توسط: تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا کسب و کار ما نیاز به سیستم فایلینگ دارد!!!

انواع سیستم فایلینگ چیست؟

چرا کسب و کارها به سیستم فایلینگ با ظرفیت بالا نیاز دارند؟

راهنمای خرید انواع سیستم فایلینگ چه اطلاعاتی به ما می‎دهد؟

اگر شما دارای یک کسب و کار هستید که نیازمند بسیاری از کارهای کاغذی است، مانند یک کار حقوقی یا پزشکی، شما بدون شک به یک سیستم فایلینگ نیاز دارید. شما احتمالا قفسه‎های سیستم فایلینگ را باید در مبلمان اداری خود لحاظ کنید. مبلمان اداری بینو خدمتتان عرض می‎کند که می‎تواند تمامی سیستم فایلینگ شما را ارتقا دهد، اما شما ممکن است پاسخ دهید که سیستم ثبت فعلی شما درست کار می‎کند و همه چیز به اندازه کافی در حال اجرا است. خوب، اما جملات “فقط خوب” و یا “به اندازه کافی” نمی‎تواند انتظارات شما را به درستی پاسخگو باشد. به همین دلیل است که شما بهتر است آن را ارتقا دهید.

  • فکر کردن درباره صرفه جویی در فضا

در اینجا به مزایای سیستم فایلینگ اشاره خواهد شد. سیستم های فایلینگ با ظرفیت بالا با توجه به نکات اولیه حجم کمتری را اشغال می ‎کند و این بدان معنی است که وقتی سیستم‎های فایلینگ با تراکم بالا را ارتقا دهید، همان مقدار فایل‎ها را می‎‎ توان در یک فضای بسیار کوچک قرار داد. در حقیقت این سیستم ارتقاء یافته، گاهی اوقات به عنوان یک سیستم ضبط قابل حمل به کار می ‎رود. سیستم‎های فایلینگ با تراکم بالا، تمام سیستم‎ها را از یک فضای راهرویی شکل جدا می‎کند و به شما این امکان را می‎دهد که قفسه‎ها را برای دسترسی به قسمت‎ های مختلف سیستم ذخیره‎سازی منتقل کنید. این باعث می‎شود فضای بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد شود و برای شما یک فضای خالی اضافه ایجاد می‎کند.

 

  • فکر کردن درباره صرفه جویی در زمان

در حقیقت وجود یک سیستم فایلینگ موثر و کارآمد در یک محیط اداری، بسیار مهم و حیاتی است. این سیستم‎ها در بهبود فضای ذخیره‎سازی بسیار موثر هستند. ارتقاء سیستم‎های فایلینگ به یک سیستم فایلینگ با ظرفیت بالا می‎تواند زمان صرف شده برای جستجوی فایل مورد نظر شما را کاهش دهد. نگه داشتن یک سیستم هوشمندانه و سازمان یافته به شما کمک می‎کند تا آنچه را که به دنبال آن هستید به سرعت پیدا کرده و به کار بازگردید.

  • فکر کردن درباره سازماندهی در فضای اداری

کلید هر سیستم اداری پر بازده، سازمان دهی شایستۀ آن است. اشراف و آگاهی از مدارک به شکلی به راحتی بدانید که هر فایل دقیقا کجاست و به سادگی بتوانید آن را بیابید، مانع از اتلاف وقت در عملیات روزانه می‎شود و چیزها را مانند یک دستگاه روغن زده نگه می‎دارد. با یک سیستم فایلینگ با ظرفیت بالا، همه چیز در جایی نگهداری می‎شود که دقیقا سازمان یافته است و خارج از دسترس نخواهد بود.

مبلمان اداری BAYNO یک مجموعه گسترده از سیستم فایلینگ و ذخیره‎سازی را ارائه می‎دهد. شما همراهان گرامی و ارجمند جهت کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت مشاوره رایگان در امر طراحی و تهیه انواع سیستم‎ فایلینگ با مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید