توسط: تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

در حالی که بسیاری از ادارات شروع به تغییر در سیستم ذخیره سازی خود می کنند، خطرات خاصی وجود دارد که فقط به تکنولوژی متکی هستند. در حالی که پیشرفت های تکنولوژی قطعا به دنیای کسب و کار کمک کرده است، بسیاری از کسانی که در دفاتر کار می کنند، در مورد تغییر بزرگی که فقط داشتن پرونده های الکترونیکی دارند، نمی دانند؟ با این حال، حتی شک و تردید است که آیا هر گونه مزایا می تواند از داشتن یک سیستم فایلینگ اداری بگوید؟ در اینجا برخی از مزایای استفاده از سیستم فایلینگ اداری وجود دارد:

  • ساده سازی:

یک سیستم فایلینگ اداری کمک می کند تا پیدا کردن فایل های خاص برای همه آسان و ساده باشد. یک سیستم ساده به این معنی است که زمان کمتری را می توان صرف کرد و زمان بیشتری را می توان به سایر بخش های کار اختصاص داد. برخی از راه های فایلینگ جهت نظم بیشتر را می توان به صورت حروف الفبا طبقه بندی کرد.

  • امنیت :

فایل های ذخیره شده در کامپیوتر به صورت احتمالی لا دیگر تهدیدات آسیب پذیر هستند. سیستم فایلینگ اداری تنها از طریق یک کابینت اداری می تواند قابل دسترسی باشد که می تواند با یک قفل محافظت شود. فایل های الکترونیکی نیز می توانند به راحتی نسبت به فایل های کاغذی حذف یا تکرار شوند، که می تواند نقص امنیتی جدی ایجاد کند.

  • زمان :

اگر فایل ها به صورت الکترونیکی نگه داشته شوند؛ شما همچنین ریسک برخورد با قطع برق یا مشکلی دیگر با رایانه خود را خواهید داشت. هنگامی که این اتفاق می افتد، منتظر بمانید تا مشکل حل شود، که ممکن است چند ساعت طول بکشد. این زمان به این معنی است که فایل ها غیرقابل دسترسی باقی مانده و زمانی کار متوقف می شود، ای چنین کار نمی تواند تکمیل شود.

  • کارایی :

یک سیستم کاغذی می تواند برای اداره شما بسیار مناسب باشد، این با سیستم فایلنگ اداری مناسب می تواند بسیار موثر باشد.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید