توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهنمای تزئین دکوراسیون داخلی

تزئین دکوراسیون داخلی شامل چه جزئیات مهمی است؟ برای تزئین دکوراسیون داخلی به چه اطلاعات مهمی نیاز داریم؟ مهمترین اجزاء برای تزئین دکوراسیون داخلی کدام اند؟
همه ما می‎دانیم که رنگ بر خلق و خوی ما تأثیر می‎گذارد، پس چرا کسب و کارهای بیشتری آن را انتخاب نمی‎کنند که تاثیر در بهره‎وری و شکوفایی برای دفاترشان داشته باشد؟ شما ممکن است فکر کنید که مهم نیست، اما رنگ دیوارها در فضاهای کاری شما می‎تواند بسیاری از جنبه‎های روز کاری را تغییر دهد.

تزئین دکوراسیون داخلی و رنگ می‎تواند روحیه تیم کاری را تحت تأثیر قرار دهد، کارکنان را شادتر ‎کند و باعث می‎‎شود آنها سخت‎تر کار کنند. رنگ نیز می ‎تواند به طور استراتژیک برای مبارزه با مشکلات خاص در محل کار مانند: سطوح استرس بالا، خستگی و بی‎حوصلگی استفاده شود.

پس برای تزئین دکوراسیون داخلی چه رنگی باید بر روی دیوارهای اداری شما قرا بگیرد؟ علم و پژوهش دارای پاسخ برای این پرسش است، اما شما همچنین باید به دقت در مورد نیازهای کسب و کار و کارکنان خود فکر کنید.

تاثیر رنگ‎ها در تزیین دکوراسیون داخلی

آبی رنگ نهایی برای بهره وری دفتر است; اما با دقت استفاده کنید!!!

با توجه به تعدادی از مطالعات، بهترین رنگی که می توانید دفتر خود را برای حداکثر بهره وری رنگ کنید آبی است. بسیاری از مردم آرامش آبی را کشف می‎کنند، بنابراین برای کاهش استرس مفید است و همچنین می‎تواند اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد. اگر شما به طور مرتب فضای کاری ملتهب و  دارای سطوح استرس بالا دارید، یک طرح رنگی آبی می‎تواند همه چیز را آرام کند.

با این حال، شما باید در استفاده از این رنگ در دفتر بسیار دقت کنید. در نظر داشته باشید که بعضی از افراد سایه‎های آبی را بعضا افسرده یا غمگین می‎بینند. اگر سایه را بیش از حد سرد انتخاب کنید، حتی باعث سردتر شدن محیط نیز می‎ شود. این می‎تواند کارکنان را در مسیر مخالف قرار دهد که به نوبه خود مانع بهره‎وری بالا می شود.


تزیین دکوراسیون داخلی

با توجه به این مسائل، شما باید با دقت انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که آزمایش‎های زیادی انجام داده اید تا ببینید رنگ مورد نظر چگونه در نور طبیعی (نور بیرون) و مصنوعی (نور چراغ) در فضای دفتر شما ظاهر می شود.

سبز برای محیط کاری رنگی دلپذیر است!!!

برای تزئین دکوراسیون داخلی اگر رنگ سبز را انتخاب می‎کنید، می‎توانید یک محیط دلپذیرتر و طبیعی برای کارکنان خود ایجاد کنید. این به این دلیل است که بسیاری از ما سبز را به عنوان رنگ طبیعت می‎شناسیم (بیشتر موضوعی ناخودآگاه است)، به این معنی که رنگ می‎تواند سطوح استرس و اضطراب را کاهش دهد، همچنین به خلاقیت و کار بیشتر توام با علاقه کمک می کند. هرچند، مطمئن باشید تن رنگی درست را انتخاب می‎کنید، زیرا هیچکس نمی‎خواهد در دفتر سبز نئونی (سبز با کنتراست بالا) کار کند.

نارنجی و قرمز; با فکر و استراتژیک انتخاب کنید!!!

در حالی که محققان نارنجی را به عنوان یکی از تحریک کننده‎ترین رنگ‎ها از لحاظ فعالیت انرژی و مغز کارکنان می شناسند، باید آن را به میزان کم مورد استفاده قرار داد. این به این دلیل است که به نظر می رسد که فقط اندکی استفاده از آن می‎تواند جذاب باشد، همچنین نارنجی نیز می‎تواند اشتیاق را افزایش دهد. این باید در اتاق‎های نشست و فضاهای دیگر که خلاقیت و انرژی مهم هستند استفاده شود.

در عین حال قرمز رنگی بسیار جالب است، می‎تواند ضربان قلب را افزایش دهد، بنابراین برای فضای کاری فردی یا گروهی مناسب نیست. همانطور که در جلب توجه موثر است، از قرمز برای علائم هشدار دهنده و سایر نقاط کانونی استفاده کنید که می‎خواهید مردم آن را بشناسند.

رنگ هایی که باید اجتناب کرد; زرد!!!

کارشناسان معتقدند که در تزئین دکوراسیون داخلی، زرد می‎تواند به طور فعال اضطراب، ناراحتی و تحرک را ایجاد کند، زیرا نور زیادی را نشان می‎دهد که می‎تواند منجر به فشار چشم شود. زرد بیش از حد نیز می‎تواند باعث ایجاد سردرگمی شود، اما تا حدودی می‎تواند خبر خوبی برای بهره‎وری باشد.

نکاتی درباره انتخاب رنگ مناسب در تزیین دکوراسیون داخلی

در زمان انتخاب رنگ، آنها پاسخ‎های خاصی را در افراد ایجاد می‎کند، استانداردهای طراحی، نیازهای خاص یک کسب و کار را در نظر می‎گیرند. به عنوان مثال، یک شرکت حقوقی که می‎خواهد یک حرفه‎ای شایسته را به تیم و مشتریان خود بسپارد، بهتر است در رنگ‎های خنثی یا خاموش مانند: قهوه‎ای خاکستری یا عمیق نمایان شود. از سوی دیگر، یک استارتاپ که نوآوری و خلاقیت را در ماهیت شرکت خود دارد، بهتر است با رنگ های روشن و دوستانه طراحی شود.

در تزیین دکوراسیون داخلی دفاتر، تمایل دارند تا رنگ‎های مختلفی را نمایش دهند، بنابراین مهم است که آنهایی را انتخاب کنید که همپوشانی و یا مکمل با یکدیگر باشند. چرخه‎های رنگ یک ابزار عالی برای تعیین اینکه چه رنگی بهترین ترکیب را با یکدیگر دارند است. با این حال، از آنجا که مبلمان اداری یک سرمایه گذاری دراز مدت است، بهتر است از کارشناسان طراحی برای ایده‎های حرفه‎ای تماس بگیرید. در نهایت، میزان نور طبیعی در فضای اداری نقش مهمی در این تصمیم دارد. اگر دفتر شما در معرض نور طبیعی قرار نگیرد، رنگ‎های سبک‎تر و پرانرژی را انتخاب کنید تا از ایجاد یک محیط تاریک جلوگیری کنید.

تزئین دکوراسیون داخلی برای دفتر شما ممکن است به عنوان یک کار کوچک ظاهر شود، اما انتخاب‎هایی که انجام می دهید، بر این نکته تأثیر خواهد گذاشت که چگونه کسب و کار شما درک می‎شود و اینکه چگونه کارکنان شما احساس می‎کنند (نسبت به آن رنگ). شما باید فضایی را ایجاد کنید که کارکنان شما را شاد نگه دارد تا کاری فوق العاده انجام دهند.

هنگامی که شما بر روی یک طرح رنگی تصمیم نهایی خود را گرفتید، باید مبلمان اداری را پیدا کنید که آن را تعریف کند. برای ایده‎هایی در مورد ست صندلی اداری و میز اداری، راه حل‎های ذخیره سازی، تجهیزات کامل اداری و غیره را نهایی نمایید.

در همین راستا می توانید از طریق صفحه تماس با ما با مشاورین ارشد طراحی مبلمان اداری بینو تماس حاصل فرمایید و در تزئین دکوراسیون داخلی محیط خود نظریات تخصصی دریافت کنید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید