توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

خرید مبلمان و تجهیزات جدید یک تصمیم بزرگ و دارای اهمیت است. به خاطر همین اهمیت، در این نوشتار، چند راهنمایی ساده وجود دارد تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. پس با مبلمان اداری بینو همراه باشید.

۱- اضافه کردن قطعات اضافی برای فضای اداریتان می‌تواند ایدۀ جذابی باشد. برای مثال چیدمان زیبای پارتیشن اداری می‌تواند تصویری گیرا از فعالیت‌های شرکت برای شما و کارکنانتان در ذهن مخاطب ایجاد کند که خود انگیزه‌ای برای پیشرفت و دلیلی برای توسعۀ کسب و کارتان خواهد بود.

۲- اگر بودجۀ شما کم است، بهتر است به فکر یک کالای چند منظوره باشید. به عنوان مثال، آیا کابینت فایل شما، می‌تواند جایگاهی برای نگهداری دستگاه فکس، کپی، چاپگر و… شما هم باشد؟ یا اگر کارکنان بخش‌هایی از شرکت شما، زمان زیادی را روی صندلی خود سپری نمی‌کنند، پس نیازی نیست برای آنها صندلی اداری ارگونومیک خریداری کنید.

۳- با طرح پرسش‌هایی در ذهن خود، اهداف خود را مشخص کنید. بهترین مکان برای استقرار یک میز کجاست؟ آیا نور کافی وجود دارد یا لازم است لامپ‌هایی به سقف و دیوارهای اتاق‌ها اضافه کنیم؟ اتاق چه رنگی است؟ طرح چنین پرسش‌هایی در انتخاب مبلمان اداری مناسب کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

۴- اندازه‌گیری ابعاد اتاق‌ها و فضاهای مورد نیاز بسیار مهم است. باید بدانید برای چه ابعادی باید مبلمان اداری تهیه کنید تا فضای عبور و مرور هم حفظ شود.

۵- در نظر بگیرید که چگونه دفتر شما کار خواهد کرد. این بدان معنا است که خروجی‌های شرکت شما آیا در راستای اهداف شما هستند یا خیر! این مورد به عملکرد و کارایی مبلمان شما بر می‌گردد، پس بهتر است فارغ از زیبایی عمل‌کرد را هم مد نظر قرار دهید.

۶- سلامت خود را در نظر بگیرید. اگر مشکلات پشت (کمر)، گردن، و یا وضعیت‌های مشابه دارید، به راهکارهای ارگونومیک برای مبلمان اداری خود فکر کنید.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۴۰۲۶۴۹۷-۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید