توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات خرید انواع صندلی اداری ارگونومیک چیست؟ برای خرید و قیمت صندلی اداری ارگونومیک به چه فاکتورهایی باید توجه کنیم؟ هرچه زمان بیشتری را روی صندلی اداری راحت و ارگونومیک بگذرانید، می‌تواند بر سلامتی شما تأثیر بیشتری بگذارد. دقیقاً به همین خاطر است که فرآیند خرید صندلی اداری استاندارد با طراحی ارگونومیک، ارزشمند و بسیار با اهمیت است. شما با خرید و پس از آن، استفاده از صندلی اداری راحت و ارگونومیک می‌توانید فضای لازم برای گردش پا در حالت نشسته را افزایش دهید، تکیه‌گاه کمر را تنظیم کنید و احساس راحتی بیشتری داشته باشید، فشار بر روی عضلات گردن، دست و کمر خود را کاهش دهید، حواس پرتی ناشی از عدم تناسب صندلی با توجه به کارآیی انتظاری آن در محیط کار را کاهش دهید و بسیار موارد دیگر.

انتخاب و خرید انواع صندلی اداری ارگونومیک

کدام یک از ویژگی‌های صندلی در هنگام خرید بر سایر ویژگی‌ها و امکانات آن رجحان دارد؟ چه مواردی مهم است که هنگام خرید صندلی اداری راحت و ارگونومیک باید به آن‌ها توجه بیشتری کنیم؟ طراحی ساده، شیک و مدرن چقدر مهم است و چگونه می‌بایست اقدام به شناسایی آن نماییم؟ چه نوع صندلی اداری برای نشستن به مدت زیاد و کارکردن مدام بهتر است؟ کدام صندلی اداری راحت و ارگونومیک می‌تواند نیازهای کاربر را در طولانی مدت برطرف کند و در عین حال کیفیت روز ابتدای خرید خود را حفظ نماید؟ نیازهای طولانی مدت نشستن بهتر کار می‌کنند؟ برای پاسخ گویی به سوالات بالا و سوال‌هایی مشابه با این موضوع، ما در ادامه‌ی این متن نگاهی می‌اندازیم به خصوصیات مبلمان اداری مدرن و به طور ویژه صندلی اداری راحت و ارگونومیک. سپس به این نتیجه خواهیم رسید که چگونه صندلی اداری را انتخاب کنیم تا کارگر و کارفرما نسبت به انتخاب انجام شده راضی باشند.

راهنمای خرید و قیمت صندلی اداری ارگونومیک

اساساً یک صندلی اداری راحت و ارگونومیک به کاربر اجازه می‌دهد که هنگام نشستن برروی صندلی، نحوه‌ی توزیع فشار را تعیین کند. بدان معنا که شیوه‌ی نشستن او مشخص می‌کند که اجزای داخلی صندلی چه واکنشی نسبت به وزن و نحوه‌ی نشستن او خواهند داشت. آیا او احساس راحتی می‌کند؟ شما می‌دانید که تمامی افرادی که در یک سازمان مشغول به کار می‌شوند از وزن یکسان و یا قد همسان برخوردار نیستند. کما این که پیش فرض‌ها و شرح شغلی یکسانی نیز نخواهند داشت از این رو صندلی انتخابی از سوی شما می‌بایست به گونه‌ای باشد که افراد کوتاه قد، لاغر، چاق، بلند قد و… بتوانند از آن استفاده کنند. صندلی اداری راحت و ارگونومیک قابلیت تنظیم برای قد و وزن‌های مختلف را دارد. این نوع صندلی اداری می‌تواند ساختارها و اشکال مختلف بدن را تامین کند.

۱. بهداشت و سلامتی کارمندان

انواع صندلی اداری ارگونومیک m2

زیبایی و طراحی انواع صندلی اداری ارگونومیک این است که به راحتی در آن بسیار ملموس است از طرف دیگر فشار را کاهش می‌دهد و سلامتی را افزایش می‌دهد. صندلی اداری راحت و ارگونومیک دارای طراحی قابل تنظیم با توجه به ویژگی‌های شخصی هر فرد است. این صندلی و طراحی‌ها می‌توانند پشتیبانی و راحتی را برای خریدار خود فراهم کند. مزایای این طراحی و صندلی اداری راحت، نوین و ارگونومیک بسیار زیاد است، در ادامه به صورت خلاصه چند مورد از آن‌ها را به صورت خلاصه برای شما ذکر خواهیم کرد؛

  • کاربر را به نشستن در حالت مناسب تشویق می‌کند.
  • راحتی و آسایش را افزایش می‌دهد.
  • درد گردن / کمر / ران را به حداقل می‌رساند.
  • خطر مشکلات گردن و مهره های آن را کاهش می‌دهد.
  • حواس پرتی و پرش ذهن را در محیط کار کاهش می‌دهد.
  • پشتیبانی اضافه شده به بهبود تمرکز در کار کمک می‌کند.

۲. خطرات نشستن؛ انواع صندلی اداری ارگونومیک

طراحی ارگونومیک نه تنها برای آنچه اضافه می‌کند بلکه برای آنچه که می‌برد مفید است. کارگرانی که روی صندلی‌هایی با طراحی نامناسب نشسته‌اند، از عواقب منفی، از ناراحتی تا حواس پرتی در محل کار، رنج می‌برند. در اینجا برخی از خطرات نشستن روی صندلی اداری با پشتیبانی از بدن ضعیف آورده شده است:

  • گردش خون نادرست به خاطر نبود شیوه‌ی مناسب نوشتن
  • خستگی در عضلات به علت نوبد حالت درست
  • گرفتگی عضلات داخلی
  • سفتی، بی‌حسی، درد و درد
  • درد گردن / کمر / ران‌ عدم تمرکز در کار

تمام آن چه که تاکنون گفته شده است برای آن است که به شما کمک کند تا در زمان خرید صندلی اداری راحت و ارگونومیک از حداقل آگاهی لازم برخوردار باشید و انتخابی خوب داشته باشید.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید انواع صندلی اداری ارگونومیک و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری، صندلی اداری راحت و ارگونومیک تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود. بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری راحت و ارگونومیک، میز اداری مدرن؛ میز مدیریت، میز کنفرانس، میز گروهی و انواع میز کانتر دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید