توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اگر بیشتر وقت خود را در یک میز اداری کار صرف می کنید، احتمالا در مورد صندلی اداری خود بسیار فکر می کنید.

آیا راحت است، می توانید آن را تنظیم کنید، آیا این یک کمک یا مانع است؟ اگر فکر می کنید صندلی اداری، درد در بدن شما ایجاد می کند یا وضعیت شما را بغرنج کرده است، شما باید فواید صندلی اداری ارگونومی را در نظر بگیرید.

  • وضعیت بهتر

صندلی های ارگونومیک با در نظر گرفتن وضع موجود ساخته می شوند. هدف کلی آنها کمک به حمایت از وضعیت شما در حالی که نشسته اید است، که منجر به ایجاد راحتی برای شما می شود.

قرار دادن  هر دو پا روی زمین، زانوهایتان را در زاویه ۹۰ درجه قرار دهید و صاف بر روی صندلی بنشینید.

صندلی های ارگونومیک، با این حال، منحنی طبیعی پشت شما را حفظ می کنند که باعث بهبود وضعیت شما می شود.

  • کمر درد

پشت صندلی ارگونومیک با منحنی و ارتفاع کافی برای حمایت از شکل طبیعی پشت شما ساخته شده است، که منجر به موقعیتی راحت تر برای فرد می شود.

صفحه نمایش کامپیوتر تمام روز، منحرف کردن ستون فقرات در حالت غیر طبیعی و فشار دادن به اعصاب و عضلات اطراف آن است.

  • خطر ابتلا به گردن درد

بر خلاف صندلی های معمولی، صندلی های ارگونومیک شامل یک پشتی در قسمت سر است که به گردن شما کمک می کند.

بدون ایجاد سفتی در گردن و شانه ها، شرایط راحت را برای شما فراهم می کند، در صورتی که سر شما در هنگام نشستن برای مدت طولانی پشتیبانی نشود، سر فشار را از گردن و شانه های شما وارد می شود، به شما اجازه می دهد به راحتی برای مدت طولانی کار کنید.

حتما بخوانید: بهترین صندلی اداری ارگونومیک

  • کار بیشتر لذت بخش است

جای تعجب نیست که راحتی برای شما مفیدتر و شادتر خواد بود. یک صندلی ارگونومیک به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر بهره وری داشته باشید و در حین انجام کار راحت باشید.

صندلی های ارگونومیک و دیگر مبلمان ها به منظور کاهش خطر ابتلا به اختلالات اسکلتی عضلانی (MSD)، مانند سندرم تونل کارپ، تاندونیت یا فشار عضلانی که از وضعیت بد بدست می آیند، کمک می کنند.

  • صندلی ارگونومیک کامل خود را با همکاری شرکت مبلمان بینو پیدا کنید

شرکت بینو یک فروشنده مبلمان اداری، تجاری و خانگی است. ما با افتخار خودمان را “تیم رویایی” می نامیم زیرا در تیم ما که شامل: مدیران با تجربه، طراحان داخلی، تکنسین های خدماتی و تیم برجسته پشتیبانی مشتری است، توانسته ایم در راستای نیاز های امروز مردم گام برداریم.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید