توسط: تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

خرید مبلمان اداری خاص چه منفعتی برای یک سازمان دارد؟ ما به این موضوع را از یک جانب دیگر نگاه خواهیم کرد. کارمندان شما یک سوم عمر خود را در محل کار سپری می‌کنند. به نظر می‌رسد این دلیل کافی است تا محیط کار شما تا حد امکان راحت، هیجان‌انگیز و با طراحی مناسب باشد. اما دلایل بیشتری برای طراحی‌های هوشمند و خرید مبلمان اداری خاص وجود دارد در ادامه شش دلیل اصلی ان را با هم مرور خواهیم کرد.

دلایل خرید مبلمان اداری چگونه است؟

همان گونه که گفتیم راحتی و ایجاد فضایی مناسب شاید مهمترین دلیل برای خرید مبلمان اداری خاص برای ادارات و سازمان هاست. اما کدام یک از دلایل دیگر هستند که می‌توان آن‌ها را مورد نظر قرار داد.

فضای بهتری برای حرکت فراهم می‌کند

آخرین تحقیقات موسسه کرنل نشان می‌دهد که اکثر کارکنان داشتن دفاتر بسته را برای تمرکز بیشتر ترجیح می‌دهند اما دفاتر باز را برای ارتباطات و اعتمادسازی بسیار مناسب و پر اهمیت می‌دانند. اما چرا برای محیط کار خود هر دو فضا را ایجاد نمی‌کنید.
شما می‌توانید احساس و ظاهر کلی یک دفتر باز را ایجاد کنید در حالی که هنوز مناطقی  را داشته باشید که تعدادی از کارمندان حساس شما بتوانند در آن به امور حساس بپردازند و از تمرکز بیشتری برخوردار باشند. داشتن هر دو فضای اداری به کارمندان این امکان را می‌دهد که هر کدام از محیط‌های کاری را که برای آن‌ها مناسب است را انتخاب کنند. شما می‌توانید با معماری فضای باز و استفاده از مبلمان اداری خاص علاوه بر این که فضای تعاملی بین کارمندان ایجاد کنید، بالاترین بازدهی را نیز از کارمندان خود ببینید.

همکاری و تعاون در فضای اداری

محیط دفتر شما باید همکاری بین کارکنان را تسهیل کند. همکاری بیشتر منجر به خلاقیت بیشتر می‌شود که منجر به افزایش بهره وری کلی می‌شود. شما نمی‌توانید فقط از کارکنان خود بخواهید که در کنار هم باشند اما تفکرات و وضعیت فکر خود را نایدیده بگیرند. شما باید از طراحی دفتر خود برای هدایت فکری کارمندان در مسیر تعالی سازمانی استفاده کنید. برای تسهیل جلسات کوچک و غیررسمی، اما پربار، یکی از روش‌های ایجاد یک فضای نمونه خرید میز کارگروهی است. میز کارگروهی یکی از مهمترین اجزا در خرید مبلمان اداری خاص است.

ارزش‌های سازمان در خرید مبلمان اداری

آیا شرکت شما برای آگاهی از محیط زیست تلاش می‌کند؟ شما می‌توانید یک دفتر دارای گواهینامه LEED ایجاد کنید تا نشان دهد که چقدر متعهد حفظ محیط زیست هستید. آیا کسب و کار شما از قشر خاصی پشتیبانی می‌کند؟ می‌توانید با خرید هنرهای دستی محلی و استفاده از آن‌ها در دفتر خود، فضا و اهداف خود را به نمایش بگذارید. آیا به شدت از مادران و پدران شاغل حمایت می‌کنید؟ در سرتاسر فضای کاری خود مناطق دوستدار کودک را پیاده‌سازی کنید. نحوه طراحی دفتر شما نشان دهنده آنچه که کسب و کار شما نشان می‌دهد را برجسته و نمونه می‌کند.

رقابت تنگاتنگ در خرید مبلمان اداری خاص

شرکت‌های زیادی هستند که هیچ تلاشی برای طراحی دفتر خود نمی‌کنند. آن‌ها از همان مبلمان اداری شرکتی با همان رنگ اداری شرکتی برای به تصویر کشیدن همان محیط اداری قدیمی شرکت استفاده می‌کنند. جدا شدن از این قالب سنتی و همه گیر نه تنها می‌تواند دفتر شما را از رقبا متمایز کند بلکه می‌تواند فضای کاری شما را در مدت کوتاهی به عنوان یک فضای اداری نمونه به سایرین در صنعت‌های مختلف بشناساند.

ایجاد رفاه برای کارمندان

در واقع می‌توانید دفتر خود را به گونه‌ای طراحی کنید که رفاه را ارتقا دهد و کارکنان خود را به سمت انتخاب سالم‌تر برای خود سوق دهد.
خرید مبلمان اداری خاص قابل تنظیم برای کارکنان – از جمله میزهای ایستاده – و اجازه دادن به آن‌ها برای انتخاب محل کار خود در هر روز، حرکت و جنبش را در فضای اداری خود تقویت کنید. همچنین می‌توانید امکانات رفاهی را خارج از محل کار خود مانند فضای اتاق بازی و کافه را ایجاد کنید. به اصطلاح می‌گویند:
اگر می‌خواهید شرکت شما موفق شود، روی رفاه و سلامت کارکنان خود سرمایه‌گذاری کنید.

انگیزه برای حضور

یک فضای کاری شلوغ، کم نور و بی‌رنگ خوشحال کننده نیست. شما می‌خواهید حرکت و جنبش زیاد کارکنان را به حداقل برسانید از این رو می‌بایست مطابق با نیاز نسبت به خرید مبلمان اداری خاص اقدام کنید.

پیشنهاد ما

شرکت بینو با بیش از یک دهه تجربه در صنعت تولید مبلمان اداری، دکوراسیون و تجهیز فضای اداری و معماری ساختمان در حال حاضر با قرار دادن نمونه‌های کامل و جامعی از تولیدات خود در سایت خود می‌تواند به شما در خرید مبلمان اداری کمک نماید. خرید و فروش مبلمان اداری در بینو با مشاوره‌ی رایگان توسط تیم فنی صورت می‌پذیرد. شما می‌توانید تنها با یک تماس حتی از بازدید رایگان نیز بهره‌مند شوید و دیدگاه تیم فنی بینو را در مورد مبلمان اداری و معماری ساختمان خود باخبر شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید