توسط: تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

خرید میز کنفرانس مناسب چه نقشی در چیدمان و دکوراسیون سازمان دارد؟ آیا می‌دانستید که مدیران به طور متوسط ۳۵ درصد از زمان خود را در جلسات سپری می‌کنند؟ جلساتی که تنها آغازشان مشخص است و برای پایان آن زمان دقیقی را نمی‌شود مشخص کرد. در طول این زمان آن‌ها بدون تردید از میز کنفرانس و صندلی اداری استفاده خواهند کرد. در نتیجه می‌توان گفت صندلی اداری استفاده شده در اتاق کنفرانس و میز کنفرانس می‌تواند نقش به سزایی در افزایش کارایی و توامندسازی مدیران باشد. همچنین یک اتاق کنفرانس مناسب با تجهیزات مدرن بروز و کارآمد می‌تواند محلی باشد برای گفتگوهایی که نتیجه‌ی مثبتی خواهند داشت.

علاوه بر این موارد میز کنفرانس می‌تواند تا حد زیادی به بالارفتن ویژگی‌هایی ساختاری یک سازمان کمک کند. به همین ترتیب می‌تواند باعث بازدهی بیشتر افرادی شود که در جلسات شرکت می‌کنند. اما برای خرید میز کنفرانس مناسب کدام ویژگی می‌تواند نقش مهم‌تری داشته باشد؟ آیا خرید میز کنفرانس مناسب ضروری است؟ نقش فضا و معماری داخلی بر انتخاب و خرید میز اداری در چیست؟ با ما تا انتهای این متن همراه باشید تا ویژگی‌های مختلف یک میز کنفرانس را با هم بررسی کنیم و مطلع شویم به هنگام خرید میز کنفرانس مناسب به چه نکاتی می‌بایست توجه کنیم.

خرید میز کنفرانس مناسب و مدرن
خرید میز کنفرانس مناسب و مدرن

خرید میز کنفرانس مناسب

همان گونه که می‌دانید میز کنفرانس در طرح‌ها و ابعاد مختلفی وجود دارد و می‌توان از آن بنا بر نیازمندی وکارآیی مورد نظر استفاده کرد اما کدام یک از ویژگی‌ها در خرید میز کنفرانس می‌تواند نقش موثری‌تری داشته باشد؟ با هم این موارد را بررسی خواهیم کرد.

اندازه اتاق

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید اندازه اتاقتان است. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در اطراف میز وجود دارد تا افراد بتوانند به راحتی به تمام قسمت‌های اتاق دسترسی داشته باشند. درها و پنجره‌های اتاق را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که به راحتی در دسترس هستند. همچنین باید در نظر بگیرید که اتاق چه کارکردهای دیگری دارد. به عنوان مثال، اگر اتاق کنفرانس شما دارای یک سیستم صوتی/بصری باشد، باید فضای مخصوص آن فضا را در نظر بگیرید.

محل نشستن

در مرحله بعد، ظرفیت اتاق را تعیین کنید تا تعداد صندلی‌های مورد نیاز خود را مشخص کنید. حتی ممکن است بخواهید به این فکر کنید که چه نوع صندلی‌هایی را برای اتاق کنفرانس می‌بایست خریداری کنید. این به شما کمک می‌کند تا تصور کنید که چه تعداد صندلی در اطراف میز خود قرار دهید. به خاطر داشته باشید که حتی زمانی که میز پر است، به کارمندان و مشتریان خود فضای کافی برای حرکت و جابه جایی بدهید.

پریز برق

به احتمال زیاد در اتاق کنفرانس شما از تلفن، لپ‌تاپ و ایستگاه صوتی/بصری استفاده می‌شود. به همین دلیل، در نظر بگیرید که منابع برق در کجای اتاق کنفرانس شما قرار دارند و نحوه قرارگیری این تجهیزات چگونه بر عملکرد میز تأثیر می‌گذارد. قطعا شما نمی‌خواهید در وسط یک جلسه مهم گرفتار درهم ریختگی سیم ها، دوشاخه‌ها و سیم‌ها شوید پس بهتر است برای پیشگیری ابدا منابع خود را مشخص کنید.

زیبایی در چیدمان

اگر میز کنفرانس اولین چیزی است که برای اتاق جلسه خود خریداری می‌کنید، به این فکر کنید که چگونه بر زیبایی طراحی بقیه اتاق و همچنین دفتر کلی شما تأثیر می‌گذارد. تعدد در طراحی میز کنفرانس به گونه ایست که شما می‌تواند از میان میز کنفرانس دایره‌ای، میز کنفرانس مستطیلی، میز کنفرانس قایقی شکل و ال شکل و میز کنفرانس یو شکل یکی را متناسب با ویژگی‌هایی که در اختیار شما می‌گذارد را انتخاب کنید.

چند سوالی که می‌توانید برای کمک به تصمیم گیری در مورد طراحی خود بپرسید عبارتند از اینکه آیا قطعات سنتی یا مدرن را ترجیح می‌دهید و همچنی رنگ‌های روشن یا رنگ‌های تیره، کدام یک می‌تواند برای فضای اداری شما بهتر باشد.

هزینه

در انتها و پیش از تصمیم گیری نهایی برای خرید میز کنفرانس مناسب، به دقت در نظر بگیرید که چه میزهای کنفرانس متناسب با بودجه شما هستند. گزینه‌های مختلفی برای رنج قیمت‌های مختلف وجود دارد. قیمت‌ها می‌توانند بسته به اندازه میز، ساخته شده از آن و اینکه بخشی از یک مجموعه جدید یا قدیمی است متفاوت باشد.

خرید میز کنفرانس مناسب و مدرن
خرید میز کنفرانس مناسب می‌تواند هماهنگی و ابهت به سازمان ببخشد.

 

نتیجه گیری

به طور خلاصه، محیط اداری برای کارمندان باید محیطی باشد که از آمدن روزانه به آن لذت ببرند. کیفیت، بهره وری مطلوب، محیطی مشارکتی و کارکنان شاد را در فضای اداری نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری و خرید مبلمان اداری مدرن و ارگونومیک است. ما در بینو برای ارائه و مشاوره در زمینه‌ی خرید مبلمان اداری و خرید میز کنفرانس مناسب را به صورت رایگان در خدمت شما هستیم. اگر قصد خرید مبلمان اداری را دارید با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید