توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

  • رنگ:

رنگ ها تأثیر زیادی در ذهن و خلق انسان دارند. اگر با دقت انتخاب شود، رنگ ها توانایی های ما را برای کار افزایش می دهند.

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها رنگ های مناسب را انتخاب می کنند. جدا از این رنگ های شبیه و مطابق با نام تجاری باید در دفتر استفاده شود. این ارزش را در نظر مشتریان ایجاد می کند. کوکاکولا یک نمونه مهم در این زمینه است.

با دفاتر قرمز و سفید خود، آنها ادراک نام تجاری منحصر به فرد در ذهن کارکنان و عموم مردم ایجاد کرده اند.

  • خوشبو کننده هوا:

هیچ کس نمی خواهد در تمام روز در جایی بنشیند که بوی کاغذ و جوهر بیاید. هوای تازه و تمیز می تواند نقش مهمی در پویایی فضا ایفا کند.

همچنین در تحقیقات مختلف توضیح داده شده است که چگونه بوی دلپذیر باعث تقویت و اثربخشی دفاتر و کارکنان می شود. در یک تحقیق توضیح داده شد که خوشبو کننده های هوا لیمو، یاسمن و اسطوخودوس در کاهش اشتباهات در کار کمک می کنند.

با استفاده از خوشبو کننده های هوا نه تنها کارکنان همیشه سرحال هستند بلکه همچنین تاثیر مثبت بر بازدید کنندگان و مشتریان دارد. از این رو با استفاده از خوشبو کننده های هوا، یک روش ارزان برای ساختن محیط دفترتان است.

  • مبلمان متحرک:

یکی دیگر از ویژگی های مهم نوسازی دفتر این است که مبلمان باید متحرک باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، مبلمان متحرک به همکاری بیشتر منجر می شود و می تواند به آسانی در فضا نیز حرکت کند.

به این ترتیب، شما لازم نیست هر ۶ ماه یک بار مبلمان را تغییر یا خرید کنید اما در عوض فقط با حرکت مبلمان می توانید دفتر خود را بازسازی کنید.

با افزودن و انتقال لوازم جانبی به سادگی به ایستگاه های کاری دیگر منتقل می شود که یک نگاه جدید و کنونی به دفتر می تواند داده شود.

از کل بحث فوق می توان تصور کرد که طراحی دفتر بسیار ساده است. بالاتر از همه این ویژگی های کوچک، نگاه جدیدی به دفتر می دهد و همچنین اجازه می دهد تا کارکنان را با تغییرات سازگار کنند. این تغییرات می تواند نقش مهمی ایفا کند.

بنابراین دفعه بعد که شما تصمیم به طراحی دفتر کردید استفاده از این ترفندها برای ایجاد دفتر خود را در برنامه خود قرار دهید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید