌بندی شیشه‌ای تأمین می‌شود.

در ادامه به برخی دیگر از ویژگی‌های پارتیشن‌ شیشه‌ای اشاره می‌شود.

 

  • حفظ حریم خصوصی

شاید برخی افراد این طور تصور کنند که استفاده از شیشه به جای دیوار، باعث از بین رفتن حریم خصوصی آنها شود. اما برای جلوگیری از این نگرانی، می‌توان از پارتیشن اداری شیشه‌ای عایق صدا استفاده کرد. علاوه بر این، اگر مایلید که جلسات شما از دید سایرین پنهان بماند، می‌توانید از دیوار شیشه‌ای مات استفاده نمایید.

  • ارتباط شفاف

اگر در محیط کار نیاز باشد که ارتباط بین مدیران، کارکنان و مشتریان به صورت شفاف در معرض دید افراد حاضر در آن مجموعه قرار بگیرد، بهترین گزینه استفاده از پارتیشن شیشه‌ای است که شفافیت در راه کسب و کار مجموعۀ مورد نظر را نشان می‌دهد. علاوه بر این، حتی کارکنان می‌توانند با استفاده از حرکات بدن و زبان اشاره با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 

  • محیط کاری سازگار

در ساخت و تولید پارتیشن‌های شیشه‌ای، از طراحی فضای باز استفاده می‌شود تا طی آن محیطی گرم ایجاد شود. طبیعتاً افراد دوست دارند با یکدیگر صحبت کنند و در تعامل باشند. بنابراین محدود کردن آنها به ماندن در اتاق خود، باعث خستگی آنها می‌شود. اما کاربرد شیشه به افراد اجازه می‎‌دهد که با همکاران خود تعامل بیشتر و ارتباط بهتری داشته باشند.

برای مشاهدۀ محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و دریافت مشاوره با شماره‌ زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید