توسط: تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین اصول طراحی داخلی کدامند و دارای چه نکاتی هستند؟ برای طراحی دکوراسیون داخلی به چه المانها و فاکتورهایی باید دقت شود تا به یک طراحی داخلی استاندارد دست یابیم؟ در دنیای دیجیتال که به سرعت در حال تغییر است، هر روزی که سپری می‌شود، شیوه‌های سنتی تجارت نیز همراه با تحولات تکنولوژیک، جای خود را به روش‌های نوین می‌دهند. همۀ ما خوب می‌دانیم که باید در مورد نحوۀ مدیریت تجارت خود با تحولات زمان، هم گام شویم.در کنار این تحولات، ممکن است پرسش‌هایی از این دست به ذهن ما خطور کند: آیا از این امر مطلع هستیم که محیط دفتر ما نیز باید مطابق با روندها و روش‌های فعلی، مدرن و به‌روز شود؟ آیا خبر داریم این جنبه تا چه اندازه برای رشد سازمان ما و تحقق اهداش حیاتی است؟

اینجاست که اهمیت یک برنامه‌ریزی دقیق و طراحی یک دفتر کار مدرن نمایان می‌شود. زیرا ممکن است گاهی اوقات ممکن است قادر به اتمام کاری که تا دیروز انجام می‌دادیم، نباشیم. محل کار ما نباید مانند ۱۰ سال پیش باشد. زیرا امروز همه چیز تغییر کرده است. از فرهنگ کار گرفته تا فن‌آوری و شیوه تجارت امروز کاملاً متفاوت است. بنابراین ما باید دفاتر خود را نیز به گونه‌ای طراحی کنیم که مطابق با شیوه‌ها و روندهای مدرن تجارت باشد. این ایده در مورد استخدام متخصصان جوان نیز از اهمیت یکسانی برخوردار است. نسل جدید جوانان باهوش فناوری امروزه برای هر سازمان تجاری مدرنی حیاتی است. ظاهر دفتر و نحوه طراحی آن نقش بسزایی در جذب و حفظ استعدادهای جوان دارد. محل کار شما باید متناسب با سلیقه، سبک و رویکرد مدرن آن‌ها در کار باشد. این به نوبه خود سازمان شما را برای موفقیت و رشد در مسیری مطمئن قرار می‌دهد.

مهمترین اصول طراحی داخلی

نسل جدید هنگام انتخاب سازمانی که می‌خواهند در آن کار کنند، به طرح‌های هوشمند دفتر و محیط کار مدرن توجه می‌کنند. آن‌ها به دنبال شرکت هایی هستند که رویکردی مدرن در ایجاد فضای اداری پر جنب و جوش و مرسوم دارند. این بدان معنی است که شما می‌بایست یک دفتر معاصر با صندلی‌های ارگونومیک عالی، ایستگاه‌های کاری مدرن و به طور کلی یک محیط پر جنب و جوش طراحی کنید. علاوه بر فضای کار، برنامه ریزی برای مناطقی که وقفه در کار را ایجاد می‌کنند، به همان اندازه مهم است. باید به ایجاد فضایی برای آرامش و تعامل بین خودشان توجه کنید. با در نظر داشتن همه اینها، پیشنهادات زیر می‌تواند برای شما در هنگام  برنامه ریزی اصول طراحی داخلی دفتر شما مفید باشد. در اینجا چند نکته برای ایجاد یک فضای کار مدرن و منطبق با زمان وجود دارد:

۱. اصول طراحی داخلی؛ منعکس کننده توانایی

بگذارید چیدمان دفتر شما منعکس کننده توانایی های شما باشد. برای برنامه ریزی دفاتر داخلی مهم است که عنصری از طراحی وجود داشته باشد که رهبری را تعریف کند. خواه یک کابین باشد یا یک دفتر باز. شما همیشه می‌توانید عنصری ظریف ایجاد کنید که گروه را از رهبر متمایز کند. مهم است که شما این تمایز را به طرز سلیقه‌ای و بدون آنکه بیش از حد واضح یا دور از انتظار باشد، برنامه ریزی کنید. استفاده از مبلمان اداری مدرن می‌تواند روشی موثر در ایجاد این جداسازی به روشی غیر مستقیم باشد.

۲. اتاق‌ استراحت برای کارمندان

اصول طراحی داخلی m1

اجازه دهید خلاقیت شما در طراحی اتاق‌های شیشه‌ای جریان داشته باشد. کارمندان جوان به دنبال شرکت‌هایی با فضای شلوغ و سرگرم کننده هستند تا شرکت‌های دارای کافه‌های بزرگ. مناطق استراحت و برک اوت  فقط برای استراحت در کار شما نیست. یک منطقه استراحت اگر خوب طراحی شده باشد می‌تواند گفتگوهای معنی دار، بحث‌های تجاری و طوفان مغزی را در بین کارمندان شما تسهیل کند. آن‌ها تمایل دارند خود به خود مبادله ایده‌هایی را ایجاد کنند که می‌تواند تأثیر مثبتی در تجارت و رشد شما داشته باشد. فضاهای لمسی مانند میزهای کنفرانس کوچک، کیسه‌های مبل شو و صندلی‌های راحتی در چنین مناطقی باعث افزایش خلاقیت و نوآوری می‌شوند. بنابراین شما باید این مکان‌ها را با صندلی راحت و درگاه‌های فناوری تجهیز کنید که در آن کارکنان شما می‌توانند هنگام کار در آنجا استراحت کنند.

۳. فضای مطبوع؛ اصول طراحی داخلی

به کارمندان خود اجازه دهید در محیط‌ های گرم و مثبت استراحت کنند. دوران طراحی فضای اداری با دو یا چند پارتیشن و اتاقک بزرگ مجاور یکدیگر گذشته است. موفقیت سازمان شما به بهره وری کارمندان شما بستگی دارد و برای تولید و بالابردن بهره وری کارمندان خود، محیطی را فراهم کنید که کارایی آن‌ها را افزایش دهد. کارمندان شما بیشتر روز خود را در فضای محدودی در دفتر کار خود سپری می‌کنند. بنابراین بسیار مهم است که طراحی فضای اداری شما با برنامه ریزی و طراحی دفتر خود مطابق با روندها و روش‌های مدرن، سرگرم کننده باشد. یک محیط گرم افراد را مجبور می‌کند که هر روز را در همان فضا سپری کنند و باعث تولید علم و افزایش بهره وری آن‌ها می‌شود.

تعداد زیادی از جوانان از اتاق‌های مینیمالیستی استقبال نمی‌کنند. بلکه آن‌ها آن را کسل کننده، تنها و خسته کننده می‌دانند. برای اینکه دفتر کارتان به نسل هزاره مربوط شود، فضاهایی با نور طبیعی، گرما و دنج را انتخاب کنید. دیوارها و مبلمان خود را با برخی از رنگ‌های گرم داشته باشید. رنگ‌هایی مانند زرد، نارنجی، آبی روشن و سبز به عنوان رنگ‌های مثبت در نظر گرفته می‌شوند. سعی کنید آن‌ها را روی دیوارها، اتاقک‌ها و… استفاده کنید. نکته این است که اگر می‌خواهید کارمندانتان کارهای بزرگی انجام دهند، باید بر ایجاد یک محل کار پر جنب و جوش تمرکز کنید. لیست مورد نیاز مبلمان اداری خود را تهیه کنید و ببینید چگونه می‌توانید آن را جالب تر کنید. یک محل کار سرگرم کننده به معنای یک کارمند شاد است که به نوبه خود بیشتر کار می‌کند تا نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به اصول طراحی داخلی فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری ، میز مدیریت، میز گروهی دارای کیفیت چندان مناسبی نیست، زمان تماس با مبلمان اداری بینو فرا رسید ه است. تیم طراحی و تولید شرکت برنا یاور ویرا در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی داخلی تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید