توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

راهنمای طراحی اتاق کنفرانس

آیا شما در حال طراحی مجدد اتاق کنفرانس هستید یا طرح کاملا جدید اتاق کنفرانس را شروع می کنید؟ شما می توانید یک طراحی موثر برای اتاق کنفرانس با اجرای یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

چطور باید برنامه ریزی فضای اتاق کنفرانس خود را انجام دهم؟

هنگامی برنامه ریزی برای طراحی یک اتاق کنفرانس، شما نیاز به فکر برای چگونگی قرار دادن مبلمان در اتاق کنفرانس دارید. اگر شما نمی دانید که از کجا شروع کنید، می توانید با یک مشاور متخصص طراحی داخلی صحبت کنید تا بتوانید صندلی های کنفرانس که نیاز دارید را شناسایی کرده و میز کنفرانس را که بیشتر مناسب طراحی اتاق کنفرانس شما است را شناسایی کنید.

صندلی های کنفرانس باید در اطراف میز کنفرانس به راحت قرار گیرد و به اندازه کافی فضا برای رفت و آمد دیگران داشته باشد. هنگامی که صندلی های کنفرانس را برای اتاق کنفرانس خود می خواهید شناسایی کنید، باید لیستی از لوازم جانبی اتاق کنفرانس را که برای جلسات کاری روزمره و اجتماعات نیاز دارید ایجاد کنید.

در مواردی که در مورد طراحی فضای اتاق کنفرانس برنامه ریزی می کنید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • شکل میز کنفرانس شما آیا مطابق نوع کسب و کار شما است؟
  • ابعاد اتاق کنفرانس شما چقدر است؟
  • چقدر فضای در ورودی اتاق کنفرانس شما وجود دارد؟
  • آیا پخش ویدئو در اتاق کنفرانس شما برگزار خواهد شد؟
  • انتخاب سبک صندلی چه خواهد بود؟

با پاسخ دادن به این سئوالات مربوط به برنامه ریزی فضا، شما می توانید طراحی اتاق کنفرانس خود را به خوبی انجام دهید.

برای بهترین فاصله اتاق کنفرانس، شما باید فاصله بین دیوارهای خود و لبه میز را به حداقل برسانید تا فضای زیادی را در اتاق کنفرانس خود ایجاد کنید. بعد، اطمینان حاصل کنید که هر صندلی کنفرانس می تواند بدون درگیر شدن با صندلی های اداری دیگر در نزدیکی هم قرار گیرند. این به شما آرامش می دهد که کارکنان و مشتریان می توانند از جلسه کنفرانس بیرون بیایند، بدون اینکه برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند.

شرکت بینو ارائه کننده مبلمان اداری، تجارو خانگی است. ما با افتخار خودمان را “تیم رویایی” می نامیم که شامل مدیران با تجربه، طراحان داخلی، تکنسین های خدماتی و تیم برجسته پشتیبانی مشتری است. ما دانستیم که چگونه بهترین راه حل برای همه نیازهای کسب و کار شما را ارائه کنیم.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید