توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

۵ نکته مفید برای سیستم های پارتیشن آلومینیوم – بخش اول

پیش‌‏تر مطالبی در رابطه با انواع پارتیشن‌ها ، مزایا و معایبشان در وبلاگ و سایت بینو عنوان کرده بودیم. اما امروز تصمیم داریم تا با مروری بر تجربیات مشتریان خود، پارتیشن آلومینیومی را از دیدگاه آنها بررسی کنیم.

یکی از کاربران می‌گوید: من همیشه به ایمنی و راحتی کارکنانم در دفتر می‌اندیشم. در این میان، مهم‌ترین نکته‌ای که ذهنم را درگیر می‏‌کند، این است که همواره به یک دفتر شیک نیاز دارم. مدل‌های فراوانی در بازار وجود دارد که دفتر را زیبا می‌‏کند. اما من سیستم‌های پارتیشن آلومینیوم را انتخاب کردم تا دفترم را مدرن‌تر و شیک‌تر سازم. این محصولات به من کمک می‌کنند که دفتر من محلی مناسب برای کارکنان و همچنین مشتریانم باشد.۳-۱-۱۰۲۴x449

این کاربر در ادامه از دلایلی گفت که او را به استفاده از پارتیشن آلومینیومی ترغیب می‌کند:

 

۱- این پارتیشن‏‌ها بسیار خلاقانه‌اند

طراحیِ دفتر نسبت به ارائه خدمات به مشتریان، به خلاقیت بیشتری نیاز دارد. هنگامی ‌که قصد داشتم فضای کاری خود را تغییر دهم، به بسیاری نکات در مورد سبک، نوع چیدمان و اجرای آن دقت کردم. اما یک مشکل وجود داشت؛ همۀ آنها در دفاتر دیگر نیز استفاده شده بود. بنابراین نتوانستند نظر مرا به خود جلب کنند. من به چیزی نیاز داشتم که هم ظاهر زیبایی داشته باشد و هم نظر مراجعه کننده را به خود جلب نماید. در آن لحظه متوجه شدم پارتیشن های اداری می‌توانند بسیار مناسب باشند. این نوع پارتیشن‌ها از آلومینیوم ساخته شده‌اند. سبک زیبای آن جذابیت را در اولین نگاه به ارمغان می‌آورد. این سبک خلاقانه تا به آن روز برای چیدمان دفتر من پیدا و اجرا نشده بود.

 

۲- تابش نور طبیعی در فضا

کارکنان باید با محیط طبیعی در ارتباط باشند تا بتوانند کارشان به نحو احسن و بدون خستگی و در زمان مناسب انجام دهند. وقتی پارتیشن آلومینیومی را برای دفتر نصب کردم، اولین چیزی که متوجه شدم این بود که این محصول کمک می‌کند تا نور طبیعی بدون این که کارکنان را دچار مشکل یا اختلالی بکند، در اتاق‏‌هایشان نفوذ کند. به عنوان یک کارفرما، من مطمئناً مولفه‌های مالی را در نظر میگیرم، اما قبل از آن، احساس می‌کنم که اتاق‌ها باید نورانی باشند. به عنوان مثال اتاق‌های جلسۀ روشن می‏‌تواند باعث ایجاد حس قدردانی در مشتریان شود؛ چرا که گفت و گوهای تجاری در محیطی با نور طبیعی می‌‏تواند لذت‏‌بخش‌‏تر باشد.

با توجه به این موارد و بسیاری مزیت‏‌های دیگر من سیستم‌‏های پارتیشن آلومینیومی را برای دفتر خود بسیار کارآمد می‌بینم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید