توسط: تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

همانطور که مطالعات نشان می دهد، زمین گرم تر می شود، بسیاری از شرکت ها و خانه ها تلاش می کنند تا بیشتر با محیط زیست سازگار باشند.

ایجاد یک دفتر سازگار با محیط زیست ساده تر می شود، زیرا محصولات بیشتری به فروش می رسند و خدمات بیشتری در اختیار اداره محیط زیست قرار می گیرد.

در حالی که برخی ممکن است چیزی را که برای ایجاد یک دفتر سازگار با محیط زیست دشوار است، گام های ساده ای برای ایجاد یک فضای اداری که “سبز” و سالم برای زمین است، وجود دارد.

یک طرح باز برای فضای دفتر خود داشته باشید. یک طرح باز، جلوگیری از ایجاد نفوذ در دیواره ها و دیگر مزاحمت ها که باعث می شود که سیستم تهویه هوا شما دو برابر کار کند تا بتواند دفتر خود را به طور موثر حرارت دهد یا خنک کند.

برنامه های دورکاری برای برخی از کارکنان خود را برای کمک به صرفه جویی در صورتحساب فضا و انرژی اجرا کنید. اجازه دادن به برخی از کارکنان برای کار در خانه در روزهای خاص اجازه خواهد داد بیش از یک عضو برای اشغال میز اداری، صرفه جویی در فضای خود است.

همچنین میزان انرژی مورد استفاده روزانه را کاهش می دهد.

در پایان روز کاری خود سعی کنید دستگاه های مختلف را خاموش کنید و از برق جدا کنید تا در صورت حساب های انرژی ذخیره شود. لوازم مورد استفاده در هنگام انجام این کار مانیتور کامپیوتر شما و هارد دیسک همراه با چاپگر و دستگاه کپی است.

جدا کردن لوازم آشپزخانه مانند مایکروویو و دستگاه قهوه همچنین می تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی شما کمک کند.

هنگامی که شما مبلمان و لوازم را خریداری می کنید، آنهایی را که با استفاده از مواد بازیافتی ساخته شده اند، دنبال کنید. خرید اقلام ساخته شده از مواد بازیافتی می تواند به کاهش کربن اضافه کمک کند.

استفاده از کاغذ را کنار بگذارید. این بدان معنی است که شروع به اجرای یک سیستم ذخیره سازی الکترونیکی برای کمک به کاهش میزان کاغذ مصرفی داشته باشید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید