توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

راهنمای خرید مبلمان اداری عالی مستندی است جامع و کامل. در این راهنما جزئیات یک خرید موفق در اختیار خریداران قرار گرفته است. اگر پول و منابع مالی قابل توجهی دارید، راه اندازی یک دفتر کار بسیار ساده‌ای است، اما تهیه مبلمان مناسب برای دفتر کارتان کاری امری بسیار سخت و طاقت فرسا است. تهیه مبلمان اداری عالی نه تنها برای راحتی کارمندان بلکه برای افزایش بهره وری کسب و کار نیز می‌تواند موثر باشد. با توجه به تنوع محصولات و تولیدات مختلفی که در مبلمان اداری وجود دارد، انتخاب و خرید مبلمان اداری امری بسیار دشوار است. از این رو ما در این مقاله عواملی را که بر انتخاب مبلمان اداری موثر هستند را بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما نیز صاحب کسب و کاری هستید یا اگر مسئول خرید مبلمان اداری و تجهیزات یک سازمان، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای خرید مبلمان اداری اداری عالی

همان طور که می‌دانید امروزه بر کسی پوشیده نیست که مبلمان اداری می‌تواند باعث افزایش بهره وری و افزایش کارایی شود و از این شرکت‌های مختلف در سال‌های اخیر توجه بسیار زیادی به خرید مبلمان اداری مناسب برای کسب و کارهای خود نموده اند. در ادامه هفت عامل مهم در خرید مبلمان اداری را با عنوان راهنمای خرید مبلمان اداری عالی با هم مرور خواهیم کرد.

بودجه‌ی در اختیار

بی‌شک و تردیدی بودجه، عامل تعیین کننده‌ای است که هنگام تهیه هر گونه اقلام ارزشمند، به ویژه تجهیزاتی که مربوط به دفتر باشد، باید به دنبال آن باشید و آن را در نظر بگیرید. هنگام خرید صندلی یا میز اداری، می‌بایست بررسی کنید که آیا مبلمان دارای موادی با کیفیت بالا برای سازمان شما مناسب است یا خیر، زیرا این نوع مبلمان اداری با توجه به جنس و کیفیت می‌تواند تا سال‌ها برای شما دوام داشته باشد. همچنین بهتر است برای پیش از خرید مبلمان اداری برخی از سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • چه مقدار پول برای خرید مبلمان اداری شامل میز اداریف صندلی اداریف کابینت و کتابخانه اختصاص می‌دهید؟
  • به چند صندلی یا میز برای فضای اداری خود نیاز خواهید داشت؟
  • چه نوع صندلی اداری برای شما مناسب است؟
  • کدام میز اداری می‌تواند برای کارمندان شما مناسب‌تر باشد؟

این سوالات و سوالاتی از این دست می‌تواند به شما کمک کند تا پس از تعیین بودجه برای مبلمان خود، بدون افت کیفیت، انتخابی مناسب و جذاب برای سازمان خود داشته باشید. همچنین اگر بودجه شما کم است، توصیه‌ی ما به شما این است که به دنبال خرید مبلمان ارزان نباشید. بهتر است تعداد مبلمان اداری را کاهش دهید اما به خرید مبلمان اداری ارزان دست نزنید زیرا می‌تواند هزینه‌ی چند برابری را برای شما پس از مدت زمانی داشته باشد.

صندلی اداری با طراحی ارگونومیک

انتخاب صندلی ارگونومیک برای راحتی کارمند الزامی است. آن‌ها ستون‌های شرکت هستند بنابراین این مسئولیت مدیریت کسب و کار است که صندلی‌ها و میزهای ارگونومیک مناسب را در اختیار آن‌ها قرار دهد. اما صندلی یا میز ارگونومیک چه معنایی دارد؟ صندلی یا میزی که دارای تمامی امکانات پیشرفته و راحت مانند تکیه گاه کمر، تکیه گاه، تکیه گاه بازو، فلیپ فلاپ، ملحفه‌های روکش دار، چرخ‌های کرچک و غیره باشد، یک صندلی یا میز ارگونومیک محسوب می‌شود.
اگر کارمندان یک محیط اداری از نوع کافه را دوست دارند، می‌توانید به سراغ میزهای بزرگ بروید تا به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر محیط اداری، فضای بزرگ و کافی دارد می‌توانید فضاهای رسمی‌تر و مبلمان اداری کلاسیک را برای فضای اداری خود انتخاب کنید. به صورت خلاصه می‌توان گفت هر نوع مبلمانی اداری را که امتخاب می‌کنید، باید آگاهی لازم را داشته باشید که آیا کارمندان از آن راضی هستند یا خیر، آیا این مبلمان به کارکنان شما آرامش می‌دهد و برای رشد کسب و کار خوب است یا خیر. برای آگاهی بیشتر می توانید مقاله “چهار ویژگی مهم در خرید صندلی ارگونومیک” را بخوانید و با استفاده از اطلاعات آن و راهنمای خرید مبلمان عالی، خرید خود را تضمین کنید.

چه نوع مبلمان اداری تهیه کنیم؟

هنگام خرید میز اداری یا صندلی اداری، توجه داشته باشید که آیا امکانات جانبی مانند ذخیره‌سازی برای قرار دادن فایل، کشوهایی برای دسترسی آسان برای کارمندان وجود دارد یا خیر. البته در ایده آل‌ترین حالت می‌توانید مبلمان اداری خود را با نظر کارمندان انتخاب کنید زیرا ان‌ها با توجه به کاری که انجام می‌دهند می‌توانند به شما کمک شایانی نمایند. این موضوع یکی از اصلی‌ترین بخش‌های راهنمای خرید مبلمان اداری عالی برای شماست.

فضای اداری

توصیه می‌کنیم پیش از خرید مبلمان اداری، فضای اداری در اختیار سازمان خود را برای انتخاب مناسب مبلمان اداری، اندازه گیری نمایید. منظور از اندازه گیری فقط بعد نیست. شما باید بدانید که آیا کارمند پس از قرار دادن صندلی و میز در مکان‌های خاص می‌تواند به راحتی جا به جا شود یا خیر. چیدمان صحیح و کارآمد مبلمان اداری، ظاهری جادار به دفتر شما می‌بخشد.

زیبایی در فضای اداری

مبلمان شیک و مدرنی را تهیه کنید که به دفتر شما ظاهری دلپذیر و حرفه‌ای می‌بخشد و طرحی را انتخاب کنید که همه را به خود جذب کند چه مشتریان و چه کارمندان. طراحی کاربردی در دفتر استرس به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد، روحیه را بهبود می‌بخشد و بهره وری کسب و کار را افزایش می‌دهد.
همچنین ضروری است که مبلمانی را انتخاب کنید که با هویت برند شما مطابقت داشته باشد. نوع رنگ‌بندی مناسبی را برای دفتر انتخاب کنید، نورپردازی مناسبی را برای ارائه ظاهر حرفه‌ای انتخاب کنید. البته در انتخاب رنگ استفاده از رنگ‌های سازمانی و رنگ‌های مکمل می‌تواند موثر باشد.

جنس مواد اولیه

بر اساس نوع فضای اداری برای کارمندان، شما باید جنس مبلمان را انتخاب کنید، اگر می‌خواهید یک صندلی اداری برای مدیران خود تهیه کنید، پوشش رویه چرم بسیار مناسب است. به طور مشابه، مواد خاصی وجود دارد که برای افراد ارشد سازمان، در اتاق‌های کنفرانس و اتاق‌های مدیریت می‌تواند ظاهری جذاب‌تر داشته باشد.

ضمانت نامه را فراموش نکنید

اگر مبلمان اداری را به صورت آنلاین تهیه می‌کنید، باید شرایط آن‌ها را با جزئیات بررسی کنید، اگر محصول در حین حمل و نقل آسیب ببیند، چه نوع خدماتی ارائه می‌شود، چگونه محصولات راه اندازی و نصب می‌شود و… این موارد با همراه بودن ضمانت نامه خرید مبلمان اداری می‌تواند به اطمینان لازم و کافی را برای خرید مبلمان اداری مناسب به کسب و کارها بدهد زیرا هزینه‌ی تعمیر و نگهداری گاهی بیشتر از حد انتظار است. این نکته از راهنمای خرید مبلمان اداری عالی را فراموش نکنید، ضمانت نامه کیفیت مبلمان را تضمین می‌کند.

نتیجه گیری

پیش از خرید مبلمان اداری بررسی‌های لازم را انجام دهید زیرا در صورت خرید نامناسب شما مسئول هستید. از این رو سند مطالعه شده می‌تواند به عنوان یک راهنمای خرید مبلمان اداری عالی به شما کمک کند. علاوه بر این خرید نامناسب می‌تواند باعث خستگی و کاهش بازدهی افراد شود. بنابراین برای این که خرید مبلمان اداری شیک داشته باشید نکاتی همچون بودجه، نیازمندی، فضای در اختیار، سبک سازمانی و کسب و کار، مواد اولیه و بودجه‌ی در اختیار خود را در نظر بگیرید و سپس به خرید مناسب دست بزنید. درست این فرآیند شاید کمی طاقت فرسا باشد اما نتیجه‌ی آن قطعا مبلمان اداری شیک و شایسته‌ی فضای اداری شما خواهد بود.

پیشنهاد ما

مبلمان اداری بینو تولیدکننده انواع مبلمان اداری، میز اداری، صندلی اداری و … است. بینو بیش از ده سال سابقه درخشان در صنعت مبلمان اداری ایران دارد. در طول بیش از یک دهه چندیدن و چند شرکت دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی از خدمات ارایه شده از بینو بهره برده اند. شما نیز اگر نیاز به تغییر دکوراسیون فضای اداری خود دارید با ما در بینو در تماس باشید. کارشناسان ما به صورت رایگان در تمامی مراحل خرید پشتیبان خریداران محترم خواهند بود. همچنین در صورت نیاز و صلاحدید مشتریان محترم، بازدید از فضای مد نظر به صورت رایگان توسط تیم فنی انجام خواهد شد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید