توسط: تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اگر غالبا درد کمر را در محل کار تجربه کرده اید، وقت آن است که محیط کاری خود را مجددا از نو بسازید. راه های متعددی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد درد در زمان نشستن بر روی صندلی اداری نشود. علل شایع دردناک ناشی از نشستن در صندلی های اداری برای مدت طولانی بر اساس طراحی بدن ما است. هنگامی که بدن ما در حالت استاتیک قرار می گیرد، ما بر روی پشت، گردن، پاها، بازوها و شانه هایمان قرار می گیریم.

در نتیجه تنش، ما می توانیم فشار بیش از حد بر عضلات پشت و دیسک های نخاعی وارد کنیم. این است که چگونه مشکلات مزمن کمر و پشت می تواند شروع شود.

وضعیت بدن ضعیف را به صندلی ضعیف اضافه کنید و می توانید خود را به مشکلات ساختاری ستون فقرات بکشید و درد ناگهانی را تجربه کنید.

صندلی ایده آل دفتر به شما کمک می کند به راحتی کار کنید، در حالی که کاهش تنش بر روی ستون فقرات شما قرار می دهد. بهترین صندلی های اداری برای راحتی پشت و کمر صندلی ارگونومیک است، زیرا طراحی صندلی های ارگونومیک مانع از ایجاد وضعیت نامناسب می شود.

در یک صندلی اداری ارگونومیک به خوبی طراحی شده ، شما همیشه می توانید صندلی خود را در قسمت های دست، ارتفاع، شیب و غیره … تنظیم کنید.

اگر می خواهید یک صندلی ارگونومیک باشد که شما را بسیار فعال نگه دارد، صندلی زانویی را بخرید. اگر می خواهید دفتر صندلی سنتی با حمایت عالی پشت داشته باشید، برای یک صندلی راحتی بخرید. مهم نیست که طراحی صندلی ارگونومیک دارید، شما می خواهید خودتان را برای مدت طولانی در حالت ایستاده قرار ندهید.

همکاران طراحی ما می توانند به شما در انتخاب صندلی های ارگونومیک که واقعا فشار عضلات، مفاصل، گردن، و شانه ها را کاهش می دهند، کمک کنند.

فراموش نکنید که برای یک میز ارگونومیک برای تکمیل صندلی ارگونومیک راحت و شیک را خریداری کنید. هنگامی که شما یک کارمند در وضعیت راحت هستید، شما مولد تر و الهام بخش تر خواهید بود.

نگاهی به صندلی های ارگونومیک بیاندازید تا ببینید که امروز می توانید درد کمر خود را کم کنید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید