توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

آب و هوا در مسیر درست قرار دارد و همه اینها تمایل به بیرون بودن و به عبارتی ما را به “سبز بودن” می اندازد.

با توجه به اهمیت توجه به پایداری و زیست محیطی این روزها، ما می خواستیم نقش خود را ایفا کنیم تا مطمئن شویم که تا چه اندازه در راستای مسائل محیط زیستی گام بر می داریم. در اینجا چند نکته برای ایجاد یک فضای اداری سازگار با محیط زیست وجود دارد.

  • طراحی یک محیط اداری سازگار با محیط زیست

در حال حاضر که محیط زیست در ذهن بسیاری از ما از اولویت های مهم است، محصولات و خدمات زیادی برای کمک به بهبود اثرات زیست محیطی وجود دارد. از مبلمان اداری سازگار با محیط زیست تا شیوه های اداری پایدار، در اینجا چیزی است که می توانید برای نجات این سیاره انجام دهید.

هنگام خرید مبلمان اداری و لوازم اداری، سعی کنید مواردی را که “سبزتر” (سازگار با محیط زیست) هستند انتخاب کنید.

این می تواند انتخاب مجدد مبلمان اداری مورد استفاده شده باشد، به طوری که مواد اضافی برای استفاده بیشتر نیازی نیست، انتخاب مبلمان یا لوازم که ساخته شده اند مواد قابل بازیافت یا اقلامی است که در غیر این صورت به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. چیز فوق العاده در مورد کار با فروشندگان مبلمان اداری مانند ما این است که ما می توانیم به شما در پیدا کردن مبلمان برای رسیدن به این هدف کمک کنیم.

هنگام طراحی فضای اداری خود، در مورد یک طرح طبقه باز فکر کنید.

طرح های طبقه باز امکان گردش و ترقی دادن حرارت و خنک شدن را در فضا فراهم می کند، به این معنی که شما می توانید در اواسط و تابستان، صرفه جویی در هزینه و انرژی در تهویه مطبوع را ایجاد کند.

از دیگر اقدامات دفتر سازگار با محیط زیست، مانند کاهش یا حذف استفاده از کاغذ، ایجاد یک برنامه ذخیره سازی تلفیقی، به طوری که کارکنان مجبور نباشند هر روز از هر دستگاهی عبارتند از قهوه ساز، مایکروویو، چاپگر ، کپی و کامپیوتر استفاده کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، مشاوران با کیفیت بالا و تخصصی مبلمان اداری ما، آن را به میزان قابل توجهی آسان تر می کند تا به هدف که می خواهید برسید.

ما می توانیم مشاوره و راهنمایی را برای کمک به شما در هر گونه تلاش برای مبلمان اداری ارائه دهیم که ممکن است انتخاب کنید که دنبال آن هستید ، یک دفتر سازگار با محیط زیست فقط یکی از بسیاری از مبلمان اداری است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید