توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی

راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی چیست؟ اطلاعات لازم برای راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی کدام است؟ یک راهنمای شاخص خرید کمد بایگانی ریلی چه اطلاعاتی را باید در اختیار ما قرار دهد؟
اگر در مورد راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی به دنبال مطلب مناسب می‎گردید این راهنمای خرید برای شما همراه گرامی مبلمان اداری بینو مناسب است.

برای استفاده از کمد بایگانی ریلی چه کاری باید انجام دهیم؟

طبق راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی، دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما ممکن است نیاز به یک کمد بایگانی داشته باشید. به عنوان مثال، شما ممکن است اطلاعات کاغذی زیادی داشته باشید که برای امن نگه داشتن آن نیاز به مبلمانی برای ذخیره سازی دارید. به طوری که مبلمان ذخیره‎سازی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد؛ به دقت در مورد آنچه شما به آن نیاز دارید فکر می‎کنید.

چقدر فضا دارم؟

اگر فضا یک مسئله نیست، شما آزادانه انتخاب هر اندازه کابینه را دارید. با این حال بر اساس اطلاعاتی که در راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی موجود است، اگر شما در محل کارتان برای فیلم های مربع تلاش می‎کنید، باید طرح طبقه خود را ارزیابی کنید، فضای موجود را اندازه‎گیری کنید و برای یک واحد با ابعاد مناسب بروید.

آیا می‎خواهم آن را به مکمل دیگر مبلمان و دکوراسیون اضافه کنم؟

در حالی که بسیار مهم است که کتابخانه اداری پرونده‎های شما یک مکان امن و ایمن برای ذخیره و سازماندهی ملزومات اداری شما را فراهم می‎کند، مهم این است که در مورد چگونگی آن فکر کنید. اگر می‎خواهید واحد جدید خود را برای تکمیل بقیه مبلمان اداری و دکور کلی خود، نیاز دارید که رنگ، شکل و سبک را نیز در نظر بگیرید.

انتخاب شکل، اندازه و سبک

در راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی موجود در تعداد زیادی از اشکال، اندازه و سبک‎های مختلف موجود است. مهم این است که مدل مناسب خود را برای فضای خود انتخاب کنید، بنابراین ارزش این را دارد که بر حسب سبک اداری خود، مدل مشخص را تعیین کنید.


راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی

ویژگی‎های آن چست؟

پس از تصمیم‎گیری در مورد شکل، اندازه و سبک، مهم است که مطمئن شوید که مدل انتخابی شما دارای ویژگی های مناسب باشد. این باعث می شود دقیقا بدانید چه چیزی می خواهید و این توسط یک راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی امکان‎پذیر است.

جهت کمک در پیدا کردن آنچه که به دنبال آن هستید، این ویژگی‎های مفید را بررسی کنید.

  • قفل کردن سیستم

بسیاری از کمدهای بایگانی با سیستم قفل ایمن طراحی شده‎اند و این امکان را برای ذخیره‎سازی مدارک حساس و محرمانه و همچنین قطعات گران قیمت در اختیار افراد قرار می‎دهد.

سبک قفل می‎تواند بین طرح‎ها متفاوت باشد. به عنوان مثال، برخی از مدل‎ها با قفل کلیدی تولید می‎شوند. معمولا این مکانیزم کاربر را قادر می‎سازد هر محفظه کشوی جداگانه را قفل کند، یا ممکن است یک قفل برای محافظت تمام واحد وجود داشته باشد. دیگر کمدها قفل‎دار ممکن است دارای قفل‎های الکترونیکی یا ترکیبی باشند.

  • دوام

از آنجایی که احتمال دارد شما کمد خود را برای سالیان دراز استفاده کنید، مهم است که به دنبال مدلی باشید که در برابر خراش مقاوم است. این اطمینان حاصل خواهد کرد که واحد شما قادر به تحمل وزن و کارکردهای روزانه زیاد است.

  • اندازه کشو

این که آیا شما در استفاده از کابینت خود برای ذخیره فایل‎های استاندارد  A4، اسناد مهم، طرح های بزرگ یا کارت‎های شاخص برنامه ریزی می‎کنید، مهم است که شما کمدی را انتخاب کنید که همه این اندازه‎ها را در بر گیرد. محدوده واحد انتخاب شده شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید آنچه را که در آن نگه می‎دارید را حفظ کند. در واقع به اندازه کشوها (طول، عرض، عمق) نگاه کنید.

  • کاستورها (چرخ ها)

اگر بخواهید کمدهای خود را جابجا کنید، مدل‎های چرخ دار را انتخاب کنید. این ویژگی به شما اجازه می‎دهد تا واحد را در اطراف فضای کاری خود حمل کنید، به این معنی که شما می‎توانید آن را از یک ناحیه به سمت دیگر بدون نیاز به فشار اضافی جابجا کنید.

  • دستگیره‎ها

دستگیره ها بخش جداناپذیر کمدهای بایگانی هستند، آنها باید دارای دستگیره هایی نرم و راحت جهت باز و بسته کردن کشوها باشند.

  • برچسب کشویی

به خصوص اگر شما در حال ایجاد یک سیستم ثبت نام سازمان یافته، برچسب کشو یکی از ویژگی‎های ضروری است. وقتی که هر بخش دارای برچسب خاص خود است، این شما و دیگر کاربران را قادر می‎سازد تا در یک نگاه سریع آنچه در داخل هر کشو قرار دارند را پیدا کنید.

انتخاب متریال

هنگامی که در جستجو توسط راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی مناسب هستید، باید به نوع ماده ساخت آن نیز توجه کنید. در زیر، ما به سه طرح نگاه می‎کنیم تا به شما در انتخاب متریال مطابق با فضای اداری‎تان کمک کرده باشیم.

  • فلز

فلز قوی، محکم و پیچیده، انتخابی محبوب است. کمدهای فلزی در انواع مختلف از جمله سیاه و سفید، سفید و خاکستری در دسترس هستند، و این گزینه‎ای عالی است اگر شما علاقه‎مند به نگه داشتن سبکی حرفه‎ای و احساس در سراسر فضای کاری خود باشید.

  • چوب

برای ایجاد سبکی سنتی، کمدهای چوبی می‎تواند ایده‎آل باشد. این نوع از مدل را می‎توان در طیف وسیعی از فرآورده‎های چوبی مختلف مانند: بلوط، افرا، راش و گردو خریداری کرد. به غیر از ظاهر بی‎انتها، واحدهای چوبی قوی، زیبا و لوکس هستند.

  • پلاستیک

همچنین ممکن است برای خرید طرح های پلاستیکی خود را آماده کنید. در حالی که این نوع واحد می‎تواند برای خرید ارزان باشد و در بسیاری از رنگ‎ها و طرح‎ها موجود باشند، ممکن است به اندازه کافی برای فضاهای اداری بزرگ مناسب نباشند.

  • حرف نهایی

توسط راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی لازمه هر فضای اداری جهت ذخیره‎سازی و سازماندهی مدارک است. آنها بخش مهمی از هر محیط کاری هستند، زیرا امروزه اطلاعات نقش مهمی در حال و آینده شرکت ها ایفا می‎کند.

مبلمان اداری بینو ” bayno ” ارائه کننده بهترین سیستم‎های ذخیره‎سازی اعم از: کمدهای بایگانی ریلی در همه نوع است. شما عزیزان همراه می‎توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش، لیست قیمت و خدمات ما از طریق صفحه تماس با ما، تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید