توسط: تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

تصمیمات بزرگ در اتاق کنفرانس اداری ایجاد می شود، اما گاهی اوقات این فضا را با احترامی که شایسته آن است، نمی پردازیم. طراحی دفتر به نظر قریب به اتفاق می رسد، و برخی از صاحبان کسب و کار فقط می خواهید به طور کامل از فرآیند طراحی اتاق کنفرانس کاملا اجتناب کنند. با این حال، به عنوان عملکرد نقش عمده در بسیاری از طرح های مدرن دفتر، طراحی اتاق کنفرانس مناسب نقشی اساسی در توسعه اهداف یک شرکت دارد.

  • اتاق کنفرانس را سازماندهی کنید !

یکی از اشتباهاتی که اغلب در اتاق های اداری دفتر یافت می شود، مبلمان بیش از حد است. اگر یک دفتر با ۱۰ کارمند داشته باشید، لازم نیست اتاق کنفرانسی با ۵۰ صندلی داشته باشید. فضا ماهیت دوستانه خود را از دست می دهند. اگر می خواهید اتاق کنفرانس با همکاری بیشتری را به وجود آورید، طراحی دفتر شما باید از نیازهای ضروری برخوردار باشد. بر روی یک طراحی اداری تمرکز کنید که از فضای مناسبی استفاده می کند.

  • فضایی مناسب را فراهم کنید !

از پروژکتور ها تا تلفن های همراه، بسیاری از دستگاه های مورد نیاز برای استفاده در دنیای کسب و کار وجود دارد. نه تنها باید اطمینان حاصل کنید که اتاق جلسه اداری دفتر شما به اندازه کافی دارای خروجی است، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که رسانه ها برای ایجاد اتصالات برق قابل دسترسی هستند. شما ممکن است دسترسی به تمام نقاطی که نیاز دارید را داشته باشید، اما کلید طراحی یک دفتر عالی، حداکثر کردن فضای کاری است که انجام می دهید. اطمینان حاصل کنید که شما بر روی آنچه که مهم است تمرکز می کنید و چه چیزی باعث خواهد شد تا کارکنان شما نقشی تولید کننده داشته باشند.

  • ایجاد اتاق های کنفرانس شیک !

یک راه برای نشان دادن اهمیت اتاق کنفرانس شما این است که رنگ آن مشخص شود. این چیزی نیست که بیش از حد باشد، اما یک اتاق کنفرانس با رنگ خاص می تواند اهمیت بالا را نشان دهد. برخی از رنگ ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند تا کارکنان را تقویت به انرژی بیشتر کنند، یا می توانید از رنگ های خاصی برای حفظ آرامش استفاده کنید. شما همچنین می توانید تصاویر دیجیتالی را به اتاق جلسه خود اضافه کنید، مانند شعار شرکت یا نقل قول الهام بخش. مبلمان منحصر به فرد نیز راه دیگری برای ترکیب سلیقه های فردی در طراحی اتاق کنفرانس است.

ایجاد یک اتاق جلسه ای ایده آل می تواند روی حیله و تزویر باشد، اما تیم طراحی مناسب می تواند دیدگاه های شما را به یک واقعیت تبدیل کند!

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید