توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اگر کارکنان شما هر روز کاری خود را بر روی صندلی اداری می نشینند، اگر بتوانند از مبلمان اداری ارگونومیک استفاده نکنند، ممکن است از میزان بهره وری و سلامت آنها کاسته شود.

ارائه خدمات کارکنان به مبلمان اداری ارگونومیک ممکن است فقط هزینه اضافی به نظر برساند، اما قطعا در بلند مدت ارزش آن را خواهد داشت.

در اینجا شش مزیت برتر مبلمان اداری ارگونومیک آمده است.

  • این به شما پشتیبانی می دهد

صندلی های ارگونومیک کمک می کنند تا از پشت و کمر شما حمایت کنند و موقعیت خوب را ایجاد کنند. صندلی اداری ارگونومیک باید برای استراحت به حمایت از هر کسی که در آن نشسته باشد داشته باشد. آنها همچنین به شما اجازه می دهند مقدار ارتفاع را تنظیم کنید تا پای شما روی کف زمین باشد، زانوها در زاویه ۹۰ درجه قرار دارند و می توانید به راحت بنشینید.

  • راحت است

در سطح پایه، مبلمان اداری ارگونومیک راحت ترین و مناسب ترین نوع مبلمان اداری است.

  • مشکلات گردن راکاهش می دهد

اگر شما دارای پشتیبانی مناسب گردن نیستید و زمان زیادی را صرف نشستن می کنید، می توانید گرفتگی و درد را در گردن و شانه خود احساس کنید. با گذشت زمان، این می تواند به عوارض مهم سلامتی منجر شود. مبلمان اداری ارگونومیک به خوبی از سر و گردن شما پشتیبانی می کند، بنابراین نیازی به نگرانی نیست.

  • درد را کاهش می دهد

مبلمان اداری ارگونومیک به طور خاص برای از بین بردن و جلوگیری از درد پشت و کمر طراحی شده است. اگر در گذشته دچار کمر درد شده اید، اطمینان حاصل کنید که صندلی اداری ارگونومیک را برای جلوگیری از مشکلات آینده خریداری کنید.

  • فشار به نشیمنگاه را کاهش می دهد

صندلی های معمولی دارای سطح سختی هستند که بر نشیمنگاه شما تاثیر می گذارد. صندلی های ارگونومیک دارای عمق بیشتر صندلی برای حمایت از نشیمنگاه و پشتی شما هستند.

  • باعث می شود که کار آسان تر شود

بیش از هر مزایای دیگر، مبلمان اداری ارگونومیک کار شما را آسان تر می کند. کارکنانی که راحت هستند، طبیعتا تولید کننده تر خواهند بود و کمتر به درد پشت یا گردن دچار می شوند. سرمایه گذاری که در مبلمان اداری ارگونومیک برای شرکت خود انجام دهید زیرا سرمایه گذاری بلند مدتی برای شما است.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید