توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

فروشگاه اینترنتی

در دنیای امروز، تقریباً تمامی تولیدکنندگان مبلمان اداری  و نمایندگی‌های آنها دارای وب‌سایت‌هایی هستند که از طریق آن صندلی‌ها و سایر محصولات خود را معرفی و به فروش می‌رسانند.در این وب‌سایت‌ها، کلیۀ محصولات شرکت‌های مختلف همراه با مشخصات آنها نمایش داده می‌شود و خریدار می‌تواند به این سایت‌ها رجوع کرده و محصولات مختلف را از جهات مختلف (طرح، کیفیت، قیمت و…) بررسی کند. از آنجا که انواع مختلفی در هر نوع محصول وجود دارد، پیدا کردن صندلی‌های مناسب برای آن مشکل نخواهد بود.

 

اینستاگرام

علاوه بر وب‌سایت، راه دیگر معرفی و عرضۀ محصولات، فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگی است که برنامۀ اینستاگرام ایجاد کرده است. از طریق این برنامه، صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را به دنبال‌کنندگان خود معرفی کرده و به فروش خوبی دست یابند. علاوه بر آن می‌توانند با سایر رقبای خود وارد رقابت شوند. این رقابت خود موجب بروز خلاقیت، نوآوری و در نتیجه تولید محصولات بهتر و با کیفیت‌تر است.

پیشنهاد ما

گروه صنعتی بینو برای معرفی و اجرای پروژه‌های خود، در زمینۀ طراحی انواه دکوراسیون داخلی و تولید انواع مبلمان اداری، از طریق فضای مجازی (وبلاگ، وب‌سایت، اینستاگرام و…)، بسترهایی را فراهم نموده تا بازدیدکنندگان بتوانند به سهولت و در سریع‌ترین زمان ممکن، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آدرس صفحۀ اینستاگرام ما: baynogroup

علاوه بر آن، از طریق این شماره‌ها می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید