توسط: تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

۴ ایده طراحی ایده آل برای فضای پذیرش

فضای پذیرش دفتر شما اساسا در انتهای شرکت شما است. این احساس اولین بار در مورد کسب و کار شما در ذهن مشتریان و بازدیدکنندگان یه صورت بالقوه ای درباره ماهیت شرکت شما ایجاد می کند. بنابراین به طریقی، این چهره شرکت شماست که باعث می شود که توجه شما به منطقه پذیرش ضروری باشد. به ایده های طراحی بر اساس نوع کسب و کار خود نگاه کنید. اگر مقیاس وسیعتری از منطقه پذیرش دارید، پس حداقل ۳ نفر در تمام طول زمان در کنار میز پذیرش کار خواهند کرد. از سوی دیگر، اگر شما یک فضایی متوسط و کم دارید، احتمالا فقط یک نفر در آنجا از میز پذیرش یا میز کانتر استفاده خواهد کرد. بر اساس اندازه و نوع سازمانان، شما می توانید از طیف گسترده ای از ایده ها استفاده کنید.

۱- تمرکز بر روی منطقه انتظار

برخی از فضاهای پذیرش شامل یک منطقه انتظار است. سازمان های زیادی وجود دارند مانند شرکت های حقوقی، بیمارستان ها، هتل ها، موسسات مالی و استودیوهای که اساسا نیاز به یک منطقه انتظار دارند. اگر بخشی از صنعت خدماتی هستید، برای افرادی که در دفتر خود در انتظار هستند، این مورد معمول است. چنین شرکت هایی باید در یک منطقه پذیرش سرمایه گذاری کنند که دارای یک اتاق انتظار خوب است.

۲- فضای پذیرش را برای نام تجاری خود قرار دهید

یک منطقه پذیرش باید نماینده کسب و کار شما باشد. بسیاری از شرکت های بزرگ مانند گوگل و فیس بوک نمادهای برند خود را در میز پذیرش نصب می کنند. آنها از این فضا برای تقویت نام تجاری خود در ذهن بازدیدکنندگان استفاده می کنند. این نیز به ارزش نام تجاری شرکت شما می افزاید.

۴- اضافه کردن برخی از موارد لوکس با استفاده از مبلمان اداری

با نورپردازی منحصر به فرد و مبلمان اداری مدرن، یک منطقه پذیرش عالی ایجاد می شود که برای طیف گسترده ای از سازمان ها مناسب است. شرکت ها، رستوران ها، هتل ها و هتل ها معمولا این نوع طراحی فضای پذیرش را انتخاب می کنند. این طراحی نه بیش از حد از مبلمان اداری زیاد است و نه خیلی کم است. برای یک شرکت که محصولات و خدمات برتر را ارائه می دهد، این نوع طراحی به نگاه کلی و احساس سازمان می افزاید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۶۰۴۶۲۵۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید