توسط: تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

ظهور سیستم فضای اداری باز

احیای فضاهای  تجاری و بازسازی انعطاف پذیر که از نظر سبک طراحی باز هستند، موردی جدید است. این فضاهای انطباقی توسط فرهنگی خاص راه اندازی شده اند، دفاتر ثابت و خصوصی را برای گفت و گو باز می کنند. این مدل اغلب مقرون به صرفه تر است و انعطاف پذیری برنامه طراحی باز را گزینه ترجیحی برای همکاران و صاحبان کسب و کارها ایجاد می کند. این فضاها می توانند به سرعت در حال انطباق و تغییر باشند که اجازه می دهد تا نوسانات رشد و سازگاری با هر پیکربندی شوند.

هزینه ساخت و ساز دفاتر خصوصی اغلب خارج از حوزه است. اگر شما شرکتی هستید که در حال رشد است، می توانید به طور بالقوه ای از سیستم های دفتر باز برای افزایش بهره وری بیشتر استفاده کنید.

سیستم های فضای باز و ایستگاه های کاری مدولار وجود دارند، زیرا آنها بیشترین افراد را به یک فضای باز برای کمترین هزینه به هم می رسانند. از بین بردن پانل ها از کابین ها، باعث می شود بتوانید فضای بیشتر داشته باشید و به همین ترتیب نفرات بیشتری در یک فضای باز قرار می گیرند. مزیت فضای اداری باز در اینجا همکاری سریعتر است. هنگامی که شما به معنای واقعی کلمه از دیوار ها خلاص می شوید، گفتگو و همکاری در زمان واقعی در میان کارمندان افزایش می یابد. این یک فرهنگ کاری پویا ایجاد می کند که کسب و کار را در داخل اداره می کند. برای کار گروهی مبتنی بر وظیفه، آن را بسیار پویاتر می کند.

افزایش حریم خصوصی

اگر اخیرا یا به تازگی در ایستگاه های کاری مدولار و سیستم های فضای اداری باز سرمایه گذاری کرده اید، نیازی به نگرانی نیست. شما می توانید حریم خصوصی بیشتری با صفحه نمایش، پانل های آکوستیک قابل جابجایی یا پارتیشن های شیشه ای قابل شستشو ایجاد کنید. پارتیشن های اداری شیشه ای می توانند برخی از راه حل های فضای نیمه خصوصی را برای برنامه دفتر باز ارائه دهند. سیستم های دیوار شیشه ای قابل جدا شدن یک گزینه قابل قبول برای اضافه کردن فضاهای حریم خصوصی در دفاتر باز هستند. آنها به طور کامل با نیازهای شما سازگار هستند و اگر فضای خود را هر زمان بخواهید تغییر دهید یا به مکان دیگری نقل مکان کنید، مفید خواهند بود.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید