توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

برای طراحی مناسب اتاق کنفرانس راه حل های بسیاری وجود دارد. اما مهمترین و دقیق ترین نکات طراحی مناسب اتاق کنفرانس کدامند؟ بسیاری از انواع طراحی مناسب اتاق کنفرانس در حقیقت ناشی از عدم اطلاعات کافی در زمینه طراحی مناسب اتاق کنفرانس است که باعث ایجاد اشکالاتی در میزان کارایی لازم می شود. در حقیقت اتاق کنفرانس مکان است که بیشترین بازدید را در یک دفتر دارد، اما متاسفانه در اغلب اوقات طراحی این بخش مهم نادیده گرفته می شود.

سوالی که ممکن است برای هر مدیر عاملی پیش بیاید این است که آیا من می‏ توانم شیوه‏ های نوین طراحی مناسب اتاق کنفرانس را درمحیط اداری خود اضافه کنم و آن را جذاب تر نمایم؟ در همین راستا مبلمان اداری بینو با در اختیار داشتن زبده ترین طراحان ارشد خود قادر به ارائه طیف گسترده ای از انواع میز کنفرانس به مشتریان خود است. میزهای طراحی شده با توجه به چشم انداز حرفه ای یک محیط کاری تولید شده است و همچنین استانداردهای صنعتی و هنجارهای مرتبط با آن و تمامی ملزومات آن در نظر گرفته شده است.

چند نکته در باب طراحی مناسب اتاق کنفرانس

طرح رنگی اصلی

در طراحی مناسب اتاق کنفرانس باید نخست نسبت به نور فضا و همچنین رنگ دیوارها و کف اتاق به انتخاب یک رنگ اصلی و مرتبط بیاندیشید. آنچه که مهم است ایجاد یک طیف رنگی منسجم، بدون شلوغی در انتخاب رنگ میز کنفرانس و صندلی کنفرانس می باشد.

بهبود بخشیدن طراحی مناسب اتاق کنفرانس

یک LCD یا صفحه نمایش برای پروژکتور در دیوار، یک سبک متفاوت به فضای حرفه ای اضافه می کند. شما همچنین می توانید پارتیشن‏ های اداری شیشه ای را برای هر چهار طرف یا فقط یک پارتیشن اداری شیشه ای برای ایجاد یک محیط بی نهایت روشن استفاده کنید.

فضایی باز

برای طراحی مناسب اتاق کنفرانس برخورداری از فضایی باز یک نکته مثبت در خوشامدگویی به میهمانان است. مطمئنا داشتن یک فضای شلوغ بدون طراحی مناسب و منظم، نخستین گام برای ایجاد احساسی ناخوشایند به میهمانان است.

پس با دکوراسیونی منظم و چینشی نو، برای اتاق کنفرانس خود، جایی برای توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید.

میز کنفرانس

در طراحی مناسب اتاق کنفرانس، اثر بخشی محیط برای میهمانان، میز کنفرانس مهمترین بخش یک اتاق کنفرانس است. یک میز کنفرانس باید به اندازه کافی بزرگ  و دارای تناسب صحیح با فضا باشد. نوع شکل آن اعم از مستطیلی یا گرد، باید همخوانی با محیط اتاق داشته باشد، تا بتوان جلساتی پویا بر قرار کرد. در این بین  باید از زیبایی و کیفیت مناسب برخوردار باشد و همچنین به اندازه کافی جا برای قرار گرفتن وسائل پذیرایی و وسائل افراد داشته باشد. همراهان عزیز و ارجمند لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ مشاوره رایگان در زمینه خرید و طراحی مناسب اتاق کنفرانس از مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو، با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید