توسط: تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در خرید میز اداری چیست؟ برای خرید انواع میز اداری با قیمت عالی به چه نکاتی باید دقت شود؟ به میز اداری هرگز فقط به عنوان یک میز نگاه نکنید. میز کار، مکانی است که یک کارمند، زمان زیادی از وقت خود را برای کار بر روی آن صرف می‌کند. به همین دلیل، میزهای اداری از بسیاری جهات باید راحت و در عین حال کاربردی باشند. اگر کارمندی در پشت میز کار خود راحت نباشد، عملکرد مناسبی نخواهد داشت. کافی است شما به عنوان مسئول خرید میز اداری، خود را به جای کارمند بگذارید که پشت میزی کار می‌کند که سلامتی او را به خطر می‌اندازد. به همین خاطر ما در ادامه به بررسی راهنمای خرید میز اداری برای شما اقدام کرده ایم. پس همراه ما باشید.

انواع میزهای اداری؛ خرید میز اداری

درست همانند صندلی‌های اداری، انواع مختلفی از میزهای اداری نیز در اطراف وجود دارد. البته برای افزایش راحتی، بهره‌وری و بالا بردن روحیه کارکنان به طور کلی، انتخاب یک میز مناسب برای نیازهای شما حیاتی است. یک کارمند خوشحال، یک کارمند موفق و مثمر ثمر است! انواع میزهای اداری که باید به آن‌ها فکر کرد:

  • میز اداری منحنی یا میز کامپیوتر
  • میزهای نیمکتی
  • میزهای پذیرایی
  • میز گروهی

به طور کلی، موارد گفته شده انتخاب‌های اصلی شما هستند. بیایید نگاهی کوتاه به هر یک از آن‌ها بی‌اندازیم.

۱. میز اداری منحنی؛ خرید میز اداری

این نوع میزها در ابتدا برای زمانی طراحی شده‌اند که رایانه‌های رومیزی بزرگ‌تر همچنان گزینه اصلی انتخاب دفتر فناوری هستند و در وسط آن یک منحنی برای نشستن رایانه اصلی پیدا خواهید کرد. همچنین خواهید دید که این منحنی بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین نقطه میز است، زیرا مانیتورهای رایانه در گذشته بسیار بزرگ بودند! این روزها هنوز هم می‌توانید از این موارد استفاده کنید، چه لپ تاپ یا رایانه‌های قدیمی‌تر را انتخاب کنید. این میزها، فضای زیادی را در هر دو طرف به شما می‌دهند.

مزایا:

  • ایجاد فضای بیشتر
  • ایجاد فضای زیاد برای واحدهای ذخیره‌سازی
  • قابل انعطاف

معایب:

  • کاملاً بزرگ، بنابراین فضای زیادی را اشغال می‌کند
  • اگر از لپ تاپ یا تبلت استفاده می‌کنید، ممکن است خیلی بزرگ باشد

۲. میزهای نیمکتی؛ خرید میز اداری

نکاتی برای خرید میز اداری m2

این میزهای سنتی و بزرگ هستند که مانند یک نیمکت طراحی شده اند. به این معنی که می‌توانید میزهای زیادی را در فضای کمتری جای دهید، که با میزهای منحنی امکان‌پذیر نیست. این نوع میزها برای همیشه وجود داشته است، اما امروزه بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارند. زیرا ما به اندازه چند سال پیش برای فناوری به فضای بیشتری نیاز نداریم. لپ تاپ یا تبلت به هیچ وجه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. بنابراین برای بسیاری از کارمندان یک میز بزرگ مورد نیاز نیست.

برای کارفرمایان جذابیت اصلی این میزها هزینه و موثرتر بودن فضا و همچنین تطبیق‌پذیری آن‌هاست، زیرا این نوع میزها را می‌توان از اتاق به اتاق دیگر منتقل کرد و همچنین به عنوان میزهای اتاق جلسات نیز استفاده کرد.

مزایا:

  • متنوع و مفید برای بسیاری از نیازهای مختلف
  • فضا موثر است
  • مقرون به صرفه

معایب:

  • فضای ذخیره‌سازی زیادی ایجاد نمی‌کند
  • می‌تواند بی‌روح به نظر برسد

۳. میزهای کانتر اداری

وجود میز کانتر بزرگ، یک امر ضروری است؛ زیرا فضای زیادی را به مسئول پذیرایی می‌دهد و بنابراین از به وجود آمدن فضای پذیرش بهم ریخته یا نامرتب جلوگیری کنید. این امر همچنین برای مسئول پذیرش شما مانعی بین میهمانان و او ایجاد می‌کند که به دلایل ایمنی لازم است.

ملاحظاتی در انتخاب میز اداری؛ خرید میز اداری

ما در مورد انواع میزهای اداری صحبت کرده‌ایم و مزایا و معایب هرکدام را به شما ارائه داده‌ایم. شما احتمالاً اکنون باید یک ایدۀ کلی در ذهن خود داشته باشید که کدام یک را انتخاب کنید، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال، بودجه شما چقدر است؟ واقعاً چقدر فضا در اختیار دارید؟ موارد زیر برخی از ملاحظاتی است که باید هنگام انتخاب میزهای اداری ایده آل خود به خاطر بسپارید.

۱. بودجه

واقعاً چه مبلغی باید هزینه کنید، و همچنین به این فکر کنید که چه تعداد میز نیاز دارید.

۲. میزان فضای موجود؛ خرید میز اداری

میزهای بزرگ فضای زیادی را اشغال می‌کنند و میزهای L شکل یا منحنی بهترین گزینه برای اتاق‌های کوچکتر هستند. زیرا به طور طبیعی در فضایی مانند میز کار قرار نمی‌گیرند. در این حالت فضای اضافی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به طور موثرتری استفاده کنید. میزهای نیمکتی یا میز گروهی را می‌توان به صورت ردیفی قرار داد، اما آن‌ها همچنین برای قرار گرفتن در برابر دیوارها طراحی شده اند.

۳. نوع کاربری میز اداری

نکاتی برای خرید میز اداری m3

آیا قرار است برای هر کارمند یک میز کار داشته باشید؟ آیا شما می‌خواهید از یک میز کار مرکزی استفاده کنید؟ آیا برای کارهای خاص به میزهای بزرگتر و برای کارهای دیگر به میزهای کوچک‌تر نیاز دارید؟ به نوع کاری که قرار است در هر میز کار انجام شود دقت کنید و انتخاب خود را متناسب با آن انجام دهید.

۴. موارد استفاده از خرید میز اداری

به احتمال زیاد دفتر شما از ظاهر یا موضوع خاصی برخوردار است و در این صورت می‌خواهید میزهایتان با آن متناسب باشد. به عنوان مثال، اگر ظاهری کاملاً مدرن در دفتر کار خود دارید، میزهای شیشه‌ای کاملاً متناسب خواهد بود. از طرف دیگر، اگر به دنبال ظاهری سنتی‌تر و طبیعی‌تر رفته‌اید، میزهای نیمکت چوبی فضای کلی را تکمیل می‌کنند. این روزها میزهای رنگارنگ به راحتی میزهای چوبی، سیاه یا سفید معمولی پیدا خواهید کرد. باز هم، این به ظاهر دفتر کار شما بستگی دارد که با مارک تجاری شما متناسب است یا خیر.

۵. فضای ذخیره‌سازی

ما درمورد این واقعیت صحبت کردیم که میزهای منحنی یا L شکل در زیر آنها فضای ذخیره‌سازی زیادی دارند، و شما می‌توانید کابین‌های ذخیره‌سازی کوچکتری را پیدا کنید که برای قرار گرفتن در زیر، در ارتفاع مناسب قرار دارند. این گزینه را کاملاً راحت با میزهای نیمکت ندارید، گرچه این کار غیرممکن نیست. به میزان ذخیره‌سازی خود فکر کنید و سپس براساس آن تصمیم بگیرید. به یاد داشته باشید، شما همیشه می‌توانید به ذخیره‌سازی متمرکز بروید، به عنوان مثال یک کتاب بزرگ در گوشه‌ای از دفتر، به جای کابینت‌های فردی. این واقعاً به دفتر شما و نیازهای فردی بستگی دارد.

۶. نیازهای آینده شما از خرید میز اداری

آیا احتمالاً در آینده دفتر خود را تحت بازسازی قرار خواهید داد؟ آیا می‌بینید نیازهای شما تغییر می‌کند؟ اگر چنین است، به خاطر داشته باشید که این نیازهای متغیر در رابطه با انواع میزهایی که می‌خواهید خریداری کنید، ممکن است باشد. اگر قصد دارید نیروی کار خود را گسترش دهید، میزهای بزرگ خمیده ممکن است بهترین گزینه نباشد.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌ دکوراسیون داخلی تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید