توسط: تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small” us_notification=”” notification=””][vc_column][vc_column_text] به نظر می رسد که دفتر جدید برای بسیاری از مردم بسیار دشوار است. خرید مبلمان از مهمترین چالش های کار است.

صندلی ها در یک دفتر بسیار مهم هستند. معمولا کارکنان اداری در صندلی های اداری خود شکایت می کنند که راحت نیستند که باعث ناراحتی آنها می شوند.

صندلی های اداری در مقایسه با سایر اقلام مبلمان اهمیت بیشتری دارند. آنها در حفظ روحیه کارکنان بسیار موثر هستند.

کارمندان بیشتر وقت خود را صرف آن می کنند، بنابراین صندلی های راحت تقاضای تمام کارکنان است.
صاحبان کسب و کار معمولا احساس سردرگمی می کنند که آیا صندلی های جدید را بخرند و یا به صمدلی های قدیمی کهنه بسنده کنند.

داشتن موجودی های قدیمی راه حل مقرون به صرفه برای کسب و کار است زیرا هزینه های کسب و کار را کاهش می دهد اما این مزیت کوتاه مدت است. برای به دست آوردن مزایای بلندمدت، لازم است که صندلی های اداری جدید خود را خریداری کنید.

نه تنها خرید صندلی های جدید مهم است، بلکه باید راحت نیز باشند.
صندلی راحت نیز توسط ملاحضات ارگونومیک حمایت می شود. هنگامی که احساس می کنید درد در پشت، شانه یا گردن در زمانی که دفتر خود را ترک می کنید دارید، زمان آن است که صندلی ها را تغییر دهید.
صندلی راحت کمر را به عقب می دهد و باعث می شود پاها کاملا بر روی کف زمین باشند.

ران کاربران موازی با کف هستند و زانوها در زاویه ۹۰ درجه قرار دارند. وقتی صندلی ها مثل این هستند، آنها راحتی را به کاربران می دهند.
صاحبان ادارات همیشه باید صندلی هایی را که قابل تنظیم هستند خریداری کنند زیرا مردم پس از آن بر تناسبات خود آن را تنظیم می کنند.

صندلی های ارگونومیک صندلی های مناسب برای استفاده در دفاتر هستند.
صندلی های اجرایی راحت تر هستند و مشتریان شما هنگامی که به دفتر شما می آیند احساس خوبی خواهند داشت.

صندلی همیشه مسئله بزرگ و مهمی است. ارزش صندلی به این محدود نمی شود، صندلی کار را آسان می کند و کارکنان می توانند در صندلی های خود فعالیت های گوناگون را انجام دهند، اگر صندلی ها راحت باشند. مزایای بسیاری از صندلی های جدید در دفاتر وجود دارد.

 برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع صندلی اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2Fhome-fullscreen-sections%2F%25D8%25B5%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2584%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید