توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

طراحی، ساخت، اجرا و مدیریت فضای اداری با بینو

این احساس راحتی را برای کارکنانتان می سازد. در شرکت بینو ، ما خدمات مدیریت پروژه و طراحی را ارائه می دهیم، بنابراین می دانیم چگونه استفاده از مبلمان اداری شما را بهینه کنیم. دلایل متعددی برای همکاری با یک طراح حرفه ای و مدیر پروژه برای نصب مبلمان اداری شما وجود دارد.

  • تمرکز بر روی کار

شرکت ما می توانند انواع مبلمان اداری ، پوشش دیوار، سیستم ذخیره سازی و فایلینگ، کابینت و بازسازی کامل فضای اداری شما را انجام دهد. همکاری با یک شرکت حرفه ای، یک راه عالی برای جلوگیری از اشتباهاتی است که می تواند اتفاق بیفتد، زمانی که شما با طراحی یک دفتر جدید و ادامه کارهای روزانه خود به کار ادامه می دهید، ما با شما ملاقات می کنیم تا فضای شما را بررسی کرده و نیازهای خاص شما را پیدا کنیم. پس از اینکه بهترین گزینه را برای شما انتخاب کردیم، یک نمایه سه بعدی ارائه می دهیم که فضای دفتر جدید شما را نمایش خواهد داد. ما به بهترین مبلمان اداری دسترسی داریم، بنابراین به جای خرید ما می توانیم بلافاصله بهترین طرح سفارشی شما را ایجاد کنیم. ما همچنین کارهای برقی، نصب کف، نقاشی و بازسازی کامل فضا شما را انجام می دهیم. بنابراین شما مجبور نیستید وقت خود را صرف تلاش برای پیدا کردن بهترین شرکت ها کنید. هر چه فضای شما نیاز دارد، ما قادر به ایجاد آن هستیم.

  • محیط کار بهتر را ایجاد کنید

طراحان ما می توانند به نیازهای کارکنان خود گوش دهند تا یک مکان پایدار و شادتر برای آنها فراهم شود. صندلی های ارگونومیک و صندلی های قابل تنظیم، احتمالا کارکنان کمبود مشکلات سلامتی را خواهند داشت و احتمال بیشتری برای افزایش بهره وری در آنها خواهند داشت. کارکنان که راحت تر و قادر به حرکت در اطراف هستند، کاهش وزن و بهبود کلسترول خون را خواهند داشت. کارکنان سالم شادتر کار می کنند، و کارکنان شادتر تلاش می کنند تا با بهره گیری از آن، بهره وری خود را افزایش دهند. زمانی که کارکنان کنترل بیشتری بر فضاهای خود دارند، از جمله اینکه قادر به تنظیم ارتفاع مبلمان اداری ارگونومیک یا نور در محل کار خود هستند، احساس ارزش و قدردانی بیشتری می کنند. تمام این جزئیات توسط طراحان ما مورد توجه قرار می گیرند، بنابراین شما یک محیط کاری سازنده و کار آمد خواهید داشت.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید