توسط: تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

بسیار مهم است که هر دفتر هدف خود را از راه اندازی آن روشن کند. همه کسانی که در یک دفتر کار می کنند نیاز به فضای مناسب برای کار دارند که به آنها کمک کند تا مقدار مناسبی از بهره وری را تولید کنند و به هدف شرکت کمک کنند. آسان نیست که در یک محیط بی روح کار کنید. همه کسانی که زمان را برای مدیریت امور و حل و فصل آنها برای ایجاد یک محیط پاک تر و آرام تر صرف می کنند می دانند که چه چیزی بر توسعه کسب و کار تاثیر گذار است. توانایی های کار هنگامی که کارمند مجبور است بر کارهای دیگر تمرکز کند، سخت خواهد بود. محل کار تمیز و یک ایستگاه کاری شسته و رفته در مدیریت چیزها به شیوه ای بهتر کمک می کند. با توجه به نظرسنجی های مختلف، دیده شده است که یک محیط کار مناسب به افزایش حدود ۲۰ درصد از کارهایی که در یک محیط نامناسب انجام می شود، کمک می کند، این یعنی ایجاد بهره وری. با بینو bayno همراه باشید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به حداکثر رساندن بهره وری کمک می کند تا فضای اداری به شیوه ای مناسب مورد استفاده قرار گیرد:

  • نورپردازی:

تنظیم روشنایی بسیار مهم است. این نه تنها تأثیر عمیقی بر محیط دفتر می گذارد بلکه اگر خلق و خوی کارکنان را نیز تغییر می دهد. به طور کلی کار در یک محیط کم نور آسان نیست. اگر سیستم نورپردازی خوب نیست، به چشم کارکنان آسیب می رساند که موجب سردرد می شود و به راحتی نمی توان کارهای روزانه را انجام داد.

 

  • مبلمان:

بسیار مهم است که اقلام مبلمان با بیشترین توجه انتخاب شده و بدون مصالحه با خرید مبلمان با کیفیت پایین انجام شود. بسیار مهم است که ارتفاع مناسب و طول میزها و صندلی اداری با توجه به استانداردهای مناسب مورد بررسی و خرید قرار گیرد. ارتفاع و طول استاندارد وجود دارد که باید مدیریت شود. همه چیز باید به گونه ای انجام شود که هیچ آسیبی به دید چشم یا عضلات یا استخوان های دیگر بدن وارد نشود. این کار دشواری نیست که همه چیز را به گونه ای انجام دهید که به هیچ وجه به سلامت کارکنان آسیب نرساند.

  • شادی:

دفتر باید یک محیط با نظم و تمیز باشد. ایده خوبی است که یک اتاق مناسب داشته باشیم که باید موارد اضافی را در داخل آن نگهداری کنیم. بسیاری از موارد در دفتر مورد نیاز نیست که شامل لوازم التحریر اضافی و همچنین اقلام مورد نیاز است. بسیار مهم است که همه چیز با خیال راحت حفظ شود و محیط نیز تمیز باشد. همچنین ساختار مناسب و تنظیم هر ایستگاه کاری بسیار مهم است. هر کارمند باید محل کاری تمیز و مرتب داشته باشد و هیچ جسم اضافی نباید وجود داشته باشد به طوری که باعث مختل شدن کار شود. با قرار دادن مناسب چیزها، قادر خواهید بود که زمان را به خوبی مدیریت کنید.

  • رنگ:

اگر رنگ دیوارها مناسب نباشد، محیط بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد. بسیار مهم است که همه چیز به شیوه ای مناسب مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از افرادی هستند که فکر می کنند مدیریت درست کار، زمانی امکان پذیر است که بتوان آن را با توجه به علایق شخصی ترتیب داد، اما این فکر اشتباه است، زیرا تنها علایق شخصی رئیس شرکت بدون توجه به سلایق کارکنان، می تواند در پیشبرد صحیح اهداف شرکت خلل ایجاد کند. معمولا رنگ سفید بر روی دیوارهای دفتر اصلی انجام می شود به طوری که دفتر به نظر درخشان تر و بزرگتر بیاید. همچنین این عامل بسیار مهم در تمیزی فضا است. افرادی که توجه به رنگ ها دارند، در مدیریت یک سیستم بهتر عمل می کنند. اتاق های کوچکتر می توانند با توجه به تقاضای صاحبان رنگی متفاوت داشته باشند، این امر در مدیریت یک محیط متفاوت و انگیزشی کمک می کند. رنگ ها باید روشن باشند و ترکیب رنگ با توجه به محیط و مبلمان بسیار مهم است که بتوانیم همه چیز را به درستی انجام دهیم.

  • درجه حرارت:

بسیار مهم است که داخل دفاتر درجه حرارت مناسب داشته باشد. درجه حرارت باید مطابق با آب و هوا تنظیم شود و باید در زمستان واقعا گرم باشد و در تابستان سرد و با طراوت باشد. اثرات آب و هوایی نباید باعث ایجاد مشکل برای کارکنان شود. آنها نباید احساس کنند که درست زیر خورشید و یا در یک محیط باز کار می کنند. بسیار مهم است که همه چیز به درستی و بدون هر گونه بی فکری مدیریت شود. با محیط کنترل شده توسط دما، کارکنان می توانند از شرایط هوایی مناسب در داخل فضای اداری رضایت داشته باشند.

  • عطر اتاق:

مهم است که محیط کاری داری بود خوش باشد. تمیز بودن و پاکیزگی بسیار مهم است اما همراه با آن نباید هیچ مسئله ای در مورد دستکاری بوی های مختلفی از طریق درب ها یا کارکنان و مشتریانی که وارد و خارج از دفتر می شوند، وجود داشته باشد. عطرهای مختلف اتاق باید استفاده شوند تا فضای اداری را از بوی بد برهانند.

معمولا در محیط های اداری از رایحه های زیر استفاده می شود:

  1. کاج : در افزایش هشیاری کمک می کند.
  2. دارچین : تمرکز کارکنان را بهبود می بخشد.
  3. اسطوخدوس : کمک می کند که شما را در یک روز کاری آرام نگه دارد.
  4. نعناع :  در ایجاد خلق و خوی خوب شما کمک می کند.

در هنگام چک کردن فضای کاری خود، این موارد و چندین گزینه دیگر باید مورد توجه قرار گیرد. هنگام تنظیم یک دفتر، صاحب این مسائل به اصطلاح کوچک را در ذهن خود باید نگه داشته شود تا هیچ چیز به اشتباه انجام نشود. مهم است که همه چیز با دقت بسیار مورد توجه قرار گیرد و بدون مدیریت مناسب چیزها هیچ کاری انجام نمی شود. با برنامه ریزی مناسب، باید همه چیز را با دقت انجام دهید. مهم است که همه چیز هماهنگ شده و هیچ چیز پشت سر گذاشته نشود. به طور مشابه، مسائل بسیار کوچکی وجود دارد که قبل از اینکه به شیوه ای نادرست انجام شود، باید کاملا مورد بررسی قرار گیرد. با استفاده از برخی از گیاهان در داخل دفتر، مهم است که در دست زدن به چیزهای مختلف برای یک سیستم بهتر از دست زدن به چیزهایی به طوری که همه چیز با مراقبت مناسب اداره می شود و هیچ چیز اشتباه اتفاق نمی افتد، باشد.

با در نظر گرفتن چند نکته اساسی در ذهن، می توان به راحتی کارهایی را انجام داد که همه چیز به گونه ای نگهداری شود که هر کارگر بتواند به راحتی کار کند. با مدیریت مناسب فضای کاری، افراد قادر به انجام کارهایی هستند که به گونه ای انجام شود که همه چیز برای به حداکثر رساندن بهره وری مفید باشد. مهم است که همه چیز به روش بهتر پاکسازی شود. با فضای کاری بیشتر و کارآمد تر، در برخورد با چیزها به گونه ای مفید باشد که همه کارها با اندیشه ای درست انجام شود، زیرا توسعه کسب و کار در گامی مهم قرار دارد.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده سایت ما  bayno-co.com کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید