توسط: تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

البته، منطقه پذیرش شما اولین تصور دیگران برای کسب و کار شما در جهان است. برای زیبایی و شیک بودن و جالب بودن به آن نیاز دارید و یک پیام قوی و واضح در مورد شرکت شما به دیگران اراسال می کند.

شما همچنین باید آن را تحت بودجه خود قرار دهید. در حالی که نگاه کلی و احساس منطقه پذیرش شما بسیار مهم است، اما هنوز هم به عنوان یک هزینه کلی جای می گیرد. بنابراین، چگونه می توانید دایره را مربع کنید (طراحی فضا) و یک منطقه پذیرش قابل توجه با بودجه محدود داشته باشید.

با بینو BAYNO همراه باشید، ما می توانیم تمام تجهیزات را در منطقه پذیرش شما ارائه دهیم و با شما کار کنیم تا تقریبا هر بودجه ای را پوشش دهیم. در هنگام برنامه ریزی منطقه پذیرش چند نکته وجود دارد:

  • میز میزبان

میز پذیرش یا میزبان شما بایستی فضای کافی برای نگه داشتن فایل ها در کنار هم و همچنین اتاق برای یک چاپگر یا سایر موارد کاری داشته باشد. بسیاری از میزهای پذیرش می توانند هزاران تومان هزینه داشته باشند، اما مبلمان پذیرایی بسیار مهم است. نه تنها کارکنان اداری شما در این میز پذیرش راحت کار می کنند، بلکه مهمانان نیز احساس خوشایند خواهند داشت.

  • صندلی پذیرش

صندلی پذیرش خود را کم اهمیت نکنید! به صورت خوشایند به گرمی و مشتاقانه به مشتریان خود احترام بگذارید و یک فضای آرمانی را ارائه دهید. یک صندلی واقعا ارگونومیک به شما کمک می کند یک منطقه پذیرایی دوستانه و حرفه ای ایجاد کنید.

  • میزها و صندلی های پذیرش

البته، بازدیدکنندگان شما صندلی ها و میز را می بینند و امتحان می کنند، بنابراین صندلی های مهمان و میز ها مهمان بسیار مهم هستند. انتخاب باورنکردنی ما از مبلمان پذیرش مقرون به صرفه می تواند منطقه انتظار شما را زیبا کند و احساسات مثبت را قبل از اینکه بازدیدکنندگان حتی شما را ملاقات کند، ارائه دهند! و همیشه از این فکر که شما در محل پذیرش خود بازدید کننده ها را به شوق می آورید، هیجان زده خواهید شد.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید