توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small” us_notification=”” notification=””][vc_column][vc_column_text]

در حالی که بسیاری از صندلی های اداری پشتیبانی و تنظیمات را فراهم می کنند در راستای اینکه بسیاری از کارکنان اداری باید در طول روز راحت باشند، گاهی اوقات خستگی و درد پشت و کمر اجتناب ناپذیر است.

افرادی که در دفاتر کار می کنند اغلب ساعت ها در روز در موقعیت نشسته قرار می گیرند و باعث می شود تا بسیاری از مشکلات در مدت زمان طولانی در همان موقعیت ایجاد بشوند. در اینجا یک راهنمایی برای چگونگی کاهش درد در هنگام نشستن در صندلی اداری آورده شده است.

  • تنظیمات را انجام دهید

اولین دفاع شما در مبارزه با درد پشت و درد عضلانی هنگام نشستن در صندلی اداری ، تنظیم آن نسبت به مشخصات بدن شما باشد. این فرآیند احتمالا چند تلاش برای پیدا کردن سطح سفارشی کامل شما خواهد بود.

دست های خود را بر روی صفحه کلید کامپیوتر خود بگذارید تا خودتان درک کنید که جایی که آرنج شما بر روی دسته های صندلی قرار می گیرد و سپس صندلی را به نسبت این ارتفاع تنظیم کنید.

بعد با عقب پایین کردن خود در برابر پایه و پشتی صندلی فشار دهید، باید احساس انعطاف پذیری داشته باشید و بتوانید به صورت آزادانه حرکت کنید. سرانجام، سر خود را به طور مستقیم رو به جلو، چشم شما باید در مرکز صفحه کامپیوتر باشد، همچنین به شما ارائه کامل دید را بدون نیاز به فشار به گردن و یا بازگشت به بالا را بدهد.

  • فعال بمانید

با فعال ماندن درد در صندلی اداری را کاهش دهید. صرف نظر از اینکه وضعیت شما چقدر خوب است، مدت زمان طولانی رکود باعث می شود که احساس خستگی کنید.

به صورت دوره ای، به یاد داشته باشید که ایستاده، کشش، و حتی پیاده روی در داخل دفتر خود و یا خارج از ساختمان را به طور مکرر انجام دهید. مهم است که جریان خون در بدن خود را با انتخاب زمان هایی در طول روز فعال کنید.

مصرف آب خود را افزایش دهید و غذاهای سالم را برای مبارزه با رکود در محیط اداری را انتخاب کنید.

  • عواملی را در نظر بگیرید

اگر فردی هستید که از درد مزمن یا سایر مشکلات بدنی رنج می برد، مفید است که گزینه انتخاب صندلی ارگونومیک را جایگزین کنید. گزینه های موجود برای صندلی های ارگونومیک را برای فضای اداری خود خریداری کنید.

این جایگزین ها بر روی ارتقای وضعیت مثبت و فعال کردن گروه های عضلانی تمرکز می کنند که معمولا در صندلی اداری سنتی این موارد وجود ندارند. بهترین روش برای پیدا کردن آنچه که برای بدن شما مناسب است، از طریق آزمایش و خطا است.

از یکی از این گزینه ها استفاده کنید و تنظیمات لازم را بر اساس سطح راحتی خود انجام دهید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع صندلی اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2Fhome-fullscreen-sections%2F%25D8%25B5%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2584%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید