توسط: تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small”][vc_column][vc_column_text]صندلی ارگونومیک چیست؟

در طول نشستن بر روی صندلی اداری ، تأثیر زیادی بر ساختارهای ستون فقرات ایجاد می شود. نشستن بر روی یک صندلی نامناسب می تواند به طور مرتب باعث ایجاد مشکلات بدنی و سایر مشکلات سلامتی می شود و کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

انتخاب صندلی ارگونومیک مناسب برای نیازهای شما برای حفظ سلامتی مهم است، اما چه چیزی باعث می شود صندلی ارگونومیک باشد؟ به دنبال این ویژگی ها باشید و خواهید دید که یک صندلی ارگونومیک با کیفیت پیدا کرده اید.

ویژگی های صندلی ارگونومیک

برخی از مهمترین بخش های صندلی ارگونومیک عبارتند از ارتفاع، بالشتک، پشتیبانی کمری و تنظیمات دسته ها.

  • ارتفاع: صندلی ارگونومی باید به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید راحت بنشینید. به عنوان یک قاعده کلی، ارتفاع صندلی مناسب تقریبا یک چهارم از ارتفاع بدن شما است. با این حال، نسبت لگن به پا می تواند به طور گسترده ای متفاوت باشد.
  • دسته ها: دسته ها از بدن شما پشتیبانی می کنند و باید هر دو قابل تنظیم و آسان برای مانور دادن باشند.
  • پشتی کمری: پشت صندلی ارگونومیک واقعی باید از بالا و پایین به راحتی از کمر شما پشتیبانی کند. پشتی صندلی ایده آل ارگونومیک به صورت عمودی و در هر دو جهت عقب و جلو قابل تنظیم است.
  • صندلی (جای نشستن): عرض و عمق صندلی ارگونومیک مهم هستند. هر صندلی باید عرض و عمق کافی داشته باشد تا کاملا کاربر را پشتیبانی کند.

ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید

در نظر بگیرید که چقدر بر روی صندلی اداری خود کار خواهید کرد. آیا شما بیشتر در حال تایپ کردن، تلفن زدن یا انجام کارهای دیگر هستید؟ همان صندلی با هر نوع بدن و هر فعالیت مرتبط با کار مناسب نیست. قیمت خود را در نظر بگیرید و به فروشگاه های مبلمان اداری بروید و صندلی ها را امتحان کنید تا بتوانید با توجه به نیاز بدن و نیاز های کاری خود، صندلی اداری مناسب را پیدا کنید.

صندلی اداری ارگونومیک از کجا بخریم؟

شرکت بینو BAYNO یک فروشنده مبلمان اداری، تجاری و خانگی است. می توانید در سایت ما انواع صندلی اداری را مشاهده و اقدام به خرید کنید. برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۰۸[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][/vc_column][/vc_row]

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید