توسط: تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ 3 دیدگاه

هنگام راه اندازی و شروع کار در یک دفتر، مبلمان اداری مدرن و شیک مورد استفاده برای فضاهای کاری کارکنان معمولاً در لیست اولویت‌ها نیست. با این حال، طراحی دفتر و دکوراسیون اداری می‌تواند کلیدی بی‌چون و چرا برای موفقیت باشد که اغلب نادیده گرفته می‌شود. از این گذشته، وقتی کارکنان در محل کار خود خوشحال و شاد هستند، ۱۲ درصد بازدهی بیشتری دارند. در این حال سازمان می‌تواند ۲۰ درصد از رقبا پیشی بگیرد. باور کنید یا نه، خرید مبلمان اداری مدرن و شیک و چیدمان سازمان شما عوامل موثر در میزان موفقیت کاری شما هستند. با ما همراه باشید تا به موارد مهم در خرید مبلمان اداری بپردازیم.

خرید مبلمان اداری مدرن و شیک
خرید مبلمان اداری مدرن و شیک

چگونه خرید مبلمان اداری مدرن و شیک داشته باشیم؟

ما در این راهنما دلایلی را بررسی خواهیم کرد که چرا باید در مورد خرید مبلمان اداری زمان بیشتری بگذارید. چگونه بهترین گزینه‌های مبلمان اداری را متناسب با کسب و کار و کارکنان خود تهیه کنید. تجربه‌ی چندین ساله‌ی ما به هفت نکته‌ی مهم ختم شده است. شما می‌توانید با استفاده از این عوامل خرید موفقی داشته باشید. این عوامل عبارت‌اند از:

قیمت مبلمان اداری

اولین عامل در هر خرید قیمت است. پر کردن یک دفتر با خرید مبلمان اداری مدرن و شیک می‌تواند یک کار هزینه بر باشد. اکثر تأمین کنندگان مبلمان اداری هزینه مبلمان را بر اساس مساحت فضا برآورد می‌کنند. اما بسته به کیفیت، قیمت مبلمان اداری به سرعت افزایش می‌یابد. یک دفتر گران قیمت با همان اندازه می‌تواند هزینه قابل توجهی بیشتری داشته باشد.
اگر مبلمان اداری را به صورت جداگانه خریداری می‌کنید، طیف وسیعی از قیمت‌ها نیز وجود دارد. به طور طبیعی، شما باید قطعاتی (مبلمان و سایر تجهیزات اداری) را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد. در عین حال همچنان سبک و راحتی مورد نظر شما را ارائه دهد.

مبلمان اداری نشان دهنده فرهنگ و برند

آیا مشتریانی دارید که مرتب از دفتر شما بازدید می‌کنند؟ اگر چنین است، شما خوش شانس هستید که مشتریان وفادار به نام تجاری خود دارید. امارها نشان می‌دهد مشتریان وفادار به برند ۶۷ درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه خواهند کرد. به همین دلیل، فضای شما نیاز به نشان دادن نام تجاری شما دارد.
اگر طرح مبلمان اداری شما قدیمی به نظر می‌رسد و به این فکر می‌کنید که بازدیدکنندگان حس خوبی پس از مشاهده‌ی آن‌ها نخواهند داشت می‌توانید مبلمان را تغییر دهید. اما به خاطر داشته باشید که مبلمان اداری تصویر برند شما را منعکس می‌کند. فرهنگ سازمانی شما را به مشتریان قدیمی و جدید شما نشان می‌دهد. پس بهتر است هنگام تغییر مبلمان اداری کمی در هزینه‌ها دست و دل باز باشید.
نوع تجارتی که انجام می‌دهید هنگام انتخاب سبک مبلمان یک عامل اساسی است که می‌بایست آن را در نظر بگیرید. شما می‌خواهید سبکی را انتخاب کنید که به خوبی بر تجارت شما و برعکس تأثیر بگذار باشد.

برای مثال، یک شرکت مبتنی بر فناوری ممکن است یک سبک مبلمان مدرن یا صنعتی را انتخاب کند. در حالی که یک شرکت مربوط به شیوه‌های مدرن و سنتی سبک زندگی ممکن است مبلمان اداری و فضای اداری خود را به سبک طراحی فضای باز و تنوع در مبلمان ببرد.

صندلی‌های اداری غیر قابل انکار

در مورد خرید مبلمان اداری مدرن و شیک، باید زمان بیشتری را برای انتخاب صندلی‌های مناسب صرف کنید. شما و کارکنان مدت زمان زیادی را در طول روز بر روی صندلی اداری خود خواهید نشست. از این جهت به نوعی صندلی اداری نیاز دارید که فعالیت شما را بتواند تاب بیآورد و در عین حال از بدن شما محافظت کند تا آسیب نبیند.
یکی از مطالعاتی که توسط انجمن پزشکی آمریکا انجام شده است نشان داد که شرکت‌ها به دلیل ناراحتی کارکنان، سالانه ۸۱ میلیارد دلار بهره وری خود را از دست می‌دهند. صرف هزینه و توجه کمی بیشتر روی صندلی اداری مناسب می‌تواند تا حد زیادی از این ضرر مالی هنگفت کاهش دهد.

سبک طراحی دفتر اداری

روزگاری نه چندان دور استاندارد طراحی دفتر اداری، اتاقک و مبلمان اداری ساده بود. درست است که این هنوز یک طراحی بسیار شیک است. همچنین استفاده از پارتیشن‌ها به تمرکز بهتر کارمند هم کمک می‌کند.
با این وجود، طرح‌های اداری فضای باز هرساله بیشتر و بیشتر محبوب می‌شوند. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که ۷۵ درصد از کارمندان طراحی فضای اداری و کاری را جزو ارکان یک سازمان خوب می‌دانند.
در طراحی اداری فضای باز، دیوارهای او پارتیشن‌ها برداشته می‌شود و کارکنان در مجاورت یکدیگر کار می‌کنند. یک طرح باز همکاری و ارتباطات را افزایش می‌دهد. در نتیجه روابط اداری و بهره وری شرکت‌های شما را بهبود می‌بخشد. در این باره خواندن مقاله “راهنمای کامل سبک های مبلمان اداری” خالی از لطف نیست. این مقاله می‌توان اطلاعات خوبی در مورد سبک مبلمان اداری در اختیار بگذارد.

مبلمان اداری گران قیمت همیشه بهترین نیست!

فراتر از قیمت، چهار ویژگی اصلی وجود دارد که ما در خرید مبلمان اداری شیک و ارزان به دنبال آن‌ها هستیم:

  • سبک
  • راحتی
  • دوام
  • عملکرد

به طور معمول، ما قصد داریم یکی یا دو مورد از این ویژگی‌ها را به جای دیگری فدا کنیم. به عنوان مثال، مقاوم‌ترین صندلی اداری ممکن است از نظر ظاهری زیبا‌ترین نباشد. به طور مشابه، یک صندلی اداری درجه یک ممکن است دارای سبک و راحتی باشد اما از کارایی کافی برخوردار نباشد.
به جای صرف هزینه زیادی برای خرید مبلمان اداری شیک و ارزان که احساس می‌کنید هر چهار ویژگی را ارائه می‌دهد. باید واقعاً به این فکر کنید که بیشتر به چه ویژگی‌هایی نیاز دارید و بر روی مبلمانی که این ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند تمرکز کنید.

خرید مبلمان اداری مدرن و شیک
خرید مبلمان اداری مدرن و شیک

به سایر امکانات رفاهی که به دفتر خود می‌آورید فکر کنید

وقتی به «مبلمان» فکر می‌کنیم، تمرکز ما بر روی صندلی‌های اداری، میزهای اداری، میزهای جلسات، کابینت‌ها و غیره است. با این حال، موارد دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای افزایش رتبه‌ی طراحی دفتر خود و ایجاد راحتی بیشتر به کارکنان خریداری کنید. مانند دستگاه قهوه ساز خوب، اتاق بازی و … .
این ویژگی‌ها، اگرچه بر کار متمرکز نیستند، اما می‌توانند با تزریق کمی سرگرمی به محیط، زندگی، شور و حیات را در دفتر اداری افزایش دهند. واقعیت این است که ۹۷ درصد فضاهای اداری خود را بازتاب میزان ارزش آن‌ها می‌دانند. شما باید مطمئن شوید که منطقه آن‌ها از شما قدردانی می‌کند.
وقتی کارکنان از کار خود راضی هستند، بهره وری بیشتری خواهند داشت. آن‌ها می‌خواهند مدت زمان بیشتری در فضای اداری مشغول به کار باشند! بنابراین، اگر کمی از مبلغ و بودجه‌ی خرید مبلمان اداری مدرن و شیک برای شما باقی مانده است، به امکانات رفاهی دیگری که می‌توانید به کارکنان ارائه دهید، فکر کنید.

تامین کننده مناسب مبلمان اداری

تفاوت میان تولید کنندگان و تامین کنندگان مبلمان اداری اغلب در خدماتی است که آن‌ها فراتر از فروش مبلمان به شما ارائه می‌دهند. شرکت‌های بزرگ مبلمان همچنین خدمات تحویل و نصب با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند. برخی حتی با طراحان داخلی همکاری می‌کنند تا واقعاً محیط اداری ایده آل را ارائه دهند. در مقاله “تولیدکنندگان مبلمان اداری” در مورد تولیدکنندگان مبلمان اداری صحبت کرده‌ایم. در این مقاله اطلاعات جامعی از تولیدکنندگان در اختیار است.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی بینو است. تجربیات بینو به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و … دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد. هدف ما این است دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون طراحی شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه کاربران (3 دیدگاه)

  1. بازتاب: نکات مهم در خرید مبلمان اداری شیک و مناسب | مبلمان اداری بینو

دیدگاهتان را بنویسید