توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

خرید انواع پارتیشن های اداری امروزه به امری مهم در جهت توسعه یک کسب و کار در یک محیط کاری شده است و در طول سال ها رشد زیادی داشته اند. با توانایی آنها برای ایجاد یک محیط کار پیشرفته، مدرن و شیک، خرید پارتیشن های اداری به پیشرفت یک محیط کاری و به کاهش هزینه ها کمک می کنند. به عنوان یک کارفرما، شما می خواهید یک دفتر طراحی شده داشته باشید که برای استفاده از فضا مفید باشد. شما همچنین می خواهید پارتیشن های اداری منعکس کننده تصویر سازمان شما باشند. خوشبختانه انواع پارتیشن های اداری برای انتخاب وجود دارد.

  • پارتیشن شیشه ای

شیشه یک ماده عالی برای استفاده است، زیرا شفاف و آسان برای تمیز کردن است، از این رو ظاهری زیبا به یک فضای کاری می بخشد. این پارتیشن ها را می توان با توجه به سلیقه ها طراحی کرد. در عین حال که تعامل در کار افزایش می یابد، می توان در بلند مدت افزایش کارایی و سلامت را مشاهده کرد.

  • پارتیشن چوبی

این نوع پارتیشن دیگر نیازی به تعامل برای کارکنان وجود ندارد. برای فضاهای کاری که نیاز به تمرکز بیشتر برای انجام کار است می توان از این نوع پارتیشن استفاده کرد. علاوه بر این، این سیستم را می توان در اتاق های هیئت مدیره، محل پذیرش، سوئیت های کنفرانس و یا دفاتر اجرایی استفاده کرد. نصب پارتیشن چوبی به این معنی است که فضای شما دارای یک ماده مقاوم در برابر صدا است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پارتیشن اداری

  • پارتیشن آلومینیومی

یکی از راه حل های مقرون به صرفه، پارتیشن آلومینیومی سریع و آسان برای نصب است. علاوه بر این، آنها با دوام، متحرک و قابل برچیدن هستند. در موقع نصب پارتیشن های آلومینیومی اطمینان حاصل کنید که سطوح پایین کاهش صدا را داشته باشد.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و مشاوره خرید مبلمان ادرای با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید