توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

دکوراسیون فضای اداری

آیا برنامه‌ی شما این است که کسب و کار شما پس از Covid-19 گسترش پیدا کند؟ آیا شرایط Covid-19 برخلاف سایر کسب و کارها، باعث رونق و فعالیت بیشتر شما شده است؟ آیا سرعت رشد و تغییر در مبادلات شما رو به روز در حال افزایش است؟ مطمئناً اگر کسب و کارتان سوالات بالا را برای‌تان ایجاد کرده است، احساس محدودیت و کمبود فضا هم به سراغ شما آمده است. شاید تا چند ماه دیگر با همین روند نیاز به مکان جدید داشته باشید. اگر می‌خواهید دفتر کارتان را تغییر دهید و دکوراسیون و فضای اداری متفاوتی داشته باشید، چند نکته‌ی اساسی برای تجارت در حال رشد شما و تغییر فضا وجود دارد که در این گزارش آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

طراحی داخلی فضای اداری برای آینده و توسعه
طراحی داخلی فضای اداری برای آینده و توسعه‌ی سازمانی

دکوراسیون فضای اداری برای یک شرکت در حال توسعه 

ما برای بهترشدن دکوراسیون فضای اداری نکاتی را جمع آوری نموده ایم. فهرست پیش رو حاصل سال‌ها تلاش و تجربه‌ی متخصصان ما در حوزه‌ی دکوراسیون داخلی، طراحی و مهندسی فضا است. آن چه که در ادامه آمده است به شما امکان می‌دهد تا فضای جدید به همراه شما رشد و تکامل یابد.

پیشرفت فضای کاری خود را پیش بینی کنید

هنگام طراحی یک فضای اداری برای یک شرکت در حال رشد، مهم‌ترین بخش آن است که برای رشد و آینده‌ی شرکت برنامه ریزی کنید. این بدان معناست که طراحی شما می‌بایست آینده را در نظر داشته باشد. فضاها برای زمانی که تعداد نفرات بیشتر هستند تعبیه کنید. مبلمان اداری متناسب با چشم‌انداز و اهداف انتخاب شود. صندلی اداری، میز اداری، میز کارشناسی، میز مدیریت و… می‌بایست برای آینده‌ی کسب و کار تهیه شوند. پس دکوراسیون فضای اداری آینده‌ی خود را پیش‌بینی کنید.
به طور کلی می‌توان گفت ایجاد یک دفتر کار با فضای زیاد می‌تواند اثرات باقی مانده‌ای بر سودآوری شما داشته باشد. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما ایجاد یک دفترکار با فضایی محدود می‌تواند عملکرد شما را در طولانی مدت تحت تاثیر خود قراردهد. برای این کار، می‌بایست برنامه‌ی جامع رشد و توسعه‌ی کسب و کار خود را تهیه کنید و درصورت وجود مشکل یا معضل به آن رجوع کنید.
در پنج سال آینده شرکت شما چه جایگاهی خواهد داشت؟ آیا دفتر شما با طراحی فعلی می‌تواند تعداد افراد مورد نظر شما را در خود جای دهد؟ با این حال اگر دفتر شما اجاره ایست و متعلق به شما نیست، می‌توانید برنامه‌ی خود را منطبق با آن بچینید. یادتان باشد هیچ مانعی برای پیشرفت و جلوگیری از توسعه‌ی سازمان و کسب و کارمان وجود ندارد جز خود ما. پاسخ مناسب به این سوالات شما را به دکوراسیون و فضای اداری آینده خواهد رساند.

فرهنگ سازمانی مطابق با دکوراسیون و فضای اداری

فضای اداری و کاری شما تجربه‌ی تک تک افرادی است که وارد سازمان شما می‌شوند. این یک یادآوری بصری است از فرهنگ، ارزش‌های داخلی و اخلاق. این موضوع برای کارمندان شما، مشتریان، رقبا و حتی شرکای تجاری شما به صورت یکسان قابل دریافت است. به همین دلیل است که دکوراسیون و فضای اداری شما باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر ثاتیرگذاری زیاد در ذهن آن‌ها بماند.
برای شرکتی که به سرعت در حال پیشرفت است و روز به روز به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود. برای شرکتی که برنامه‌ی بلند مدت دارد. برای شرکتی که رعایت اصول برنامه ریزی برایش از اولویت بالایی برخوردار است. آماده‌سازی دکوراسیون فضای اداری به راحتی می‌تواند یکی از معضلات آینده را حل کند. آن‌ها در آینده‌ی نزدیک و دور، دیگر نگران فضا نیستند. آن‌ها فضا را از گذشته پیش بینی کرده‌اند. حالا آن‌ها می‌توانند اولویت خود را اهداف بگذارند و نه زمان برای تعیین و تغییر فضا.

طراحی مدرن فضای اداری به افزایش بازدهی کارمندان منجر می شود.
دکوراسیون فضای اداری به افزایش بازدهی کارمندان منجر خواهد شد.

دکوراسیون و فضای اداری؛ جذابیت برای افراد هوشمند

اگر شما می‌خواهید که منطبق بر برنامه‌ی توسعه و پیشرفت خود گام بردارید می‌بایست به جذب استعدادهای برتر در زمینه‌ی کاری خود اقدام کنید. با توجه به نرخ بیکاری موجود قطعاً رقابت سختی در انتخاب و استخدام وجود دارد. استعدادها و خلاقیت افراد در اولویت استخدام است. این جزو ویژگی‌هایی نیست که در طول مدت از بین برود و یا سیستم را دچار انفعال کند.
افراد خلاق مدار در موقعیت‌های شغلی مختلف در تلاش برای یافتن بهترین مسیر هستند. استخدام این گونه افراد می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف کمک کند و سرعت بیشتری به فرآیند پیشرفت شما ببخشد. اما چگونه می‌توان این گونه افراد را انتخاب کرد و یا آن‌ها را برای شغل جدید ترغیب کرد؟ مطالعات اخیر OKTRA نشان داده که ۸۲ درصد افراد در حال حاضر در مرحله‌ی انتخاب، به فضای اداری اینده نگر شرکت ترغیب نشان می‌دهند.
بنابراین شما برای دکوراسیون فضای اداری خود می‌بایست آینده نگری را نیز در نظر بگیرید. ساختمانی را انتخاب کنید که نور طبیعی داشته باشد. مبلمان اداری را انتخاب کنید که در خاطر بماند احساس راحتی و آرامش را منتقل کند. از ایجاد محیط‌های پراسترس خودداری کنید. به طور کلی محیطی را ایجاد کنید که راحتی، اطمینان و آرامش را به کارمند منتقل کند. اطلاعات جامع و جذابی در مقاله‌ی “چرا دکوراسیون و مبلمان اداری در استخدام افراد موثر است؟” برای شما آماده شده است که می توانید به آن نیز رجوع کنید.

فضای اداری و کاری انعطاف‌پذیر

اگر کسب و کار شما به تناسب سرعت بالای پیشرفت شما در حال تغییر است. شما به فضایی نیاز دارید که انعطاف‌پذیر باشد. نقشه‌های فضای باز، صفحه‌های متحرک، دیوارهای قابل جا به جایی و مبلمان سبک می‌توانند از ابزار آن باشند. چنین آزادی جابه جایی ورود افراد جدید را آسان کرده و امکان استفاده بهتر از فضا را در یک شرکت درحال رشد برای افراد فراهم می‌کند. دکوراسیون فضای اداری فضای باز این روزها محبوبیت بالایی دارند.

استفاده از فناوری‌های نوین در دکوراسیون فضای اداری

یکی دیگر از ابزارهایی که به شما در رشد سریع و مطابق با برنامه کمک خواهد کرد استفاده از فناوری‌ها نوین است. فناوری‌های نوین در دکوراسیون و فضای اداری و مبلمان اداری کسب و کار شما را در زمینه‌ی کاری پیشرو خواهد کرد. در طراحی اتاق کنفرانس، فضاهای آموزشی و… می‌بایست از این فناوری‌ها به نحوه احسن استفاده نمایید. همچنین می‌بایست فضای اداری را به گونه‌ای طراحی کنید که کارمندان ما توانایی کار به صورت دورکاری را نیز داشته بانشد.

چگونه خرید خواهید کرد؟

طراحی و ساخت یک دکوراسیون فضای اداری جدید برای یک شرکت در حال توسعه و رشد، یک سرمایه‌گزاری بزرگ و بلند مدت است. پس به این خاطر شما می‌بایست قبل از انجام هر گونه خرید نسبت به راه حل خود اطمینان پیدا کنید. در مورد روش‌های خرید می‌توان گفت که دو مدل از آن وجود دارد، یک روش سنتی و یک روش مدرن. روش سنتی که بدون در نظر گرفتن مسائل ذکر شده و آینده نگریست و روش مدرن علاوه بر مسائل بالا کارمندان را در اولین قرار می‌دهد. در روش مدرن استفاده از فضای ارگونومیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مبلمان اداری نقشی انکارناپذیر در دکوراسیون اداری دارد.
مبلمان اداری نقشی انکارناپذیر در دکوراسیون اداری دارد.

پیشنهاد ما

آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش و دکوراسیون فضای اداری هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟ آیا می خواهید نسبت به خرید صندلی کارشناسی اقدام کنید؟

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری، صندلی اداری و صندلی کارشناسی دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین دکوراسیون فضای اداری تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید